ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φώτο: Shutterstock

To κορυφαίο κατάστημα Mothercare εδρεύει στο... διαδίκτυο

Το e-shop των Mothercare/ELC συνεισφέρει φέτος το 10% των συνολικών πωλήσεων της Κλουκίνας - Λάππας, περισσότερο από κάθε φυσικό κατάστημα της εταιρείας. Τον Οκτώβριο σε λειτουργία το e-shop στη Ρουμανία.

Ενίσχυση της παρουσίας της στην αγορά σχεδιάζει η διοίκηση της εταιρείας Κλουκίνας - Λάππας, για το 2020 αλλά και το 2021, προβαίνοντας στις αναγκαίες προσαρμογές που η εποχή επιβάλει για την ανάπτυξη των αλυσίδων Mothercare και ELC τις οποίες διαχειρίζεται. Μέσα στον Οκτώβριο αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας για την αγορά της Ρουμανίας, ενώ σε ότι αφορά τα φυσικά καταστήματα, η εταιρεία έχει ήδη γνωστοποιήσει την πρόθεση της να επικεντρωθεί στα περιφερειακά μεγάλα καταστήματα. 

Μιλώντας στο συνέδριο με θέμα «The Future of Retail», που διοργάνωσε πριν λίγες ημέρες ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδας, η διευθύνουσα σύμβουλος της εισηγμένης, Βιολέτα Λάππα, σημείωσε εμφατικά ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας είναι το πρώτο σε πωλήσεις κατάστημα της εταιρείας, συνεισφέροντας ήδη για φέτος ποσοστό 10% των πωλήσεών της. Είναι ενδεικτικό εξάλλου το γεγονός ότι στην διάρκεια του πρώτου επταμήνου του τρέχοντος έτους, οι λιανικές πωλήσεις της εταιρείας στην Ελλάδα υποχώρησαν μόλις κατά 5,6% συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, παρά το κλείσιμο των καταστημάτων την περίοδο του lockdown, χάριν εν πολλοίς στο ηλεκτρονικό της κατάστημα -ηλικίας μόλις ενός έτους. Χαρακτηριστικά, το e-shop των Mothercare/ELC συνεισέφερε ποσοστό 45% του τζίρου της στην περίοδο του lockdown. 

Η εταιρεία ωστόσο εστιάζει στην βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και μέσα στα φυσικά της καταστήματα, για τα οποία προβλέπεται η ενίσχυση του προφίλ τους με την βοήθεια της τεχνολογίας με στόχο την πώληση διευρυμένης συλλογής μέσω του online καναλιού. Η κα Λάππα σημείωσε επίσης ότι η πανδημία ανέδειξε τουλάχιστον δύο τάσεις με μεσοπρόθεσμη έστω διάρκεια. Αφενός οι Έλληνες καταναλωτές επιλέγουν τα περιφερειακά καταστήματα, εις βάρος των κεντρικότερων σημείων, κάνοντας παράλληλα συντομότερη την παραμονή τους μέσα στο κατάστημα, αφετέρου στρέφονται σε πιο απλά είδη για την κάλυψη των αναγκών τους. Η τάση «back to basics» αναμένεται να διαρκέσει, κατά την ίδια, όσο δεν αποκαθίσταται η φυσική επαφή εμπόρου-παραγωγού.

Τέλος, επιπλέον βασικό στόχο για το τρέχον και το επόμενο έτος είναι η εκμετάλλευση της σημαντικής ακίνητης περιουσίας που η Κλουκίνας-Λάππας διαθέτει, αποτίμησης σχεδόν 45 εκατ ευρώ, για την δημιουργία επιπλέον εισοδήματος.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πρεμιέρα για το πρώτο ελληνικό αθλητικό παπούτσι υψηλών απαιτήσεων

Το νέο εγχείρημα αποτελεί επενδυτική πρωτοβουλία των Αλ. Λάτση και P. Ruppe, κορυφαίου πρώην στελέχους της Nike. Ο Εμ. Μπιάνκι ανέλαβε τον σχεδιασμό και Θ. Θωμαΐδης την επιχειρησιακή ηγεσία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Οι τουρίστες στήριξαν την αγορά, προσδοκίες για την Black Friday

Το δίμηνο Σεπτεμβρίου - Οκτωβρίου αυξήθηκαν οι τουρίστες υψηλών εισοδημάτων, οι οποίοι συνεισέφεραν και στους εμπορικούς τζίρους. Ήδη «τρέχουν» οι προωθητικές ενέργειες για Black Friday και Cyber Monday.
IKEA, Fourlis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Όμιλος Φουρλή: Στην Πάτρα άνοιξε το πρώτο μεγάλο IKEA μετά την κρίση

Όπως τόνισε ο Βασίλης Φουρλής, το νέο κατάστημα της αλυσίδας αποτελεί το πρώτο μεγάλο σημείο που ανοίγει μετά το 2010. Σχέδια για άνοιγμα έως και 10 νέων μικρότερων ΙΚΕΑ σε μακροπρόθεσμη βάση.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έτος σταθεροποίησης κι ανόδου του 2024 για την αλυσίδα Toi & Moi

Η αλυσίδα γυναικείων ενδυμάτων διαβλέπει προοπτικές επαναφοράς σε κερδοφορία φέτος, μετά από ένα έτος μείωσης πωλήσεων και ζημίων. Διατηρεί 20 σημεία πώλησης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πέντε καταστήματα στο δίκτυο της JD Sports και σχέδια για νέα επέκταση

Ο βρετανικός όμιλος τροφοδοτεί την ανάπτυξη του μέσω του ανοίγματος νέων σημείων διεθνώς. Άνοιξε 83 νέα καταστήματα το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης, αυξάνοντας τα έσοδα του κατά 5% συγκριτικά με πέρσι.