ΓΔ: 1403.87 -0.96% Τζίρος: 129.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 DATA
Φωτο: Jumbo

Διψήφια αύξηση των πωλήσεων της Jumbo τον Οκτώβριο

Η αύξηση κατά 12,7% περιορίζει σε 9,3% τις απώλειες του δεκαμήνου. Δύσκολη η ανακοίνωση ασφαλών προβλέψεων για το επόμενο διάστημα, καθώς όλα θα εξαρτηθούν από την εξέλιξη της πανδημίας και των μέτρων.

Μετά το θετικό ξεκίνημα του Σεπτεμβρίου και ο Οκτώβριος αποδείχθηκε ικανοποιητικός για την εταιρεία Jumbo, καθώς καταγράφηκε αύξηση πωλήσεων της τάξης του 12,7%. 

Αυτή η καλή πορεία, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία, βοήθησε ώστε να υπάρξει βελτίωση και του εν λόγω μεγέθους για το 10μηνο Ιανουαρίου - Οκτωβρίου 2020, με την πτώση των πωλήσεων να περιορίζεται στο -7%, ενώ στο 9μηνο είχε φθάσει στο -9,3%, πάντα σε ετήσια βάση. 

Παράλληλα η εταιρεία υπογραμμίζει ότι με δεδομένα και τα νέα περιοριστικά μέτρα και το lockdown σε περιοχές όπως η Θεσσαλονίκη και οι Σέρρες είναι πολύ δύσκολο να υπάρξουν αξιόπιστες προβλέψεις για το επόμενο διάστημα.

Προστίθεται, όμως, ότι οι εξελίξεις της πανδημίας και τα μέτρα που υπάρχουν ή θα ληφθούν στο μέλλον όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σε όλες τις χώρες που ο όμιλος δραστηριοποιείται θα επιδράσουν σε σημαντικό βαθμό στα οικονομικά μεγέθη για το τελευταίο δίμηνο του έτους. 

Όπως αναφέρει η Jumbo στην ανακοίνωσή της, «η ποιότητα των προϊόντων και της εξυπηρέτησης, στα καταστήματα του Ομίλου JUMBO, επιβραβεύεται διαρκώς από το καταναλωτικό κοινό όχι μόνον στην Ελλάδα αλλά σε όλες τις χώρες με παρουσία JUMBO.

Τον Οκτώβριο του 2020, με τα καταστήματα του Ομίλου να παραμένουν ανοιχτά σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία οι πωλήσεις σημείωσαν σημαντική αύξηση κατά +12,7% περίπου, σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2019.

Η βελτίωση στον κύκλο εργασιών του Οκτωβρίου, διόρθωσε ακόμη περισσότερο την γενικότερη απογοητευτική εικόνα του 2020 με αποτέλεσμα, οι πωλήσεις για τον Όμιλο κατά το σύνολο των πρώτων 10 μηνών να εμφανίζονται πλέον μειωμένες κατά -7% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα.

Υπενθυμίζεται ότι στο εννεάμηνο 2020, οι πωλήσεις του Ομίλου εμφανίζονταν μειωμένες κατά -9,3% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Είναι προφανές ότι οι τελευταίες εξελίξεις στον τομέα της πανδημίας, στην Ελληνική αγορά και όχι μόνον (διευρυμένη αναστολή συμβάσεων εργασίας, τηλεργασία, υποχρεωτική αναστολή επαγγελματικών δραστηριοτήτων και τοπικά lockdown), δυσκολεύουν την διαμόρφωση αξιόπιστων προβλέψεων για την συνολική πορεία του έτους, λαμβάνοντας υπόψη ότι από σήμερα, μέρος της χώρας που αντιπροσωπεύει το 20% περίπου του κύκλου εργασιών στην Ελλάδα τελεί υπό καθολικό lock down για 14 μέρες.

Παραδοσιακά για το λιανεμπόριο ο Νοέμβριος και ο Δεκέμβριος είναι οι πιο σημαντικοί μήνες του έτους καθώς περιλαμβάνουν τις πωλήσεις της περιόδου των Χριστουγέννων. Οι εξελίξεις όσον αφορά την πορεία της πανδημίας στις χώρες που δραστηριοποιείται ο Όμιλος καθώς και τα μέτρα που λάβουν οι κυβερνήσεις θα επιδράσουν σημαντικά στη διαμόρφωση των οικονομικών μεγεθών ολόκληρης της οικονομικής χρήσης Ιανουάριος-Δεκέμβριος 2020.

Ανακεφαλαιώνοντας τη μέχρι τώρα πορεία του 2020:

  • Οι πωλήσεις του Ιανουαρίου κατέγραψαν αύξηση κατά περίπου +13%.
  • Τον Φεβρουάριο ο τζίρος αυξήθηκε κατά +23%, σε σύγκριση με το 2019.
  • Οι πωλήσεις του Μαρτίου, για τον Όμιλο, κατέγραψαν μείωση κατά -51% περίπου επηρεαζόμενες από τις κατά τόπους κυβερνητικές αποφάσεις για τον περιορισμό της εξάπλωσης του πρώτου κύματος πανδημίας στην Ευρώπη.
  • Τον Απρίλιο, με τα περισσότερα καταστήματα να παραμένουν κλειστά και τα υπόλοιπα απλώς να υπολειτουργούν χάθηκε οριστικά και η Πασχαλινή περίοδος. Οι πωλήσεις κατέγραψαν πτώση (-86%), σε σύγκριση πάντα με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι.
  • Ο Μάιος έφερε την σταδιακή επανεκκίνηση της οικονομίας. Με τα περισσότερα καταστήματα να λειτουργούν σε Ελλάδα και τα τρία από τα πέντε στην Κύπρο, σε συνδυασμό με την βαθμιαία άρση των περιορισμών κίνησης σε Βουλγαρία και Ρουμανία, οι πωλήσεις του Ομίλου ωθούνται σε διψήφια ανάπτυξη (+ 13,6%) για τον μήνα αυτό.
  • Ο Ιούνιος και ο Ιούλιος παρέμειναν σε θετικό πρόσημο σημειώνοντας αύξηση των πωλήσεων κατά +5,8% και κατά +8% περίπου αντίστοιχα.
  • Ο Αύγουστος έδειξε αρνητικό πρόσημο (-2%) λόγω της καθίζησης του τουρισμού.
  • Ο Σεπτέμβριος 2020, έκλεισε με αύξηση των πωλήσεων για τον Όμιλο Jumbo κατά +1,2% περίπου, σε σχέση με τον Σεπτέμβριο 2019.
  • Η σημαντική αύξηση των πωλήσεων κατά + 12,7% τον Οκτώβριο 2020, οδήγησε τις πωλήσεις του 10μήνου για το 2020 να παρουσιάζονται μειωμένες κατά 7% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό 10μηνο».
Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Jumbo: Στα 106,45 εκατ. τα καθαρά κέρδη στο α' εξάμηνο με άνοδο 35,50%

Αύξηση 20% των πωλήσεων στο πρώτο εξάμηνο που ανήλθαν στα 424,83 εκατ. ευρώ, με την εταιρεία να αναμένει ότι οι καταστροφικές πλημμύρες στη Θεσσαλία μπορεί να μειώσει τις πωλήσεις στο 12% έναντι της εκτίμησης για 15%.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση 18% σημειώνουν οι πωλήσεις της Jumbo από την αρχή του έτους

Τον Αύγουστο οι πωλήσεις του ομίλου ενισχύθηκαν κατά 8% έναντι της περυσινής χρονιάς όπου είχε υπεραποδώσει η Ρουμανία. Στην Ελλάδα σημειώθηκε η μεγαλύτερη άνοδος των πωλήσεων στο οκτάμηνο του 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες συνεργασίες με πολλές ελληνικές εταιρείες ανακοίνωσε η Generation Y

Η πολυεθνική που ειδικεύεται στον ψηφιακό μετασχηματισμό επιχειρήσεων μεταξύ άλλων θα αναλάβει τη δημιουργία των νέων ηλεκτρονικών καταστημάτων των Jumbo σε Αλβανία, του Κοσσυφοπέδιο, Μαυροβούνιο και Σερβία.