ΓΔ: 1428.52 0.35% Τζίρος: 14.79 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:16:38 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
iss hellas-unison-facility management-ipiresies
Φώτο: Shutterstock

Μετονομάζεται σε Unison η ISS Hellas και διευρύνει τις υπηρεσίες της

Η εταιρεία διαχείρισης εγκαταστάσεων επιχειρήσεων πέτυχε αύξηση 7% στον κύκλο εργασιών της το 2020 και ξεπέρασε τα 41 εκατ. ευρώ. Αυξημένη ζήτηση για υπηρεσίες απολύμανσης.

Αλλαγή σελίδας για την ISS Facility Service Hellas, η οποία θα μετονομαστεί σε Unison. Η εταιρεία διαχείρισης εγκαταστάσεων (facility management) βλέπει μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης στον κλάδο στην ελληνική αγορά και αναπτύσσει το χαρτοφυλάκιο των προσφερόμενων υπηρεσιών, οι οποίες στοχεύων να διευκολύνουν την εσωτερική οργάνωση μιας εταιρείας σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Η εταιρεία, που απασχολεί 2.500 εργαζομένους, επηρεάστηκε από την πανδημία, όπως ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Κωνσταντίνος Μωραϊτάκης σε σημερινή συνέντευξη τύπου, αλλά είδε να ανοίγεται μπροστά της και μια μεγάλη ευκαιρία, ενώ παράλληλα κατάφερε να διατηρήσει όλες τις θέσεις εργασίας.

Ενώ πολλές εταιρείες έκλεισαν τις εγκαταστάσεις τους λόγω τηλεργασίας, με την ζήτηση για υπηρεσίες καθαρισμού να μειώνεται, και το κλείσιμο των ξενοδοχειακών μονάδων να προκαλεί ακόμα ένα πλήγμα, υπήρξε σημαντική αύξηση ζήτησης για υπηρεσίες απολύμανσης και αντίστοιχα προϊόντα, με την εταιρεία να μπαίνει και στον χώρο της απολύμανσης. Ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 7% το 2020 και διαμορφώθηκε σε 41,058 εκατ. ευρώ, ενώ κατέγραψε και αύξηση της κερδοφορίας της.

Η εταιρεία καλύπτει από τεχνικές υπηρεσίες, καθαρισμό, συντήρηση χώρων πρασίνου έως και την κάλυψη των αναγκών των επιχειρήσεων για ανθρώπινο δυναμικό μέσα από την Unison που είναι μάλιστα και η πρώτη εταιρεία μερικής απασχόλησης στην Ελλάδα.

Στόχος του ολοκληρωμένου συστήματος υπηρεσιών που προσφέρει η εταιρεία σε κάθε πελάτη, είναι η μείωση του συνολικού λειτουργικού κόστους εξασφαλίζοντας υψηλή ποιότητα υπηρεσιών, ενώ απλοποιούνται οι διαχειριστικές διαδικασίες εξασφαλίζοντας έτσι την αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζομένων στις επιχειρήσεις.

«Το Facility Management είναι ακόμα σε junior επίπεδα στην Ελλάδα, με τις περισσότερες εταιρείες να προσφέρουν απλά υπηρεσίες καθαρισμού και όχι ολοκληρωμένες λύσεις διαχείρισης εγκαταστάσεων», σημείωσε ο κ. Μωραϊτάκης που επισήμανε ότι η Unison διευρύνει πλέον το χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών της προς τους πελάτες, διατηρώντας ωστόσο το υψηλό επίπεδο ποιότητας και τεχνογνωσίας του διεθνούς ομίλου ISS. Παραμένει εξάλλου και αποκλειστικός συνεργάτης του διεθνούς κολοσσού στη χώρα μας.

Σύμφωνα με τον κ. Μωραϊτάκη, η πανδημία θα συνεχίσει να αλλάζει και τον κλάδο του Facility Management, αυξάνοντας και τις απαιτήσεις στους τομείς της υγιεινής και της ασφάλειας. Στο πλαίσιο της διεύρυνσης του χαρτοφυλακιού των υπηρεσιών της, η Unison θα προσφέρει εκτός των υπηρεσιών που παρείχε μέχρι τώρα, και προγράμματα καθαρισμού και απολύμανσης, συντήρηση και απολύμανση συστημάτων κλιματισμού, απολύμανση ανελκυστήρων, αλλά και τον επανασχεδιασμό εργασιακών χώρων σε εταιρείες που θα θέλουν να αλλάξουν τον τρόπο που λειτουργούν τα γραφεία τους.

Από την ISS στην Unison

Διατηρώντας την αποκλειστική συνεργασία με τον όμιλο ISS και αξιοποιώντας την τεχνογνωσία του παγκόσμιου γίγαντα, η ISS Hellas μετονομάζεται σε Unison (σ.σ.όρος από την μουσική που σημαίνει αρμονία, συμφωνία) θέλοντας να προσφέρει στις επιχειρήσεις όλες τις υπηρεσίες που μπορούν να προσφέρουν αρμονία στη λειτουργία τους.

Η ISS Hellas ξεκίνησε την πορεία της στη χώρα μας το 1977 ως μία εταιρία καθαρισμού, ενώ σήμερα αποτελεί ηγέτιδα δύναμη στον κλάδο του Facility Management, έχοντας λάβει την εμπειρία, την τεχνογνωσία και τις καινοτόμες πρακτικές από τη μητρική εταιρία, η οποία και δραστηριοποιείται ανελλιπώς στον χώρο παγκοσμίως από το 1901.

Σκοπός της εταιρείας είναι να βοηθάει τους πελάτες της να εργάζονται σε ένα ασφαλές, καθαρό και υγιεινό περιβάλλον εργασίας, χωρίς να έχουν το βάρος της διαχείρισης και συντήρησης των κτιριακών εγκαταστάσεών τους, υποστηρίζοντας τους να ασχολούνται εστιασμένα με τη βασική επιχειρηματική τους δραστηριότητα, διευκολύνοντας έτσι την εσωτερική λειτουργία μιας επιχείρησης.

Η ISS από τον Ιανουάριο του 2018 ανήκει πλέον σε Έλληνες μετόχους, διατηρώντας όμως το πολυεθνικό υπόβαθρό της, το ισχυρό brand name και το πελατολόγιο που περιλαμβάνει ονόματα όπως η Fraport που διαχειρίζεται τα ελληνικά αεροδρόμια, η Παπαστράτος, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, οι τράπεζες Πειραιώς και Eurobank και άλλες μεγάλες επιχειρήσεις της χώρας.

H ISS είναι η πρώτη εταιρία του χώρου στην Ελλάδα που έχει λάβει την υψηλότερη πιστοποίηση, επίπεδο Εxcellent, COVID Shield από την TUV Austria Hellas, σαν αναγνώριση της άριστης μεθοδολογίας, της τεχνογνωσίας και της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τα 4 φιλόδοξα projects της στρατηγικής συμμαχίας Πειραιώς - Dimand στα ακίνητα

Το κόστος ανάπτυξης εκτιμάται πως θα ανέλθει στα 500 εκατ. ευρώ και αφορά την επανένταξη στον αστικό ιστό της πόλης 127.000 τμ δομημένης επιφάνειας με σύγχρονα αειφόρα και βιοκλιματικά χαρακτηριστικά.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Βλέπει» τη Wall Street η Blueground και κάνει άνοιγμα στην Ασία

Η ελληνική εταιρεία επιδιώκει να γίνει «μονόκερος» και πραγματοποίησε το 2023 τρεις εξαγορές, ενισχύοντας τη θέση της στις ΗΠΑ. Τώρα θέλει να επεκταθεί στην Ασία και να αυξήσει την κερδοφορία της.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κοντά σε deal ο όμιλος Μυτιληναίου για την εξαγορά της Unison

Η Unison είναι από τις μεγαλύτερες εταιρείες διαχείρισης εγκαταστάσεων με τζίρο πάνω από 50 εκατ. ευρώ. Με τη συγκεκριμένη εξαγορά, η εισηγμένη εισέρχεται σε έναν κλάδο με ετήσιο τζίρο πάνω από 1 δισ. ευρώ.
AS Company
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

AS Company: Με παιχνίδια made in Greece κερδίζει μερίδια αγοράς

Με εξαγορές σημάτων για τη βρεφική ηλικία και δικά της προϊόντα για εφήβους η εταιρεία ενισχύει το τζίρο της, ενώ επεκτείνεται στη Ρουμανία. Επενδύει και στο real estate εξαγοράζοντας οικόπεδα σε Ελούντα και Πλάκα στην Κρήτη.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δεν μπαίνει σε πόλεμο τιμών ο ΟΤΕ: Πώς θα αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό

Στην τελευταία του εμφάνιση ως CEO, ο Μ. Τσαμάζ ξεκαθάρισε ότι για τον ΟΤΕ η μείωση τιμών δεν είναι λύση για τη διεύρυνση μεριδίων αγοράς, ενώ ισχυρό πλεονέκτημα αποτελεί η ποιότητα δικτύων και υπηρεσιών.