Σε περαιτέρω διείσδυση του brand στην γενιά των Millenials στοχεύει η εταιρεία φυσικών καλλυντικών Κορρές, ειδικά σε ό,τι αφορά την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, αξιοποιώντας τη δυναμική που προσφέρουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την εμπέδωση του μηνύματος απόλυτης «αγνότητας» των φυσικών της προϊόντων, σε ένα διεθνές περιβάλλον που ευνοεί την αειφορία. Η εταιρεία προτίθεται να επενδύσει τουλάχιστον το 20% των συνολικών της πωλήσεων φέτος σε στρατηγικές marketing με τον παραπάνω στόχο, διαβλέποντας σημαντική δυναμική ειδικά σε ό,τι αφορά την συγκεκριμένη καταναλωτική ομάδα.
Η Κορρές ΑΕ, με ρίζες από την Νάξο των Κυκλάδων, έκλεισε το 2020 με πωλήσεις ύψους 30 εκατ. δολαρίων στην αμερικανική αγορά και 97 εκατ. παγκοσμίως, και πλέον στοχεύει σε τζίρο ύψους 120 εκατομμυρίων δολαρίων για το 2021. Τα στοιχεία έδωσε στη δημοσιότητα η γενική διευθύντρια της εταιρείας για την βόρεια Αμερική, κα Λένα Κορρέ, διευκρινίζοντας ότι πολύτιμο κομμάτι της πιστής πελατείας της εταιρείας εξακολουθούν να παραμένουν τόσο η γενιά των baby boomers, όσο και της Gen X, οι οποίες εκτιμούν ιδιαιτέρως την προσφάτως δημιουργηθείσα σειρά προϊόντων για την εμμηνόπαυση.
Επιπλέον, η σύναψη συμφωνίας για την διάθεση των προϊόντων «Κορρές» μέσω και των φυσικών καταστημάτων της αμερικανικής αλυσίδας Ulta Beauty στις αρχές του έτους, σε συνέχεια της διάθεσής τους στο ηλεκτρονικό κατάστημα ulta.com, αλλά και σε άλλους μεγάλους retailers όπως οι Sephora, HSN και Dermstore, αναμένεται να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη της πρωτοπόρου ελληνικής εταιρείας στην αμερικανική αγορά και το τρέχον έτος.
Βασιζόμενη στην καινοτομία, η Κορρές αξιοποίησε στο έπακρο τη στρατηγική συμφωνία που έκανε με την Morgan Stanley τον Νοέμβριο του 2017, συνολικού ύψους 56 εκατ δολαρίων, προωθώντας περαιτέρω την παρουσία της στις διεθνείς αγορές και ιδιαίτερα στην κινεζική αγορά, σε συνεργασία και με τον κινεζικό κολοσσό των δερμοκαλλυντικών Profex.
Οι καρποί δε αυτής της συμφωνίας είχαν ήδη διαφανεί από την χρήση του 2018, οπότε καταγράφηκε αύξηση πωλήσεων στην αμερικανική αγορά κατά 33%, ενώ και στις σημαντικότερες για την εταιρεία ευρωπαϊκές αγορές, όπως η Γερμανία, η Νορβηγία, η Αγγλία και η Γαλλία, οι πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 7,4%, τη στιγμή που στην Ελλάδα οι ρυθμοί ανάπτυξης δεν ξεπερνούσαν το 2%.
Για το 2021, η εταιρεία έχει ήδη λανσάρει καμπάνια marketing ειδικά για την γενιά των Gen-Z, σε Instagram, TikTok και YouTube, αξιοποιώντας παράλληλα αναγνωρισμένους influencers, με στόχο την προώθηση της αναγνωρισμένης αξίας σειράς προϊόντων με βάση το βρώσιμο γιαούρτι. Εκτιμάται δε ότι η συγκεκριμένη σειρά προϊόντων απαντά στις απαιτήσεις της εποχής, για «καθαρά» καλλυντικά προϊόντα, που σέβονται το περιβάλλον και βασίζονται στις αρχές της αειφορίας. Διεθνώς εξάλλου, η αγορά των βιολογικών καλλυντικών προϊόντων για την περιποίηση της επιδερμίδας παρουσίασε εξαιρετική ανθεκτικότητα την χρονιά που πέρασε, παρά την πανδημία, με τους αναλυτές να προεξοφλούν ακόμα καλύτερες επιδόσεις για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην εν λόγω αγορά για τη νέα χρονιά.