ΓΔ: 2112.46 0.57% Τζίρος: 393.59 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Φωτό (από αριστερά προς τα δεξιά): Οι ιδρυτές της PlugSecure, Γ. Αναγνωστόπουλος, Ε. Καραμπατσάκης, Π. Μπένος/PlugSecure

Χρηματοδότηση ύψους 720.000 ευρώ εξασφάλισε η PlugSecure

Η PlugSecure είναι η πρώτη πλατφόρμα security-as-a-service για υποδομές επαναφόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, διασφαλίζοντας τη λειτουργία των σταθμών φόρτισης μέσω προηγμένων ελέγχων.

Στην ίδρυση της εταιρείας PlugSecure προχώρησαν οι Ελευθέριος Καραμπατσάκης και Πέτρος Μπένος, με σκοπό να προστατεύσουν τα δίκτυα φορτιστών από κυβερνοεπιθέσεις και άλλες κακόβουλες ενέργειες. 

Όπως τονίζεται σε ανακοίνωση πρόκειται για ένα παγκόσμιο πρόβλημα που τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να διογκώνεται, καθώς απασχόλησε τους ίδιους το 2021 πριν την εξαγορά της πρώτης εταιρείας τους (Carge από τον όμιλο PPC). Αυτήν τη φορά, έχουν στο πλευρό τους και τρίτο συνιδρυτή, τον Γιώργο Αναγνωστόπουλο, security expert, ερχόμενο από την Αγγλία ύστερα από δέκα χρόνια - κάνοντας το brain regain πραγματικότητα.

Η PlugSecure είναι η πρώτη πλατφόρμα security-as-a-service για υποδομές επαναφόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, διασφαλίζοντας τη λειτουργία των σταθμών φόρτισης μέσω προηγμένων ελέγχων. Με την ανάπτυξη ενός συστήματος ανάλυσης δεδομένων, εντοπίζει ευπάθειες, επιθέσεις ή ανωμαλίες και καταγράφει όλα τα σφάλματα, με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης, συμβάλλοντας στην προστασία τόσο των παρόχων όσο και των χρηστών (οδηγών EV). Η ενασχόληση των ιδρυτών με την ηλεκτροκίνηση από τα πρώτα μόλις στάδια, έδωσε την ευκαιρία για αναγνώριση ενός υπαρκτού προβλήματος και κατ’επέκταση λύσης που έπρεπε να κατασκευαστεί.

«Χιλιάδες ευρώ χάνονται κάθε μήνα σε όλη την Ευρώπη, από φορτίσεις που δεν αναγνωρίζονται συστημικά και ολοκληρώνονται από εξωτερικά τεχνητά μέσα απάτης», αναφέρει ο Π. Μπένος.

Ήδη βρίσκονται σε waiting list μεγάλοι πάροχοι φορτιστών, προκειμένου να χρησιμοποιήσουν την έκδοση Beta της πλατφόρμας, ενώ παράλληλα η ομάδα λαμβάνει όλες τις απαραίτητες πιστοποιήσεις για την υποστήριξη και την ασφάλεια των δικτύων φόρτισης.

Την επένδυση των 720.000 ηγήθηκε το Apeiron Ventures, με τη συμμετοχή του Genesis VC, ενός ελληνικού family office και του angel investor Αλέξανδρου Καραβίτη.

«Η χρηματοδότηση του pre-seed γύρου εξασφαλίζει την πιο σημαντική περίοδο ανάπτυξης για την ομάδα και το προϊόν μας. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που έχουμε στο πλευρό μας επενδυτές και συνεργάτες με διαφορετικό υπόβαθρο, οι οποίοι έρχονται να ενισχύσουν το εγχείρημά μας με κάθε δυνατό τρόπο», σημείωσε ο Ε. Καραμπατσάκης.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που στηρίζουμε την Plugsecure και την εξαιρετική ομάδα των ιδρυτών της καθώς αντιμετωπίζουν μία από τις πιο κρίσιμες (και συχνά παραμελημένες) προκλήσεις στην πορεία μετάβασης προς την ηλεκτροκίνηση: την ασφάλεια της υποδομής που την υποστηρίζει. Το founder-market fit της ομάδας είναι εξαιρετικό, συνδυάζοντας τεχνική κατάρτιση υψηλού επιπέδου με βαθιά κατανόηση του συνεχώς μεταβαλλόμενου τοπίου κυβερνοαπειλών στο οικοσύστημα των EVs. Καθώς η υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων επιταχύνεται, η ανάγκη για αξιόπιστες, ευέλικτες και ευφυείς υπηρεσίες ασφάλειας ως υπηρεσία γίνεται πιο επείγουσα από ποτέ — και η Plugsecure προσφέρει ακριβώς αυτό», σχολίασαν σχετικά οι εταίροι του Apeiron Ventures Δημήτρης Καλαβρός Γουσίου και Νίκος Αντωνίου.

«Η PlugSecure αντιμετωπίζει ένα σημαντικό κενό στην κυβερνοασφάλεια των υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων — ένα ζήτημα που θα εντείνεται όσο μεγαλώνει η αγορά. Με μια έμπειρη ομάδα και μια επίκαιρη λύση, πιστεύουμε ότι μπορούν να θέσουν τα πρότυπα για ολόκληρο τον κλάδο. Είμαστε ενθουσιασμένοι που στηρίζουμε το ταξίδι του», αναφέρει ο Δ. Μαρούλης, Partner της Genesis Ventures.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κτίριο Ευρωπαϊκής Επιτροπής
ΔΙΕΘΝΗ

Αβεβαιότητα στην ΕΕ: Πιέσεις αυτοκινητοβιομηχανίας για ευελιξία στους κινητήρες

Η ΕΕ επανεξετάζει την απαγόρευση κινητήρων εσωτερικής καύσης από το 2035, ενώ οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες πιέζουν για ευελιξία amid κινεζικό ανταγωνισμό και υψηλό κόστος μετάβασης· κρίσιμες αποφάσεις αναμένονται τον Δεκέμβριο.
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο φόρτιση
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Τα συστήματα 800V αλλάζουν τη φόρτιση με ταχύτερους χρόνους και υψηλή απόδοση

Τα συστήματα 800V επιτρέπουν φόρτιση άνω των 250 kW, μειώνουν το βάρος των καλωδίων και αυξάνουν την απόδοση των ηλεκτρικών ΙΧ, με την αγορά να εκτιμά ότι θα αποτελέσουν σύντομα τον νέο κανόνα στην ηλεκτροκίνηση.
Σταθμός φόρτισης ΔΕΗ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Εγκρίθηκαν επιδοτήσεις 748 δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ»

Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχωρά σε νέα πληρωμή στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ» με 1,26 εκατ. ευρώ σε 748 δικαιούχους για 760 ηλεκτρικά οχήματα. Από τον Ιούνιο 2024 έχουν καταβληθεί άνω των 45,7 εκατ. ευρώ στο πρόγραμμα.
κίνηση αυτοκινήτων δρόμος
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Eurostat: Μόλις 1,73% τα ηλεκτρικά ΙΧ στην ΕΕ το 2023, χαμηλά στην Ελλάδα

Το 2023, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην ΕΕ ήταν το 1,73% των οχημάτων, φτάνοντας τα 4,4 εκατ. Τα χαμηλότερα ποσοστά καταγράφηκαν σε 11 ελληνικές περιφέρειες, ενώ τα υψηλότερα σε Δανία, Σουηδία, Ολλανδία, Βέλγιο, Φινλανδία και Λουξεμβούργο.
ηλεκτρικό αυτοκίνητο φόρτιση
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Οι μπαταρίες ηλεκτρικών κρατούν υψηλή αυτονομία ακόμη και μετά από χρόνια

Νέα στοιχεία δείχνουν ότι οι μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων χάνουν ελάχιστη αυτονομία, με πολλές μάρκες να ξεπερνούν το 96%, ενώ σύγχρονα λογισμικά και τεχνολογίες προστατεύουν τη μακροχρόνια απόδοσή τους.
Σειρά αυτοκινήτων ΚΤΕΟ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

TUV: Ένα στα πέντε αυτοκίνητα με σοβαρά ελαττώματα στους τεχνικούς ελέγχους

Η TUV καταγράφει ότι 21,5% των οχημάτων αποτυγχάνει στον τεχνικό έλεγχο, με τα ελαττώματα να αυξάνονται όσο μεγαλώνει η ηλικία τους. Ξεχωρίζουν Mini Cooper SE, Audi Q4 e-tron και Mazda 2, ενώ το Tesla Model Y κατατάσσεται τελευταίο.