Αισιόδοξος ότι η φετινή εορταστική περίοδος θα καταγράψει αυξημένη ζήτηση για παιχνίδια εμφανίζεται ο κ. Νίκος Μουστάκας, επικεφαλής της ομώνυμης αλυσίδας παιχνιδιών στην χώρα μας.
Στον απόηχο μίας χρονιάς η οποία παρουσίασε ισχυρές διακυμάνσεις ανά κατηγορία προϊόντος, ο κ. Μουστάκας εκτιμά ότι οι Έλληνες γονείς θα κάνουν περισσότερες αγορές για τα παιδιά τους, σε ένα βαθμό και ως ανταμοιβή για τους περιορισμούς με τους οποίους όλοι υποχρεωθήκαμε να ζήσουμε τους τελευταίους μήνες, μία πρόβλεψη που αντανακλά και τις διεθνείς τάσεις.
Η εταιρεία σχεδιάζει το άνοιγμα ενός νέου καταστήματος πριν τη λήξη της χρονιάς, στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos, στη Θεσσαλονίκη. Ήδη λειτουργεί 13 καταστήματα με το εμπορικό σήμα Μουστάκας καθώς και τρία καταστήματα Lego, ενώ έκλεισε την περσινή χρονιά με πωλήσεις ύψους 57 εκατ ευρώ.
Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις της την φετινή χρονιά, οι θερινοί μήνες κατέγραψαν ισχυρή ζήτηση για είδη που αφορούν σε δραστηριότητες εξωτερικού χώρου, όπως πατίνια, ποδήλατα, μπάλες κλπ, ενώ το φθινόπωρο σηματοδοτήθηκε από την χλιαρή κίνηση σε ό,τι αφορά τα σχολικά είδη και την ηχηρή απουσία των αυθόρμητων αγορών. Από την αρχή του έτους ωστόσο κατηγορίες ειδών όπως επιτραπέζια και παζλ εμφανίζουν θεματικές πωλήσεις, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν δημιουργικούς τρόπους απασχόλησης των παιδιών.
Στα θετικά της φετινής χρονιάς συγκαταλέγεται και η τόνωση της ζήτησης για παιχνίδια μέσω του ψηφιακού καναλιού, τάση που αναμένεται να έχει διάρκεια, καθώς ο κ. Μουστάκας εκτιμά ότι συνολικά για τον κλάδο του παιχνιδιού οι online πωλήσεις μπορούν να αγγίξουν ακόμη και το 10% μέχρι το τέλος της χρονιάς.
Βασική προϋπόθεση ωστόσο για να συμβεί αυτό συνολικά για το λιανεμπόριο αποτελεί η μείωση της επιβάρυνσης σε ό,τι αφορά τα logistics και τις υποδομές, ώστε να εξυπηρετηθεί το ιδιαίτερο ανάγλυφο της χώρας μας με λελογισμένο κόστος.