ΓΔ: 2057.26 0.04% Τζίρος: 195.85 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04
Φωτο: Dimitris Kapantais / SOOC

Το καλύτερο τρίμηνο στην ιστορία του ΟΠΑΠ με καθαρά κέρδη 133,7 εκατ.

Εξαιρετικά οικονομικά αποτελέσματα στο δ' τρίμηνο του 2024. Στα 1,40 ευρώ ανά μετοχή το μέρισμα της χρήσης, ενώ ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών.

Με εξαιρετική επιτυχία ολοκλήρωσε ο ΟΠΑΠ τη χρήση του 2024, μια χρονιά-ορόσημο, καθώς ξεπεράστηκαν διάφορα ρεκόρ επιδόσεων, τόσο σε επίπεδο τριμήνου, όσο και σε επίπεδο συνολικών εσόδων, όπως σημείωσε η Διοίκηση της εταιρείας, κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων σε αναλυτές.

Ειδικότερα, το δ' τρίμηνο του 2024 ήταν το καλύτερο τρίμηνο ιστορικά για τον ΟΠΑΠ. Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) ανήλθαν στα €647,8 εκατ. (+11,5% ετησίως), τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα €245,1 εκατ. (+16,6% ετησίως), ενώ τα καθαρά κέρδη έφτασαν στα €133,7 εκατ. (+32,9% ετησίως). Για το σύνολο του έτους, τα GGR διαμορφώθηκαν στα €2.296,2 εκατ. (+10% ετησίως), τα EBITDA ανήλθαν στα €832 εκατ. (+14% ετησίως) και τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε €485,8 εκατ. (+19% ετησίως).

Στο πλαίσιο αυτό, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΠΑΠ προτείνει στην Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων τη διανομή μιας ισχυρής συνολικής ανταμοιβής προς τους μετόχους, ύψους €1,40 ανά μετοχή. Στο ποσό αυτό περιλαμβάνεται, το ήδη καταβληθέν προμέρισμα του €0,60 ανά μετοχή, υπόλοιπο μερίσματος ύψους €0,80 ανά μετοχή για το 2024. Σημειώνεται, επίσης, ότι η εταιρεία ολοκλήρωσε στα τέλη του 2024 το πρόγραμμα επαναγοράς ιδίων μετοχών, ύψους €150 εκατ., μέσω του οποίου δημιουργείται επιπλέον αξία για τους μετόχους της.

Όπως τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Jan Karas, οι ισχυρές επιδόσεις στους τομείς του αθλητικού στοιχηματισμού και των iGaming προϊόντων, το μεγαλύτερο τζακ ποτ στην ιστορία του ΤΖΟΚΕΡ, η προσθήκη του Eurojackpot και η αυξανόμενη δυναμική της iLottery πλατφόρμας Opaponline.gr ήταν οι κύριοι μοχλοί ανάπτυξης για τον ΟΠΑΠ κατά το 2024. Επιπλέον, σημείωσε ότι ο ΟΠΑΠ αναμένει ότι και το 2025 θα είναι έτος ανάπτυξης, χάρη στην ολοκληρωμένη εμπορική στρατηγική του και τη συνεπή υλοποίηση της επιχειρηματικής στρατηγικής Fast Forward.

Οι σημαντικότερες εξελίξεις του 2024 για τον ΟΠΑΠ

 Σύμφωνα με τον κύριο Karas, το 2024 ήταν μια ιδιαίτερα επιτυχημένη χρονιά, καθώς η εταιρεία επαναβεβαίωσε την εστίασή της στην παροχή ξεχωριστών εμπειριών στους πελάτες της, τόσο στο retail, όσο και στο online κανάλι, ενώ ταυτόχρονα επέκτεινε περαιτέρω το αποτύπωμα του brand της.

 Επίσης, ο κύριος Karas στάθηκε στις επιτυχημένες πρωτοβουλίες κατά τη διάρκεια του Euro 2024, οι οποίες προσέλκυσαν πελάτες αθλητικού στοιχήματος σε επίπεδα ρεκόρ, τόσο στο retail, όσο και στο online κανάλι. Παράλληλα, το επιτυχημένο λανσάρισμα του Eurojackpot προσέλκυσε μεγάλο αριθμό πελατών στο δίκτυο καταστημάτων ΟΠΑΠ, γεγονός που αναδεικνύει την ελκυστικότητα του παιχνιδιού.

Όσον αφορά στις Online δραστηριότητες, η καινοτόμος πλατφόρμα loyalty που αξιοποιήθηκε κατά το 2024 οδήγησε σε ιδιαίτερα αυξημένα επίπεδα αλληλεπίδρασης με τους πελάτες και σε ενίσχυση της παικτικής δραστηριότητας. Επιπλέον, η αναβάθμιση της iLottery πλατφόρμας Opaponline.gr με νέα χαρακτηριστικά και προτάσεις για τους πελάτες, όπως τα Free2Play παιχνίδια, οδήγησε σε πολύ σημαντική αύξηση εσόδων σε ετήσια βάση.

Οι επενδύσεις για την περαιτέρω εξέλιξη του δικτύου της εταιρείας συνεχίζονται δυναμικά και αποτελούν κορυφαία προτεραιότητα. Με την αξιοποίηση σύγχρονων τεχνολογιών, mobile εφαρμογών και εξελιγμένων οπτικοακουστικών συστημάτων, αναβαθμίζεται η εμπειρία των πελατών, ενώ οι πράκτορες της εταιρείας έχουν στη διάθεση τους σημαντικά εργαλεία για την επιτυχία τους.

Χαρακτηριστικά, κατά το 2024, σημαντικό μέρος των εσόδων των καταστημάτων ΟΠΑΠ προήλθε από την παικτική δραστηριότητα μέσω ψηφιακών προϊόντων, δηλαδή την εφαρμογή OPAP Store App και τα τερματικά αυτόνομης εξυπηρέτησης (SSBTs), που προσφέρουν προσωποποιημένες εμπειρίες παιχνιδιού. Επιπλέον, η αξιοποίηση αυτών των προϊόντων συνέβαλε και εξακολουθεί να συμβάλει στην αύξηση της αλληλεπίδρασης με τους πελάτες.

Όπως τόνισε η Διοίκηση του ΟΠΑΠ, τα επόμενα χρόνια, η εταιρεία θα προχωρήσει σε σημαντικές τεχνολογικές επενδύσεις τόσο στα καταστήματα ΟΠΑΠ, όσο και στα καταστήματα PLAY, με απώτερο στόχο την παροχή μιας αναβαθμισμένης ψηφιακής εμπειρίας διασκέδασης στους πελάτες της. Στο πλαίσιο αυτό, συνεχίζεται η δυναμική ανανέωση του «στόλου» των VLTs. Μέχρι σήμερα, έχουν εγκατασταθεί 13.000 νέα, υπερσύγχρονα παιγνιομηχανήματα, ενώ το 2025 σχεδιάζεται η αναβάθμιση του κεντρικού συστήματος, που θα προσφέρει τη δυνατότητα ανάπτυξης ακόμη πιο εξελιγμένων προτάσεων προς τους πελάτες.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Νέα εποχή Pamestoixima
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πάνω από 119 εκατ. μοίρασε στους παίκτες το Πάμε Στοίχημα τον Σεπτέμβριο

Περισσότερα από 119 εκατ. ευρώ μοίρασε στους παίκτες το Πάμε Στοίχημα τον Σεπτέμβριο, με τη δημοφιλία του παιχνιδιού να ενισχύεται και μεγάλα κέρδη να καταγράφονται σε όλη τη χώρα.
texnologia-ypologistes
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

JOIST Marketplace: Η Ελλάδα αποκτά την πρώτη Ψηφιακή Αγορά Καινοτομίας

Η νέα πλατφόρμα JOIST Marketplace συνδέει επιχειρήσεις με παρόχους τεχνολογικών λύσεων από όλο τον κόσμο, ενισχύοντας τη συνεργασία Ελλάδας–OpenAI και συμβάλλοντας στην ψηφιακή κυριαρχία της Ευρώπης.
ΟΠΑΠ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ

Η F1 ταξιδεύει στη Λάρισα με το showcar της McLaren και τον ΟΠΑΠ

Μετά τη Θεσσαλονίκη και τα Ιωάννινα, το showcar της McLaren F1 Team φτάνει στη Λάρισα την Κυριακή 5 Οκτωβρίου για μια μοναδική εμπειρία Formula 1 στην κεντρική πλατεία, με προσομοιωτές, παιχνίδια και φωτογραφίες, στο πλαίσιο του Roadshow του ΟΠΑΠ και της Allwyn.
Εκδήλωση ΣΕΠΕ πλήθος
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Διήμερο συνέδριο καινοτομίας από τη ΔΑΕΜ ΑΕ στο Σεράφειο

Η ΔΑΕΜ του Δήμου Αθηναίων διοργανώνει στις 4-5 Οκτωβρίου στο Σεράφειο το συνέδριο «Ανάπτυξη, Καινοτομία, Ψηφιακή Διακυβέρνηση στην Αυτοδιοίκηση» με βασικό ομιλητή τον δήμαρχο Χάρη Δούκα και έμφαση στον ρόλο των ΟΤΑ στην αστική ανάπτυξη.