ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φωτο: Shutterstock

Αγόρασε πλοίο έναντι 2,76 εκατ. ευρώ η θυγατρική της Τεχνική Ολυμπιακή

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων θα φέρει την ονομασία MSC ROMA και θα είναι με σημαία Λιβερίας.

Στην αγορά φορτηγού πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με σημαία Λιβερίας προχώρησε η εγγονή εταιρεία της Τεχνικής Ολυμπιακής, T.O. Shipping LTD, μέσω θυγατρικής της Τ.Ο INTERNATIONAL HOLDING LTD, με το αντίτιμο να φτάνει στα 2,76 εκατ. δολάρια.

Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της η εταιρεία:

Σε συνέχεια προηγούμενων ανακοινώσεών της, η Εταιρεία με την επωνυμία "ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ Α.Ε." (εφεξής η Εταιρεία) ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι η εν Κύπρω εδρεύουσα εγγονή αυτής με την επωνυμία "T.O. SHIPPING LTD" (θυγατρική κατά 100% της εταιρείας Τ.Ο INTERNATIONAL HOLDING LTD) συμμετείχε με ποσοστό 85% στη σύσταση της εταιρείας ROMA HOLDING LLC με έδρα τις νήσους Μάρσαλ, η οποία (ROMA HOLDING LLC) υπέγραψε ΜΟΑ για την απόκτηση πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, σημαίας Λιβερίας, 9.800 TEU και έτους ναυπήγησης 2006, το οποίο θα φέρει την ονομασία MSC ROMA.

Για την ως άνω συμμετοχή της η "T.O. SHIPPING LTD" κατέβαλε ως προκαταβολή ποσό ανερχόμενο σε USD 2.762.500. Το ΜΟΑ θα τεθεί προς έγκριση στην επερχόμενη Έκτακτη Γενική Συνέλευση των Μετόχων της Εταιρείας που θα αποφασίσει, μεταξύ άλλων, και σχετικά με την επέκταση των δραστηριοτήτων του Ομίλου της Εταιρείας σε νέους επιχειρηματικούς τομείς. Η εταιρεία θα ενημερώσει άμεσα το επενδυτικό κοινό για κάθε εξέλιξη επί του θέματος.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Seanergy: Απορρίφθηκε η μήνυση που υπέβαλε ο εφοπλιστής Γ. Οικονόμου

Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της η ναυτιλιακή, «το Διοικητικό Συμβούλιο της Seanergy είναι σαφώς ικανοποιημένο με την απόφαση του Δικαστηρίου να απορρίψει τις δικαστικές διεκδικήσεις που υπέβαλε ο Γ. Οικονόμου».
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Συμφωνία ύψους 1 δισ. δολαρίων για 9 πλοία VLCC έκλεισε ο Ευ. Μαρινάκης

Η συναλλαγή θα μπορούσε προσωρινά να εκτοξεύσει την Bahri, όπως είναι γνωστή η ναυτιλιακή της Σαουδικής Αραβίας, ώστε να γίνει ο δεύτερος μεγαλύτερος ιδιοκτήτης των πλοίων VLCC στον κόσμο.