ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φωτο: Shutteerstock

Τα πολυτιμότερα luxury brands στον κόσμο

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
Με εννέα συνολικά επώνυμα διεθνή brands στην λίστα των 100 καλύτερων για το 2019, ο κλάδος των ειδών πολυτελείας βρίσκεται στην κορυφή των ταχύτερα αναπτυσσόμενων κλάδων στον κόσμο.

Με εννέα συνολικά επώνυμα διεθνή brands στην λίστα των 100 καλύτερων για το 2019, ο κλάδος των ειδών πολυτελείας βρίσκεται στην κορυφή των ταχύτερα αναπτυσσόμενων κλάδων στον κόσμο, για δεύτερη συνεχή χρονιά, σύμφωνα με την εταιρεία Interbrand.

Με υψηλότερο μέσο όρο ετήσιας ανάπτυξης 11%, ο κλάδος του luxury αποδεικνύει την ανθεκτικότητα αλλά και την ευελιξία των εταιρειών που τον συνθέτουν, με τον εμβληματικό ιταλικό οίκο Gucci να αναδεικνύεται «πρωταθλητής» για το 2019, καταγράφοντας αύξηση κατά 23% στην αξία του brand σε σχέση με πέρσι. Ακολουθούν οι γαλλικοί οίκοι μόδας Louis Vuitton και Chanel, με βελτίωση της εικόνας των brands τους κατά 14% και 11% αντιστοίχως.

 

Η αμερικανική εταιρεία τεχνολογίας Apple βρίσκεται στην πρώτη θέση της λίστας της Interbrand, βελτιώνοντας την εικόνα της κατά 9%, ενώ την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν οι Google (+8%), Amazon (+24%), Micorsoft (+17%) και Coca Cola (-4%). Από τον κλάδο της ένδυσης η Nike βρίσκεται στην 16η θέση, με βελτίωση της εικόνας της κατά 7%, ενώ ακολουθούν οι Louis Vuitton (+14%), Chanel (+11%), Hermes (+9%), Zara (-3%) και H&M (-3%).

Σύμφωνα με την έρευνα της Interbrand, το κλειδί της επιτυχίας για τα επώνυμα σήματα που ξεχωρίζουν είναι η ταχύτητα προσαρμογής στις εναλλασσόμενες τάσεις της εποχής. Οι καταναλωτές σήμερα είναι πιο ενημερωμένοι, πιο δικτυωμένοι και πιο απαιτητικοί από ποτέ, χάριν στην πληθώρα των επιλογών, την διάβρωση της αφοσίωσης σε μία εταιρεία, αλλά και στις διαρκώς μεταβαλλόμενες προτεραιότητές τους.

 

Όπως αναφέρουν αναλυτές της Interbrand, η εποχή της «στατικής» τοποθέτησης ενός brand στην αγορά έχει παρέλθει. Πλέον απαιτούνται τολμηρές κινήσεις και διαρκής επαγρύπνηση προκειμένου μία εταιρεία να προσεγγίσει και να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού που την ενδιαφέρει ώστε αυτό να μεταφραστεί και σε απτά οικονομικά αποτελέσματα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τζίρο 100 εκατ. θα φέρει η Foot Locker στον όμιλο Φουρλή το 2027

Μέσω της Sportswear AE ο όμιλος Φουρλή τοποθετείται ανταγωνιστικά στην αγορά των αθλητικών ενδυμάτων και υποδημάτων, αναπτύσσοντας τις αλυσίδες Intersport και Foot Locker στη Ν.Α. Ευρώπη. Επενδύσεις άνω των 80 εκατ. μέχρι το 2028.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πρεμιέρα για το πρώτο ελληνικό αθλητικό παπούτσι υψηλών απαιτήσεων

Το νέο εγχείρημα αποτελεί επενδυτική πρωτοβουλία των Αλ. Λάτση και P. Ruppe, κορυφαίου πρώην στελέχους της Nike. Ο Εμ. Μπιάνκι ανέλαβε τον σχεδιασμό και Θ. Θωμαΐδης την επιχειρησιακή ηγεσία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι τουρίστες στήριξαν την αγορά, προσδοκίες για την Black Friday

Το δίμηνο Σεπτεμβρίου - Οκτωβρίου αυξήθηκαν οι τουρίστες υψηλών εισοδημάτων, οι οποίοι συνεισέφεραν και στους εμπορικούς τζίρους. Ήδη «τρέχουν» οι προωθητικές ενέργειες για Black Friday και Cyber Monday.
IKEA, Fourlis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Όμιλος Φουρλή: Στην Πάτρα άνοιξε το πρώτο μεγάλο IKEA μετά την κρίση

Όπως τόνισε ο Βασίλης Φουρλής, το νέο κατάστημα της αλυσίδας αποτελεί το πρώτο μεγάλο σημείο που ανοίγει μετά το 2010. Σχέδια για άνοιγμα έως και 10 νέων μικρότερων ΙΚΕΑ σε μακροπρόθεσμη βάση.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έτος σταθεροποίησης κι ανόδου του 2024 για την αλυσίδα Toi & Moi

Η αλυσίδα γυναικείων ενδυμάτων διαβλέπει προοπτικές επαναφοράς σε κερδοφορία φέτος, μετά από ένα έτος μείωσης πωλήσεων και ζημίων. Διατηρεί 20 σημεία πώλησης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα.