ΓΔ: 2055.51 -0.19% Τζίρος: 148.02 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04
παραλία Χαλκιδικής θάλασσα
Φωτογραφία Shutterstock

ΕΟΤ: Πρωτοβουλία για προβολή Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής στην Βρετανία

Η British Airways Holidays προώθησε Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική ως ιδανικούς προορισμούς city break και διακοπών για το βρετανικό κοινό μέσω εκπαιδευτικού ταξιδιού.

Τη Θεσσαλονίκη ως προορισμό city break ανέδειξε στο βρετανικό κοινό εκπαιδευτικό ταξίδι εξοικείωσης (fam trip) της British Airways Holidays σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής Θεσσαλονίκης.

Το ταξίδι υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της ενδυνάμωσης των επαγγελματικών επαφών της Υπηρεσίας ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας με τη βρετανική αγορά και είναι προϊόν καλής συνεργασίας του ΕΟΤ με την British Airways και τη British Airways Holidays.

Στόχος της συνέργειας ήταν η γνωριμία της Θεσσαλονίκης και της Χαλκιδικής και η παροχή αυθεντικών εμπειριών της περιοχής σε 11 στελέχη πωλήσεων της British Airways Holidays από το Μάντσεστερ και το Μπέρμιγχαμ, συνοδεία της Destination Manager Short Haul, προκειμένου να ενισχυθεί ουσιαστικά η προώθησή των δύο προορισμών στο βρετανικό κοινό ενόψει της καλοκαιρινής σεζόν.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, καταλυτικό ρόλο στην ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης στη βρετανική αγορά διαδραματίζει η απευθείας αεροπορική σύνδεση με το Ηνωμένο Βασίλειο μέσω των καθημερινών πτήσεων της British Airways από τα αεροδρόμια Heathrow και Gatwick του Λονδίνου.

 Αυτή η συνδεσιμότητα καθιστά τη Θεσσαλονίκη hub, ιδανικό σημείο εκκίνησης για road trips στην ευρύτερη περιοχή, ενώ η πολιτιστική και γαστρονομική ταυτότητά της την αναδεικνύει ως ιδανικό προορισμό για city breaks καθ' όλη τη διάρκεια του έτους.

Σημειώνεται, ότι η British Airways Holidays είναι ο τομέας ταξιδιωτικών πακέτων της British Airways και προσφέρει επιλεγμένες διακοπές με την εγγύηση προστασίας ATOL, απευθυνόμενη σε κοινό μεσαίου και υψηλού εισοδήματος.

Περισσότεροι από 1,2 εκατομμύρια ταξιδιώτες πραγματοποιούν κρατήσεις κάθε χρόνο μέσω της British Airways Holidays, γεγονός που αντικατοπτρίζει την ισχυρή εμπιστοσύνη και αφοσίωση των Βρετανών στο brand. 

Η Ελλάδα αποτελεί βασικό προορισμό για την εταιρεία, με πλούσια γκάμα πακέτων σε δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Άποψη πόλης Φλώρινα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Φλώρινα: Στόχος η καθιέρωση ως κορυφαίου τετρασезόν τουριστικού προορισμού

Ο δήμαρχος Φλώρινας παρουσίασε στη Philoxenia τη στρατηγική ανάδειξης της περιοχής, που πρόσφατα βραβεύτηκε από τον ΕΟΤ ως «Καλύτερος Ορεινός Προορισμός», τονίζοντας την αυθεντικότητα και το πλούσιο πολιτιστικό της απόθεμα.
Πρέσπες
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πρέσπες: Άνοδος του τουρισμού και αυξημένη πληρότητα σε κάθε εποχή

Οι Πρέσπες εξελίσσονται σε δημοφιλή προορισμό με υψηλή πληρότητα, πλούσιες δραστηριότητες και διεθνές ενδιαφέρον, ενώ ο δήμος ενισχύει την προβολή της περιοχής σε εκθέσεις και δράσεις τουριστικής προώθησης.
Μνημείο Πολυτεχνείου λουλούδια
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Θεσ/νίκη: Τιμήθηκε με καταθέσεις στεφάνων η 52η επέτειος του Πολυτεχνείου

Με καταθέσεις στεφάνων στο μνημείο της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ, κόμματα, φορείς, φοιτητές και πολίτες τίμησαν την 52η επέτειο του Πολυτεχνείου, αναδεικνύοντας τα διαχρονικά μηνύματα δημοκρατίας και ελευθερίας.
Λευκός Πύργος Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΟΤ: Η Θεσσαλονίκη ενισχύει τη θέση της ως κορυφαίος προορισμός city break

Ο ΕΟΤ, σε συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, υλοποιεί στοχευμένες καμπάνιες και δράσεις για την ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας της πόλης, με στόχο την ένταξή της στους κορυφαίους ευρωπαϊκούς προορισμούς city break και MICE.
Μπούρτζι Ναυπλίου
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Philoxenia: Η Πελοπόννησος προβάλλει τη γαστρονομική και τουριστική ταυτότητα

Με επιτυχημένο πρόγραμμα δράσεων στη Philoxenia, η ΠΕΔ Πελοποννήσου παρουσίασε σε 110 επισκέπτες από 36 χώρες τη γαστρονομία, τον πολιτισμό και τις φυσικές ομορφιές της, προβάλλοντας την τουριστική ταυτότητα της περιοχής.
Σταθμός μετρό Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Το Μετρό μειώνει σημαντικά την κυκλοφορία στη Θεσ/νίκη τον πρώτο χρόνο

Η ανάλυση του ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ δείχνει ότι το Μετρό μείωσε τα ΙΧ κατά 10%, βελτίωσε τους χρόνους διαδρομής και άλλαξε τη χρήση ταξί και πατινιών, ενισχύοντας τη βιώσιμη κινητικότητα στην πόλη.