Tη μείωση των πωλήσεων της Intertech μέχρι την 30η Σεπτεμβρίου 2020, κατά 4% συγκριτικά με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2019, είχαν ως αποτέλεσμα οι επιπτώσεις της πανδημίας στην αγορά λόγω του lockdown, της μη λειτουργίας των καταστημάτων λιανικής πώλησης και της ακύρωσης συμφωνιών και πωλήσεων στην τουριστική αγορά.
Στη μείωση αυτή των πωλήσεων συνέβαλε ακόμα η μείωση της παραγωγής από το βασικό προμηθευτή Panasonic προϊόντων και συγκεκριμένα τηλεοράσεων, με συνέπεια τη μείωση στις αγορές των προϊόντων αυτών.
Παράλληλα, η συνεχιζόμενη εξάπλωση της πανδημίας στο επόμενο διάστημα, πρόκειται να επιβαρύνει τον κύκλο εργασιών και τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, μέχρι τον Δεκέμβριο του 2020. Ωστόσο, η δανειακή θέση και κεφαλαιακή διάρθρωση καθώς και τα λοιπά μεγέθη της χρηματοοικονομικής θέσης, τα οποία έλαβαν χώρα κατά το γ' τρίμηνο 2020, δεν παρουσίασαν σημαντικές μεταβολές.
Όπως αναφέρει η Intertech στην ανακοίνωσή της, παρακολουθώντας στενά τις εξελίξεις έλαβε μέτρα με κύριο σκοπό την άμβλυνση των συνεπειών τόσο της μείωσης των πωλήσεων όσο και γενικότερα των οικονομικών επιπτώσεων της πανδημίας. Έκανε χρήση των μέτρων στήριξης, τα οποία θέσπισε η ελληνική πολιτεία προς διευκόλυνση των πληττόμενων επιχειρήσεων και ειδικότερα την επιδότηση εργαζομένων, την αναστολή φορολογικών υποχρεώσεων ,για την ενίσχυση της ρευστότητας της και την εκπλήρωση των υποχρεώσεων και προς τους προμηθευτές της. Ακόμα, αιτήθηκε και έλαβε χρηματοδότηση υπό τη μορφή επιστρεπτέας προκαταβολής και μέσω της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας με εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου.
Η λειτουργία και συνέχιση της δραστηριότητας της εταιρείας εξαρτάται σημαντικά από την συνεργασία της με τον κύριο προμηθευτή της, ήτοι την Panasonic Marketing Europe GmbH. Η εταιρεία Panasonic με ανακοίνωσή της την 1/12/2020, αναφέρει τη διακοπή της παραγωγής σε τηλεφωνικά κέντρα, συσκευές και scanners κατά το έτος 2022, με συμφωνημένη τη παροχή τεχνικής υποστήριξης μέχρι το 2029.
Προς αυτό η εταιρεία Intertech σύντομα θα ανακοινώσει εναλλακτικές λύσεις μέσω των οποίων στοχεύει στην αναπλήρωση πιθανών απωλειών στον κύκλο εργασιών της. Η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία στο να εμπλουτίσει το προϊοντικό μίγμα της με νέα προϊόντα, για τα οποία μετά την ολοκλήρωση των σχετικών συμφωνιών, θα ακολουθήσουν ανακοινώσεις.