ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:15:00 DATA
Φώτο: Shutterstock

Το μεγάλο στοίχημα της Coca Cola στην αγορά του καφέ

Άρχισε το λανσάρισμα του Costa Coffee σε δέκα ευρωπαϊκές αγορές, με τελικό στόχο να αναπτυχθεί και στις 28 χώρες όπου έχει δραστηριότητες η Coca Cola. Διατηρείται σε λειτουργία και το δίκτυο franchise.

Η Βουλγαρία, η Πολωνία και η Ουγγαρία είναι οι πρώτες ευρωπαϊκές αγορές που υποδέχθηκαν χθες την τοποθέτηση του Costa Coffee από την Coca-Cola HBC. Όπως ανακοινώθηκε, σειρά παίρνουν η Ελλάδα, η Ελβετία, η Ρουμανία, η Κροατία, η Σλοβενία, η Ιρλανδία και η Βόρεια Ιρλανδία. Μετά το ντεμπούτο στις δέκα αυτές αγορές θα  ακολουθήσει και η σταδιακή τοποθέτηση τα επόμενα τρίμηνα στις υπόλοιπες χώρες όπου δραστηριοποιείται ο ισχυρός εμφιαλωτής. 

Η κατηγορία του καφέ αποτελεί μια στρατηγική προτεραιότητα για τον όμιλο της Coca Cola, ο οποίος απέκτησε την Costa Coffee στις αρχές της περσινής χρονιάς.

Και μπορεί η πανδημία να ανέτρεψε τα αρχικά σχέδια για το λανσάρισμα στις ευρωπαϊκές αγορές της Costa Coffee, ωστόσο ο ισχυρός παίχτης στα μη αλκοολούχα θέτει σε πλήρη εφαρμογή το μακροπρόθεσμο πλάνο να κατακτήσει σημαντική παρουσία στην κατηγορία του καφέ, καθώς τη θεωρεί σημαντική, κατακερματισμένη και μία από τις πιο επικερδείς και ταχύτερα αναπτυσσόμενες «δεξαμενές» κερδοφορίας ανάμεσα στις εμπορεύσιμες κατηγορίες ροφημάτων.

Σύμφωνα με όσα έχει ήδη αναφέρει η διοίκηση του ομίλου, για τα 2 - 3 επόμενα χρόνια στο επίκεντρο της στρατηγικής της Coca Cola HBC θα βρεθεί το «χτίσιμο» της κατηγορίας καφέ, η οποία φέρεται ότι θα υποστηριχθεί με σημαντικές επενδύσεις. Με βάση το επιχειρησιακό πλάνο αναμένονται κέρδη από την κατηγορία από το δεύτερο πλήρες έτος τοποθέτησης του προϊόντος στις αγορές.

Σημειώνεται ότι ο καφές αποτελεί μια αγορά με τζίρο πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων στις 28 χώρες που δραστηριοποιείται η Coca-Cola HBC και οι αρχικές προβλέψεις υπολογίζουν να επιτευχθεί ρυθμός ανάπτυξης 4% ετησίως.

Σχολιάζοντας την έναρξη της τοποθέτησης της Costa Coffee ο κ. Ζόραν Μπογκντάνοβιτς, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC μεταξύ άλλων επισήμανε ότι: «Πρόκειται για μια συναρπαστική κίνηση με μια εξαιρετική μάρκα που συνεχίζει να χτίζει τη δύναμη του χαρτοφυλακίου μας πέρα ​​από την τρέχουσα κρίση. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να προσφέρουμε στους πελάτες μας μια εμπειρία Costa Coffee στο σπίτι, ενώ με βάση τη δύναμη της μάρκας Costa, συνεργαζόμαστε στενά με τους πελάτες μας σε καφετέριες, μπαρ και ξενοδοχεία για να προσφέρουμε το Costa Coffee όταν θα είναι ασφαλές να ανοίξει ξανά το κανάλι της εστίασης.

Αυτή η κίνηση ενισχύει τη δύναμη, το εύρος και την ευελιξία του χαρτοφυλακίου μας και σηματοδοτεί την έναρξη του μακροπρόθεσμου αναπτυξιακού μας σχεδίου για να παρέχουμε στους καταναλωτές την Costa Coffee και στις 28 αγορές μας. Ο καφές θα αποτελέσει σημαντικό συντελεστή της κερδοφορίας της εταιρείας».

Η πλήρης γκάμα προϊόντων Costa Coffee θα περιλαμβάνει κόκκους καφέ, καβουρδισμένο και αλεσμένο καφέ, κάψουλες καφέ, καφέ έτοιμο προς κατανάλωση και καφέ ποιότητας barista , μέσω αυτομάτων μηχανών πώλησης Costa Express.

Σε ό,τι αφορά στα καταστήματα δικαιόχρησης Costa Coffee, το άνοιγμα νέων σημείων franchise δεν αποτελεί μέρος των σχεδίων του ισχυρού ομίλου, ωστόσο το υφιστάμενο δίκτυο φέρεται ότι θα διατηρήσει την λειτουργία του, καθώς ο CEO επισήμανε ότι «τα τρέχοντα καταστήματα franchise Costa Coffee σε ορισμένες από αυτές τις χώρες διαδραματίζουν ουσιαστικό ρόλο στην οικοδόμηση και ενίσχυση της αναγνώρισης του brand».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση καθαρών εσόδων 13,7% στο εννεάμηνο για την Coca Cola HBC

«Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου αποδεικνύουν ξεκάθαρα ότι το χαρτοφυλάκιο προϊόντων 24/7 κατανάλωσης, μπορεί να οδηγήσει σε καλής ποιότητας ανάπτυξη υπό ποικίλες συνθήκες αγοράς» ανέφερε ο Zoran Bogdanovic.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Coca Cola HBC: Αύξηση πωλήσεων 17% στο 9μηνο, οι εκτιμήσεις για το έτος

Η αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 2,2% σε οργανική βάση, οφείλεται κυρίως στις κατηγορίες στρατηγικής προτεραιότητας, με τα ανθρακούχα αναψυκτικά να αυξάνονται κατά 1,5%, τα ποτά ενέργειας 24,8% και τον καφέ 33,5%.