ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:15:00 DATA

Αύξηση 6% των πωλήσεων τον Ιανουάριο για την Κλουκίνα - Λάππας

H διοίκηση της εταιρείας εκφράζει την αισιοδοξία της ότι με την καθιέρωση του ηλεκτρονικού της καταστήματος θα καταφέρει να συγκρατήσει σημαντικό μέρος των πωλήσεων της κατά τη διάρκεια του πρώτου τρίμηνου του 2021

Αύξηση πωλήσεων 6% εμφάνισε η εταιρεία Κλουκίνας - Λάππας τον πρώτο μήνα του 2021, παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες που υπήρξαν στην ελληνική αγορά, λόγω της πανδημίας του κορονοϊού και των περιοριστικών μέτρων. 

Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση: «η εταιρεία Ι.ΚΛΟΥΚΙΝΑΣ-Ι.ΛΑΠΠΑΣ Α.Ε., παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες που επικράτησαν στο ελληνικό λιανεμπόριο κατά την περίοδο του Δεκεμβρίου 2020 – Ιανουαρίου 2021  κατάφερε να σημειώσει ιδιαίτερα ικανοποιητικά αποτελέσματα λιανικών πωλήσεων. Το γεγονός αυτό έρχεται να προστεθεί στα αντίστοιχα αποτελέσματα του διαστήματος Ιανουαρίου 2020 – Νοεμβρίου 2020 όπου η εταιρεία κατάφερε να περιορίσει την απώλεια στις λιανικές πωλήσεις στην Ελλάδα σε ποσοστό μόνο 8 % σε σχέση με το περσινό διάστημα.

Μετά την κυβερνητική εντολή για επανέναρξη λειτουργίας των καταστημάτων με τη μέθοδο του click away, στις 14 Δεκεμβρίου 2020 η εταιρεία εφάρμοσε το μέτρο με μεγάλη αποτελεσματικότητα και παράλληλα με τις πωλήσεις μέσω e-shop διατήρησε πολύ σημαντικό μέρος των πωλήσεων της εορταστικής περιόδου, συγκεκριμένα, το 76% σε σχέση με το Δεκέμβριο του 2019, ποσοστό σημαντικά καλύτερο των αρχικών της προβλέψεων.

Ο Ιανουάριος κινήθηκε ανοδικά σε επίπεδο πωλήσεων για την εταιρεία. Με δεδομένο ότι τα καταστήματα ξεκίνησαν την επαναλειτουργία τους από τις 18 Ιανουαρίου 2021 και παρά τις 12 μόνο μέρες λειτουργίας τους, ο πρώτος μήνας του 2021 για την εταιρεία έκλεισε με αύξηση των λιανικών πωλήσεων κατά 6% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2020. Από τις 30 Ιανουαρίου 2021 μέρος του δικτύου εξυπηρέτησε τους πελάτες με τη μέθοδο click in shop με κλείσιμο on line ραντεβού ή τηλεφωνικά, καταφέρνοντας έτσι να ανταποκριθεί με επιτυχία σε όλες τις προκλήσεις του δεύτερου lockdown.

Ένα ακόμη βήμα – ορόσημο της εταιρείας προς την αναπτυξιακή της στρατηγική και την αύξηση των πωλήσεων της είναι το λανσάρισμα του ηλεκτρονικού της καταστήματος στην Ρουμανία. Το mothercare.ro ξεκίνησε στις 7 Νοεμβρίου 2020 σε μια χώρα που χαρακτηρίζεται από τη μεγάλη εξοικείωση των καταναλωτών με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Έχοντας συμπληρώσει σχεδόν 3 μήνες λειτουργίας είναι το δεύτερο σε πωλήσεις κατάστημα της εταιρείας με δυναμική που πολύ σύντομα θα το κατατάξει πρώτο σε πωλήσεις στη Ρουμανία. Αξίζει να σημειωθεί πως μέσω του e-shop οι καταναλωτές αποκτούν πρόσβαση και στην διευρυμένη συλλογή της ελληνικής αγοράς.

H Διοίκηση της εταιρείας εκφράζει την αισιοδοξία της ότι με την καθιέρωση του ηλεκτρονικού της καταστήματος και έχοντας πλέον εμπειρία στη λειτουργία των φυσικών καταστημάτων με τη μέθοδο click away και click in shop θα καταφέρει να συγκρατήσει σημαντικό μέρος των πωλήσεων της κατά τη διάρκεια του πρώτου τρίμηνου του 2021 συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2020».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Intracom Properties: Με 87,729% στην Κλουκίνας - Λάππας μετά τη ΔΠ

Μετά την ολοκλήρωση της Δημόσιας Πρότασης, ο Προτείνων και τα Συντονισμένα Πρόσωπα κατέχουν συνολικά Μετοχές που υπολείπονται του 90% του συνολικού καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου και δικαιωμάτων ψήφου της Εταιρείας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Intracom Properties: Κατέθεσε υποχρεωτική δημόσια πρόταση για Κλουκίνα

Όπως αναφέρεται στο κείμενο της δημόσιας πρότασης εάν μετά τη λήξη της περιόδου αποδοχής η εταιρεία κατέχει ποσοστό τουλάχιστον 90%, δεν θα ασκήσει το δικαίωμα εξαγοράς των υπόλοιπων μετοχών.