ΓΔ: 1390.49 0.56% Τζίρος: 113.37 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 DATA
Φώτο: Μύλοι Λούλη

Μύλοι Λούλη: Σύμβαση με τράπεζες για 5ετές ομολογιακό δάνειο, ύψους 34 εκατ. 

Το δάνειο μπορεί να παραταθεί για επιπλέον τρία έτη, ενώ υπεγράφη με τις Alpha Bank, Eurobank, Εθνική Τράπεζα και Τράπεζα Πειραιώς.

Την υπογραφή σύμβαση με τέσσερις τράπεζες για την παροχή ενός ομολογιακού δανείου ύψους 34 εκατ. ευρώ και διάρκειας πέντε ετών ανακοίνωσε η εταιρεία Μύλοι Λούλη. 

Η εταιρεία έχει δικαίωμα παράτασης του δανείου για επιπλέον τρία έτη, ενώ η σύμβαση υπογράφηκε με τις Eurobank, Alpha Bank, Εθνική Τράπεζα και Τράπεζα Πειραιώς. 

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση: «Η ΜΥΛΟΙ ΛΟΥΛΗ  Α.Ε. γνωστοποιεί, ότι σε εφαρμογή της απόφασης του Δ.Σ. της 30.07.2020, υπογράφηκε σύμβαση κοινού εμπραγμάτως εξασφαλισμένου ομολογιακού δανείου, ύψους ευρώ 34 εκ., με συντονίστρια και διαχειρίστρια τράπεζα την ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK Α.Ε. Στο ομολογιακό δάνειο ύψους ευρώ 34 εκ., ομολογιούχοι δανειστές είναι οι ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK Α.Ε., η ALPHA ΤΡΑΠΕΖΑ A.E., η ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε. και η ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Α.Ε. Η διάρκεια του δανείου είναι πενταετής  με δυνατότητα από την εταιρεία τριετούς παράτασης και σκοπός του είναι η αναχρηματοδότηση υφιστάμενου τραπεζικού δανεισμού».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μύλοι Λούλη: Στα 154 εκατ. ευρώ ο τζίρος το εννεάμηνο με άλμα 61,6%

Σημαντική ενίσχυση κατέγραψε και η κερδοφορία της εταιρείας καθώς τα EBITDA διαμορφώθηκαν στα 9.576.715 ευρώ σημειώνοντας άνοδο 52,59% σε επίπεδο ομίλου έναντι της περασμένης χρονιάς. Ενισχύθηκαν κατά 203,8% τα EBIT στο εννεάμηνο.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μύλοι Λούλη: Εγκρίθηκε η διανομή μερίσματος 0,06 ευρώ ανά μετοχή

Από το μικτό ποσό θα παρακρατηθεί ο αναλογών στο μέρισμα φόρος ποσοστού 5%, (ήτοι 0,003 ευρώ ανά μετοχή) και συνεπώς, το καθαρό ποσό του μερίσματος που θα λάβουν οι μέτοχοι θα ανέλθει σε 0,057 ευρώ ανά μετοχή.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση καθαρών εσόδων 13,7% στο εννεάμηνο για την Coca Cola HBC

«Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου αποδεικνύουν ξεκάθαρα ότι το χαρτοφυλάκιο προϊόντων 24/7 κατανάλωσης, μπορεί να οδηγήσει σε καλής ποιότητας ανάπτυξη υπό ποικίλες συνθήκες αγοράς» ανέφερε ο Zoran Bogdanovic.