ΓΔ: 1423.56 1.17% Τζίρος: 74.76 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:24:59 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

To κορυφαίο κατάστημα Mothercare εδρεύει στο... διαδίκτυο

Το e-shop των Mothercare/ELC συνεισφέρει φέτος το 10% των συνολικών πωλήσεων της Κλουκίνας - Λάππας, περισσότερο από κάθε φυσικό κατάστημα της εταιρείας. Τον Οκτώβριο σε λειτουργία το e-shop στη Ρουμανία.

Ενίσχυση της παρουσίας της στην αγορά σχεδιάζει η διοίκηση της εταιρείας Κλουκίνας - Λάππας, για το 2020 αλλά και το 2021, προβαίνοντας στις αναγκαίες προσαρμογές που η εποχή επιβάλει για την ανάπτυξη των αλυσίδων Mothercare και ELC τις οποίες διαχειρίζεται. Μέσα στον Οκτώβριο αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας για την αγορά της Ρουμανίας, ενώ σε ότι αφορά τα φυσικά καταστήματα, η εταιρεία έχει ήδη γνωστοποιήσει την πρόθεση της να επικεντρωθεί στα περιφερειακά μεγάλα καταστήματα. 

Μιλώντας στο συνέδριο με θέμα «The Future of Retail», που διοργάνωσε πριν λίγες ημέρες ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδας, η διευθύνουσα σύμβουλος της εισηγμένης, Βιολέτα Λάππα, σημείωσε εμφατικά ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας είναι το πρώτο σε πωλήσεις κατάστημα της εταιρείας, συνεισφέροντας ήδη για φέτος ποσοστό 10% των πωλήσεών της. Είναι ενδεικτικό εξάλλου το γεγονός ότι στην διάρκεια του πρώτου επταμήνου του τρέχοντος έτους, οι λιανικές πωλήσεις της εταιρείας στην Ελλάδα υποχώρησαν μόλις κατά 5,6% συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, παρά το κλείσιμο των καταστημάτων την περίοδο του lockdown, χάριν εν πολλοίς στο ηλεκτρονικό της κατάστημα -ηλικίας μόλις ενός έτους. Χαρακτηριστικά, το e-shop των Mothercare/ELC συνεισέφερε ποσοστό 45% του τζίρου της στην περίοδο του lockdown. 

Η εταιρεία ωστόσο εστιάζει στην βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και μέσα στα φυσικά της καταστήματα, για τα οποία προβλέπεται η ενίσχυση του προφίλ τους με την βοήθεια της τεχνολογίας με στόχο την πώληση διευρυμένης συλλογής μέσω του online καναλιού. Η κα Λάππα σημείωσε επίσης ότι η πανδημία ανέδειξε τουλάχιστον δύο τάσεις με μεσοπρόθεσμη έστω διάρκεια. Αφενός οι Έλληνες καταναλωτές επιλέγουν τα περιφερειακά καταστήματα, εις βάρος των κεντρικότερων σημείων, κάνοντας παράλληλα συντομότερη την παραμονή τους μέσα στο κατάστημα, αφετέρου στρέφονται σε πιο απλά είδη για την κάλυψη των αναγκών τους. Η τάση «back to basics» αναμένεται να διαρκέσει, κατά την ίδια, όσο δεν αποκαθίσταται η φυσική επαφή εμπόρου-παραγωγού.

Τέλος, επιπλέον βασικό στόχο για το τρέχον και το επόμενο έτος είναι η εκμετάλλευση της σημαντικής ακίνητης περιουσίας που η Κλουκίνας-Λάππας διαθέτει, αποτίμησης σχεδόν 45 εκατ ευρώ, για την δημιουργία επιπλέον εισοδήματος.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενδιαφέρον εξαγοράς για τη Folli Follie, ενώ δίνει μάχη επιβίωσης

Το ενδιαφέρον είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την έκβαση της υπόθεσης των περιουσιακών στοιχείων του πολύπαθου ομίλου. Η αποτίμηση του εκτοξεύεται αν αποδεσμευτούν περιουσιακά στοιχεία 33 εκατ. ευρώ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιστροφή σε διψήφια ανάπτυξη βλέπει για το 2024 ο όμιλος Φουρλή

Κοντά στα 30 εκατ. ευρώ θα επενδύσει φέτος ο όμιλος για την επέκταση των αλυσίδων του αλλά και την ανακαίνιση υφιστάμενων καταστημάτων ΙΚΕΑ και Intersport. Μειώσεις τιμών σε δημοφιλή προϊόντα της σουηδικής αλυσίδας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στον Πύργο του Πειραιά έστησε η Zara το μεγαλύτερο κατάστημά της

Πρόκειται για το δεύτερο μεγαλύτερο κατάστημα στην Ευρώπη, το οποίο διαθέτει συλλογές ρούχων σε αποκλειστικότητα και ενσωματώνει τεχνολογικές καινοτομίες για την εξυπηρέτηση του επισκέπτη.
JYSK
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δυναμική επέκταση δικτύου από την Jysk, πού ανοίγουν νέα καταστήματα

Η αλυσίδα επεκτείνει το δίκτυο της με έξι νέα καταστήματα κατά την τρέχουσα χρήση, στοχεύοντας σε 75 σημεία μέσα στην επόμενη διετία. Ανακαίνισης παλαιότερων καταστημάτων με το νέο concept 3.0.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δοκιμασία αντοχής της Folli Follie εν αναμονή της δικαστικής απόφασης

Η σύνδεση της μεταβίβασης των περιουσιακών στοιχείων με την κατάληξη της ποινικής δίκης κρατά «κλειδωμένα» 33 εκατ. ευρώ και θέτει σε κίνδυνο την επανεκκίνηση της εταιρείας με νέο σχήμα.