ΓΔ: 2034.74 0.04% Τζίρος: 57.88 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:55:33
O Όμιλος Φάις και η INTELIQUA
Φωτογραφία Όμιλος Φάις και η INTELIQUA

Ο Όμιλος Φάις λανσάρει νέο ψηφιακό loyalty πρόγραμμα με την INTELIQUA

Ένα νέο ενιαίο, ψηφιακό πρόγραμμα loyalty για όλα τα brands του Ομίλου Φάις λανσάρεται στα τέλη 2025, με την τεχνολογική υπογραφή της INTELIQUA και στόχο την omnichannel εμπειρία.

Μια νέα εποχή ξεκινά για την εμπειρία του καταναλωτή στον κλάδο της λιανικής, καθώς ο Όμιλος Φάις προχωρά σε στρατηγική συνεργασία με την INTELIQUA, μέλος του Ομίλου Entersoft – SOFTONE, με στόχο την ανάπτυξη ενός καινοτόμου ψηφιακού προγράμματος loyalty. 

Η πλατφόρμα αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία στα τέλη του 2025 και να φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο επιβραβεύονται οι αγοραστές.

Το νέο πρόγραμμα θα συνενώσει όλα τα brands του Ομίλου σε ένα ενιαίο ψηφιακό περιβάλλον επιβράβευσης, ενισχύοντας τη σύνδεση των καταναλωτών με ονόματα-σταθμούς στον χώρο της μόδας, του αθλητισμού, της ομορφιάς και του lifestyle.

 Μέσα από προσωποποιημένες προσφορές και πολυκαναλική ενεργοποίηση, οι χρήστες θα απολαμβάνουν μια ενιαία, στοχευμένη αγοραστική εμπειρία με προνόμια υψηλής αξίας.

Με ιστορία 45 ετών, παρουσία σε έξι χώρες και ένα portfolio που ξεπερνά τα 100 διεθνή brands, μεταξύ των οποίων τα FERRAGAMO, TOD’S, MICHAEL KORS, PUMA, LEVI’S, KIKO MILANO, TECHNOGYM, HARLEY DAVIDSON και τα πολυκαταστήματα KALOGIROU και HARALAS, ο Όμιλος Φάις επιβεβαιώνει τη σταθερή δέσμευσή του στην καινοτομία και την εξυπηρέτηση υψηλών προδιαγραφών.

Ο CEO της INTELIQUA, Βαγγέλης Καραλής, δήλωσε: «Είναι τιμή μας η εμπιστοσύνη ενός κορυφαίου ομίλου όπως ο Φάις. Δημιουργούμε μαζί ένα loyalty πρόγραμμα επόμενης γενιάς, εστιάζοντας στη συλλογή first-party δεδομένων, στη δημιουργία προσωποποιημένων εμπειριών και στην πλήρη omnichannel αξιοποίηση των σημείων επαφής με τον καταναλωτή.»

Αντίστοιχα, εκπρόσωπος του Ομίλου Φάις σημείωσε: «Στην καρδιά της στρατηγικής μας βρίσκεται ο πελάτης.

 Η συνεργασία με την INTELIQUA μάς δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε ένα συνεκτικό οικοσύστημα προνομίων που ενώνει όλα μας τα brands και προσφέρει εμπειρίες που αντανακλούν την ποιότητα και τις αξίες του Ομίλου μας.»

Η συνεργασία αυτή ενισχύει τη θέση της INTELIQUA ως ηγέτιδας εταιρείας στον χώρο των loyalty & customer experience τεχνολογιών και ταυτόχρονα θέτει τα θεμέλια για έναν νέο τρόπο σύνδεσης μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών, με βάση τη γνώση, τη συνέπεια και την προσωποποίηση.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο κτίριο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Ευρωπαϊκή Αρχή Κινητών Αξιών ζητά πιο αναλυτικούς ισολογισμούς 2025

Η Ευρωπαϊκή Αρχή Κινητών Αξιών καλεί τις εταιρείες να αποτυπώσουν με σαφήνεια τις επιπτώσεις των γεωπολιτικών κινδύνων στους ισολογισμούς 2025 και να διορθώσουν ασάφειες στις ταμειακές ροές.
Ιωάννης Μπρατάκος γραφείο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μπρατάκος: Η Ελλάδα χρειάζεται μετασχηματισμό για διατηρήσιμη ανάπτυξη

Ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ, Γιάννης Μπρατάκος, τονίζει ότι η Ελλάδα έχει σημειώσει πρόοδο στην οικονομία, ωστόσο απαιτούνται μεταρρυθμίσεις για διατηρήσιμη και δίκαιη ανάπτυξη μετά το Ταμείο Ανάκαμψης.
Βαγγέλης Χατζηγεωργίου
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η Comsys ορίζει τον Βαγγέλη Χατζηγεωργίου νέο Διευθύνοντα Σύμβουλο

Η Comsys ανακοίνωσε την ανάληψη της θέσης του Διευθύνοντος Συμβούλου από τον Βαγγέλη Χατζηγεωργίου, σηματοδοτώντας τη συνέχιση της αναπτυξιακής πορείας και την ενίσχυση της διοικητικής ομάδας.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Πρώτος διαγωνισμός επιχειρηματικής αξιοποίησης ευρεσιτεχνιών από το ΑΠΘ

Το ΑΠΘ ολοκλήρωσε τον πρώτο διαγωνισμό επιχειρηματικής αξιοποίησης ευρεσιτεχνιών, ενισχύοντας τη σύνδεση της πανεπιστημιακής έρευνας με την καινοτομία και την αγορά.
Τηλεργασία σε γραφείο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Βελτιώνεται το κλίμα για μικρές επιχειρήσεις στην Ευρώπη αλλά με επιφυλάξεις

Σύμφωνα με το «Βαρόμετρο ΜμΕ» της SMEunited, το επιχειρηματικό κλίμα στην ΕΕ βελτιώνεται, με τον δείκτη στις 74,1 μονάδες. Το ΕΒΕΠ τονίζει ότι η ανάκαμψη είναι θετική αλλά παραμένει εύθραυστη.