ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
moustakas
Το κατάστημα της αλυσίδας Μουστάκας στην Ερμού. Πηγή: www.moustakastoys.gr

Χριστούγεννα με αυξημένες αγορές παιχνιδιών «βλέπει» ο Ν. Μουστάκας

Ο επικεφαλής της ομώνυμης αλυσίδας εκτιμά ότι οι γονείς θα επιχειρήσουν να «αποζημιώσουν» τα παιδιά τους για τους περιορισμούς που επιβλήθηκαν για την πανδημία. Νέο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη.

Αισιόδοξος ότι η φετινή εορταστική περίοδος θα καταγράψει αυξημένη ζήτηση για παιχνίδια εμφανίζεται ο κ. Νίκος Μουστάκας, επικεφαλής της ομώνυμης αλυσίδας παιχνιδιών στην χώρα μας.

Στον απόηχο μίας χρονιάς η οποία παρουσίασε ισχυρές διακυμάνσεις ανά κατηγορία προϊόντος, ο κ. Μουστάκας εκτιμά ότι οι Έλληνες γονείς θα κάνουν περισσότερες αγορές για τα παιδιά τους, σε ένα βαθμό και ως ανταμοιβή για τους περιορισμούς με τους οποίους όλοι υποχρεωθήκαμε να ζήσουμε τους τελευταίους μήνες, μία πρόβλεψη που αντανακλά και τις διεθνείς τάσεις. 

Η εταιρεία σχεδιάζει το άνοιγμα ενός νέου καταστήματος πριν τη λήξη της χρονιάς, στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos, στη Θεσσαλονίκη. Ήδη λειτουργεί 13 καταστήματα με το εμπορικό σήμα Μουστάκας καθώς και τρία καταστήματα Lego, ενώ έκλεισε την περσινή χρονιά με πωλήσεις ύψους 57 εκατ ευρώ.

Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις της την φετινή χρονιά, οι θερινοί μήνες κατέγραψαν ισχυρή ζήτηση για είδη που αφορούν σε δραστηριότητες εξωτερικού χώρου, όπως πατίνια, ποδήλατα, μπάλες κλπ, ενώ το φθινόπωρο σηματοδοτήθηκε από την χλιαρή κίνηση σε ό,τι αφορά τα σχολικά είδη και την ηχηρή απουσία των αυθόρμητων αγορών. Από την αρχή του έτους ωστόσο κατηγορίες ειδών όπως επιτραπέζια και παζλ εμφανίζουν θεματικές πωλήσεις, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν δημιουργικούς τρόπους απασχόλησης των παιδιών.

Στα θετικά της φετινής χρονιάς συγκαταλέγεται και η τόνωση της ζήτησης για παιχνίδια μέσω του ψηφιακού καναλιού, τάση που αναμένεται να έχει διάρκεια, καθώς ο κ. Μουστάκας εκτιμά ότι συνολικά για τον κλάδο του παιχνιδιού οι online πωλήσεις μπορούν να αγγίξουν ακόμη και το 10% μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Βασική προϋπόθεση ωστόσο για να συμβεί αυτό συνολικά για το λιανεμπόριο αποτελεί η μείωση της επιβάρυνσης σε ό,τι αφορά τα logistics και τις υποδομές, ώστε να εξυπηρετηθεί το ιδιαίτερο ανάγλυφο της χώρας μας με λελογισμένο κόστος. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τζίρο 100 εκατ. θα φέρει η Foot Locker στον όμιλο Φουρλή το 2027

Μέσω της Sportswear AE ο όμιλος Φουρλή τοποθετείται ανταγωνιστικά στην αγορά των αθλητικών ενδυμάτων και υποδημάτων, αναπτύσσοντας τις αλυσίδες Intersport και Foot Locker στη Ν.Α. Ευρώπη. Επενδύσεις άνω των 80 εκατ. μέχρι το 2028.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πρεμιέρα για το πρώτο ελληνικό αθλητικό παπούτσι υψηλών απαιτήσεων

Το νέο εγχείρημα αποτελεί επενδυτική πρωτοβουλία των Αλ. Λάτση και P. Ruppe, κορυφαίου πρώην στελέχους της Nike. Ο Εμ. Μπιάνκι ανέλαβε τον σχεδιασμό και Θ. Θωμαΐδης την επιχειρησιακή ηγεσία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι τουρίστες στήριξαν την αγορά, προσδοκίες για την Black Friday

Το δίμηνο Σεπτεμβρίου - Οκτωβρίου αυξήθηκαν οι τουρίστες υψηλών εισοδημάτων, οι οποίοι συνεισέφεραν και στους εμπορικούς τζίρους. Ήδη «τρέχουν» οι προωθητικές ενέργειες για Black Friday και Cyber Monday.
IKEA, Fourlis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Όμιλος Φουρλή: Στην Πάτρα άνοιξε το πρώτο μεγάλο IKEA μετά την κρίση

Όπως τόνισε ο Βασίλης Φουρλής, το νέο κατάστημα της αλυσίδας αποτελεί το πρώτο μεγάλο σημείο που ανοίγει μετά το 2010. Σχέδια για άνοιγμα έως και 10 νέων μικρότερων ΙΚΕΑ σε μακροπρόθεσμη βάση.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έτος σταθεροποίησης κι ανόδου του 2024 για την αλυσίδα Toi & Moi

Η αλυσίδα γυναικείων ενδυμάτων διαβλέπει προοπτικές επαναφοράς σε κερδοφορία φέτος, μετά από ένα έτος μείωσης πωλήσεων και ζημίων. Διατηρεί 20 σημεία πώλησης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα.