ΓΔ: 1390.65 0.01% Τζίρος: 68.38 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Φώτο: ΑΠΕ

Enterprise Greece: Στην αγορά της Κίνας τα ελληνικά προϊόντα 

Οι ελληνικές εταιρείες τροφίμων και ποτών συστήνονται στην αγορά της Κίνας μέσω της «3rd CHINA INTERNATIONAL IMPORT EXPOSITION».

Οι Ελληνικές εταιρείες τροφίμων και ποτών που συμμετείχαν στην 3η Διεθνή Έκθεση Εισαγωγικού Εμπορίου της Κίνας, είχαν την ευκαιρία να συναντήσουν Κινέζους εισαγωγείς και να προωθήσουν τα προϊόντα τους. Η Έκθεση πραγματοποιήθηκε στη Σαγκάη 5-10 Νοεμβρίου 2020. 

Η Enterprise Greece, στοχεύοντας στην ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων και της αύξησης των ελληνικών εξαγωγών, διοργάνωσε την εθνική συμμετοχή και πρόσφερε τους επισκέπτες ένα νοητό ταξίδι στην Ελληνική γη, στο κατάλληλα διαμορφωμένο περίπτερο. Στόχος της συμμετοχής ήταν η προβολή του παραγωγικού δυναμικού της χώρας με έμφαση στον αγροδιατροφικό τομέα, αφού περισσότερα από 100 προϊόντα Ελλήνων παραγώγων «συστήθηκαν» στην αγορά της Κίνας. 

Ταυτόχρονα, η Enterprise Greece, με την συνδρομή του Γενικού Προξενείου στη Σαγκάη,  διοργάνωσε εκδήλωση γευσιγνωσίας - Master Class - ελληνικών κρασιών με τη διεθνούς φήμης «wine educator», κα. Fongyee Walker MW. Στην εκδήλωση συμμετείχαν πλέον των 60 εισαγωγέων κρασιού, επαγγελματίες γευσιγνώστες ειδικευμένοι σε θέματα οινοποιίας υψηλής ποιότητας, καθώς και δημοσιογράφοι.

Η Διεθνής Έκθεση Εισαγωγικού Εμπορίου της Κίνας, τρία μόλις χρόνια από την ίδρυσή της το 2018,  έχει καταστεί μια σημαντική πλατφόρμα για το διεθνές εμπόριο, την προώθηση των επενδύσεων, τις πολιτιστικές ανταλλαγές και την συνεργασία της Κίνας με ξένες χώρες. 

Φέτος, η έκθεση προσέλκυσε ως εκθέτες πάνω από 3.800 επιχειρήσεις από 180 χώρες και περιοχές του κόσμου, καθώς και περισσότερους από 400.000 αγοραστές (buyers). Η συνολική έκταση του εκθεσιακού χώρου ανήλθε στα 360.000 τετραγωνικά μέτρα, σημειώνοντας αύξηση κατά 30.000 τετραγωνικά μέτρα σε σύγκριση με τη 2η CIIE, ενώ ο συνολικός αριθμός των επισκεπτών ξεπέρασε τις 600.000. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 100 προωθητικές εκδηλώσεις από χώρες και μεμονωμένους εκθέτες. Η αξία των εμπορικών συμφωνιών που υπογράφηκαν κατά την διάρκεια της έκθεσης έφτασε τα 72,6 δισεκατομμύρια δολάρια. 

Η Εντεταμένη Σύμβουλος και Εκτελεστικό Μέλος Δ.Σ. της Enterprise Greece, κυρία Μπέττυ Αλεξανδροπούλου, δήλωσε «η ελληνική οικονομία έχει προσανατολισθεί στη δραστηριοποίηση σε διεθνείς αγορές,  στην αύξηση του εμπορίου μεταξύ των δύο χωρών, στην υποδοχή ξένων επενδύσεων σε πολλούς τομείς και στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας σε προϊόντα, υπηρεσίες και καινοτομία. Η στρατηγική μας εστιάζει στην αξιοποίηση αυτής της δυναμικής, παρά τις τρέχουσες προκλήσεις. Σε αυτή μας την προσπάθεια, η Κίνα είναι ένας πολύτιμος εταίρος. Οι σχέσεις Ελλάδας-Κίνας συνεχίζουν να ενισχύονται κάθε χρόνο. Από κοινές διπλωματικές πρωτοβουλίες έως πολιτιστικές ανταλλαγές και ανάπτυξη των διμερών τους εμπορικών σχέσεων, οι δύο χώρες συνεργάζονται στενά για την ευημερία των λαών τους. Εν μέσω παγκόσμιας οικονομικής επιβράδυνσης και αυξανόμενου εμπορικού προστατευτισμού, η Ελλάδα και η Κίνα διαθέτουν και προσφέρουν αμφίδρομα σημαντικές εξαγωγικές και επενδυτικές ευκαιρίες».
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση καθαρών εσόδων 13,7% στο εννεάμηνο για την Coca Cola HBC

«Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου αποδεικνύουν ξεκάθαρα ότι το χαρτοφυλάκιο προϊόντων 24/7 κατανάλωσης, μπορεί να οδηγήσει σε καλής ποιότητας ανάπτυξη υπό ποικίλες συνθήκες αγοράς» ανέφερε ο Zoran Bogdanovic.
AB Basilopoulos, Super Market
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σταθερές οι πωλήσεις το 2023, σε πορεία μετάβασης η ΑΒ Βασιλόπουλος

Τα προσαρμοσμένα EBITDA ανήλθαν σε 132 εκατ., στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο έτος, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα σταθεροποίηση της απόδοσης, καθώς το ποσοστό λειτουργικής κερδοφορίας παρέμεινε αμετάβλητο.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση 14,6% στον κύκλο εργασιών της Agrino για το 2023 στα 43,6 εκατ.

H σημαντική αύξηση του τζίρου της εταιρείας προέρχεται από τη δυναμική πορεία της κατηγορίας των υγιεινών σνακς - ρυζογκοφρετών και των ετοίμων προϊόντων με βάση το ρύζι και λιγότερο σε ανατιμήσεις των προϊόντων.