Στην αναχρηματοδότηση του υφιστάμενου τραπεζικού δανεισμού προχώρησε Μύλοι Λούλη εκμεταλλευόμενη την ευνοϊκή συγκυρία και το περιβάλλον χαμηλών επιτοκίων, υπογράφοντας σύμβασης με τέσσερις τράπεζες για την παροχή ενός ομολογιακού δανείου ύψους 34 εκατ. ευρώ, διάρκειας πέντε ετών.
Η εταιρεία έχει δικαίωμα παράτασης του δανείου για επιπλέον τρία έτη. Υπενθυμίζουμε πως και στις 24 Δεκεμβρίου η εταιρεία είχε προχωρήσει στην έκδοση Κοινού Ομολογιακού Δανείου ύψους 3 εκατ. ευρώ με σκοπό την κάλυψη αναγκών της σε κεφαλαία κίνησης.
Ο συνολικός καθαρός δανεισμός του ομίλου Μύλοι Λούλη την 31η Δεκεμβρίου 2019 ανερχόταν σε 38,83 εκ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση κατά 2,02% σε σχέση με το 2018.
Σε ο,τι αφορά της πορεία της εταιρίας την φετινή χρονιά, η αβεβαιότητα που δημιουργεί η εξέλιξη της πανδημίας επηρεάζει σημαντικά ωστόσο εκτιμάται πως οι επιπτώσεις της πανδημίας δεν θα επηρεάσουν σημαντικά την επιχειρηματική δραστηριότητα και τα μεγέθη του Ομίλου.
Η αλευροβιομηχανία υπολογίζει πως θα έχει περιορισμένες απώλειες από την πανδημία που θα μεταφραστούν σε μονοψήφια υποχώρηση εσόδων στο πρώτο εξάμηνο του έτους.
Δεν παρατηρήθηκε μείωση του κύκλου εργασιών στο πρώτο τετράμηνο του 2020 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους κάτι που προκύπτει από το ότι η εταιρεία και ο όμιλος δεν έχουν εξάρτηση από πελάτες ή προμηθευτές, εσωτερικού ή εξωτερικού που να έχουν αναστείλει υποχρεωτικά την λειτουργία τους και δεν έχουν συνάψει συμβόλαια με πελάτες ή προμηθευτές τα οποία δεν μπορούν να εκτελεστούν.
Ο αναγκαστικός εγκλεισμός και η στροφή στο μαγείρεμα στο σπίτι ενίσχυσε τη διάθεση των καταναλωτών να δοκιμάσουν νέες προτάσεις, δημιουργώντας ευνοϊκές προϋποθέσεις για τους νέους κωδικούς, με τα νέα λανσαρίσματα μειγμάτων για την αρτοποιία και την ζαχαροπλαστική της σειράς Easy Bake να σημειώνουν θετικά αποτελέσματα.
Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα την αυξημένη κατανάλωση στο ράφι των σουπερ μάρκετ, που κάποιες βδομάδες εμφάνισε ρυθμούς ακόμα και πάνω από 100%. Παράλληλα η διατήρηση της λειτουργίας των φούρνων, παρά το γεγονός ότι εμφάνισαν σημαντική υποχώρηση στις πωλήσεις τους, αντιστάθμισε τις απώλειες στις πωλούμενες ποσότητες προϊόντων για επαγγελματική χρήση, που επηρεάστηκαν σημαντικά από το γενικό lockdown στο κανάλι της εκτός σπιτιού κατανάλωσης.