ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 09:21:34 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Funky Buddha

Ισχυρά κέρδη για το 2024 αναμένει η Funky Buddha, ενισχύει το δίκτυό της

Η εταιρεία Altex που αναπτύσσει την αλυσίδα ανδρικών ενδυμάτων έκλεισε την χρήση του 2023 με αύξηση πωλήσεων σε ποσοστό 15%, ενώ αναμένει περαιτέρω διεύρυνση του κύκλου εργασιών σε ποσοστό 12% για φέτος.

Έτος δυναμικής ανάπτυξης προβλέπεται  το 2024 για την εταιρεία ένδυσης, υποδημάτων κι αξεσουάρ Altex AE, η οποία αναπτύσσει την αλυσίδα ανδρικών ενδυμάτων Funky Buddha στην χώρα μας.

Παραμένοντας σταθερά προσηλωμένη στην περαιτέρω διεύρυνση της παρουσίας της στην εγχώρια αγορά, η εταιρεία σκοπεύει να προσθέσει τρία ακόμη καταστήματα στο δίκτυο της στην Αττική, μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του έτους, εκ των οποίων τα δύο είναι franchise και το ένα εταιρικό, σε συνέχεια της προσθήκης δύο νέων εταιρικών καταστημάτων στο εμπορικό κέντρο Golden Hall και στο νησί της Ρόδου, κατά τους πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους.

Παράλληλα, στο στόχαστρο της Altex τίθεται η ρουμανική αγορά, με την διοίκηση της να επεξεργάζεται την σύσταση θυγατρικής στην χώρα προκειμένου να λανσάρει το brand της Funky Buddha στην αγορά αυτή, βάσει του ίδιου επιχειρησιακού μοντέλου που ισχύει και για την χώρα μας, δηλαδή ανάπτυξη δικτύου λιανικής, χονδρικής καθώς και ηλεκτρονικού εμπορίου. Μέσα στο 2024 αναμένεται μάλιστα η διάθεση των συλλογών της εταιρείας σε περισσότερες από 20 χώρες της Ευρώπης, μετά την ολοκλήρωση της συνεργασίας με το marketplace AboutYou, ενώ εφόσον κριθεί ικανοποιητικό το εγχείρημα, η περαιτέρω επέκταση πανευρωπαϊκά της Funky Buddha θα καταστεί ευκολότερη.

Παράλληλα, στόχο αποτελεί η ενδυνάμωση των συνεργασιών χονδρικής, όπως στην αγορά της Κύπρου με τα Era Department Stores, αλλά και της Ουγγαρίας, όπου η εταιρεία έχει ήδη παρουσία με το δίκτυο καταστημάτων Devergo. Η συγκεκριμένη συνεργασία, η οποία ξεκίνησε το 2022, αναμένεται να εμπλουτιστεί, προωθώντας την διανομή των συλλογών της Altex στην ουγγρική αγορά. Με τις κινήσεις αυτές, η εταιρεία αναμένει περαιτέρω διεύρυνση των εσόδων της για φέτος σε ποσοστό 12% συγκριτικά με το 2023, έτος κατά το οποίο ισχυροποίησε την οικονομική της θέση.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις της εταιρείας ενισχύθηκαν κατά 15,8% το 2023, αγγίζοντας τα 39,3 εκατ. ευρώ, έναντι 34 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος, εξέλιξη που αποδίδεται στην επέκταση του δικτύου πωλήσεών της. Παράλληλα, το μικτό κέρδος της Altex αυξήθηκε κατά 4,09%, διαμορφούμενο σε 60,1% το 2023 έναντι 56,07% το 2022, ενώ τα κέρδη EBITDA ενισχύθηκαν κατά 21,2%, αγγίζοντας τα 7,54 εκατ. ευρώ, από 6,22 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος. Κατά αναλογία, τα κέρδη προ φόρων της Altex διαμορφώθηκαν σε 2,87 εκατ. ευρώ το 2023, ενώ οι υποχρεώσεις της αυξήθηκαν σε 39,32 εκατ. ευρώ τη χρονιά που πέρασε, από 24,52 εκατ. ευρώ το 2022, κυρίως λόγω της αναχρηματοδότησης του μακροπρόθεσμου δανεισμού της με ευνοϊκότερο επιτόκιο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2023 αποτέλεσε χρονιά ανάκαμψης του ηλεκτρονικού εμπορίου, με σημαντική αύξηση της συνεισφοράς του e-shop στον κύκλο εργασιών της εταιρείας σε ποσοστό άνω του 12%. Η συνολική δε αύξηση στις ηλεκτρονικές πωλήσεις διαμορφώθηκε σε 17,1% συγκριτικά με το 2022, κυρίως χάριν στην επιτυχημένη εφαρμογή του συστήματος των third party e-commerce συνεργασιών, που αφορούν στην real time διασύνδεση του ηλεκτρονικού καταστήματος με άλλα s-shops και marketplaces. Στο τέλος του 2023, οι ενεργοί και συνδεδεμένοι ιστότοποι ήταν Zackret, Intersport, Γενική Εμπορική ΑΕ, Notos Com, SP OT stores, FF OPSCO, Στ. Παπαϊωάννου, και Third Party Logistics

Η εταιρεία έκλεισε την χρήση του 2023 μετρώντας συνολικά περισσότερους από 300 συνεργάτες χονδρικής σε όλη την Ελλάδα, τους οποίους προμηθεύει με τις συλλογές των brands Funky Buddha και Garage 55. Η χονδρική ενισχύθηκε ιδιαιτέρως την χρονιά που πέρασε, χάριν στην προσθήκη νέων conrers σε μεγάλους πελάτες και αλυσίδες, όπως η Intersport σε διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές της Ελλάδος, ωθούμενη παράλληλα και από την συμμετοχή της Altex σε marketplaces όπως η Skroutz. Στο τέλος του 2023, η εταιρεία μετρούσε επίσης συνολικά 23 εταιρικά φυσικά καταστήματα, έχοντας μάλιστα εγκαινιάσει την παρουσία της στις Κυκλάδες, στο νησί της Μυκόνου, ενώ διατηρούσε επίσης 24 σημεία franchise πανελλαδικά. Τέλος, η Altex έχει παρουσία και σε εκπτωτικά πολυκαταστήματα, μέσα από συνολικά 11 corners, διατηρεί 9 σημεία πώλησης σε εγχώρια πολυκαταστήματα ενώ διαθέτει επίσης 8 σημεία πώλησης στην Κύπρο.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Pepco
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ανοίγει συνεχώς καταστήματα η Pepco: 326 νέα σημεία μέσα σε 9 μήνες

Ο πολωνικός όμιλος διατηρεί πλέον δίκτυο 33 καταστημάτων και στην Ελλάδα. Οι πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 10% το εννεάμηνο που ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου, αγγίζοντας σε αξία τα 4,68 δισ. ευρώ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στον Πύργο του Πειραιά έστησε η Zara το μεγαλύτερο κατάστημά της

Πρόκειται για το δεύτερο μεγαλύτερο κατάστημα στην Ευρώπη, το οποίο διαθέτει συλλογές ρούχων σε αποκλειστικότητα και ενσωματώνει τεχνολογικές καινοτομίες για την εξυπηρέτηση του επισκέπτη.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με όπλο τις σταθερές τιμές, η Pink Woman πετυχαίνει ισχυρή ανάπτυξη

Η εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων έχει επιλέξει να κρατά σταθερές τιμές τα τελευταία χρόνια και κερδίζει έδαφος στην αγορά με διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων και σημαντική αύξηση κερδών το 2023.