ΓΔ: 2012.51 -2.09% Τζίρος: 251.31 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Φωτο: Shutteerstock

Τα πολυτιμότερα luxury brands στον κόσμο

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
Με εννέα συνολικά επώνυμα διεθνή brands στην λίστα των 100 καλύτερων για το 2019, ο κλάδος των ειδών πολυτελείας βρίσκεται στην κορυφή των ταχύτερα αναπτυσσόμενων κλάδων στον κόσμο.

Με εννέα συνολικά επώνυμα διεθνή brands στην λίστα των 100 καλύτερων για το 2019, ο κλάδος των ειδών πολυτελείας βρίσκεται στην κορυφή των ταχύτερα αναπτυσσόμενων κλάδων στον κόσμο, για δεύτερη συνεχή χρονιά, σύμφωνα με την εταιρεία Interbrand.

Με υψηλότερο μέσο όρο ετήσιας ανάπτυξης 11%, ο κλάδος του luxury αποδεικνύει την ανθεκτικότητα αλλά και την ευελιξία των εταιρειών που τον συνθέτουν, με τον εμβληματικό ιταλικό οίκο Gucci να αναδεικνύεται «πρωταθλητής» για το 2019, καταγράφοντας αύξηση κατά 23% στην αξία του brand σε σχέση με πέρσι. Ακολουθούν οι γαλλικοί οίκοι μόδας Louis Vuitton και Chanel, με βελτίωση της εικόνας των brands τους κατά 14% και 11% αντιστοίχως.

 

Η αμερικανική εταιρεία τεχνολογίας Apple βρίσκεται στην πρώτη θέση της λίστας της Interbrand, βελτιώνοντας την εικόνα της κατά 9%, ενώ την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν οι Google (+8%), Amazon (+24%), Micorsoft (+17%) και Coca Cola (-4%). Από τον κλάδο της ένδυσης η Nike βρίσκεται στην 16η θέση, με βελτίωση της εικόνας της κατά 7%, ενώ ακολουθούν οι Louis Vuitton (+14%), Chanel (+11%), Hermes (+9%), Zara (-3%) και H&M (-3%).

Σύμφωνα με την έρευνα της Interbrand, το κλειδί της επιτυχίας για τα επώνυμα σήματα που ξεχωρίζουν είναι η ταχύτητα προσαρμογής στις εναλλασσόμενες τάσεις της εποχής. Οι καταναλωτές σήμερα είναι πιο ενημερωμένοι, πιο δικτυωμένοι και πιο απαιτητικοί από ποτέ, χάριν στην πληθώρα των επιλογών, την διάβρωση της αφοσίωσης σε μία εταιρεία, αλλά και στις διαρκώς μεταβαλλόμενες προτεραιότητές τους.

 

Όπως αναφέρουν αναλυτές της Interbrand, η εποχή της «στατικής» τοποθέτησης ενός brand στην αγορά έχει παρέλθει. Πλέον απαιτούνται τολμηρές κινήσεις και διαρκής επαγρύπνηση προκειμένου μία εταιρεία να προσεγγίσει και να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού που την ενδιαφέρει ώστε αυτό να μεταφραστεί και σε απτά οικονομικά αποτελέσματα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Συμφωνία Κίνας Γερμανίας
ΔΙΕΘΝΗ

Κίνα: Έκκληση σε Βερολίνο για ενίσχυση σχέσεων με ΕΕ και δίκαιο εμπόριο

Ο αντιπρόεδρος της Κίνας, Χε Λιφένγκ, ζήτησε από τη Γερμανία να βοηθήσει στη βελτίωση των σχέσεων Κίνας-ΕΕ, καλωσορίζοντας γερμανικές επενδύσεις. Ο Γερμανός ΥΠΟΙΚ τόνισε τη σημασία δίκαιου εμπορίου και διαλόγου.
Ηλεκτρονικό εμπόριο Ελλάδα
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μπρατάκος: «Δασμοί σε μικροδέματα διασφαλίζουν δίκαιο ανταγωνισμό»

Η κατάργηση του αφορολόγητου ορίου των 150 ευρώ και η άμεση επιβολή δασμών σε μικροδέματα από τρίτες χώρες διασφαλίζουν δίκαιο ανταγωνισμό για τις ελληνικές επιχειρήσεις, δήλωσε ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ, Γιάννης Μπρατάκος.
Γιουν Σοκ Γεόλ ομιλία
ΔΙΕΘΝΗ

Νότια Κορέα-ΗΠΑ: Συμφωνία για ναυπήγηση πυρηνικών υποβρυχίων

Η Σεούλ και η Ουάσινγκτον κατέληξαν σε συμφωνία για κατασκευή υποβρυχίων πυρηνικής πρόωσης, βελτιώνοντας την ασφάλεια και το εμπόριο. Αδιευκρίνιστο παραμένει το πού θα ναυπηγηθεί το υποβρύχιο που είχε υποσχεθεί ο Τραμπ.