Με αύξηση εσόδων σε ποσοστό 10% στα 97,7 εκατ. δολ. έναντι των 88,5 εκατ. δολ. την αντίστοιχη περίοδο του 2023, ολοκλήρωσε το δεύτερο τρίμηνο του 2024 η Capital Product Partners L.P. (CPLP) συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη.
Τα καθαρά κέρδη της εταιρίας ανήλθαν στα 34,2 εκατ. δολάρια, από 7,4 εκατ. δολάρια κατά την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, καταγράφοντας εντυπωσιακή άνοδο 362%.
Στις υπόλοιπες επιχειρηματικές εξελίξεις της CPLP, η εταιρεία προχώρησε σε διανομή μερίσματος ύψους 0,15 δολ. ανά μετοχή το δεύτερο τρίμηνο του 2024, ενώ ανακοινώθηκε επένδυση ύψους 756 εκατ. δολ. για την αγορά 10 πλοίων μεταφοράς αερίου ("Gas Fleet") που θα παραδοθούν μεταξύ του πρώτου τριμήνου του 2026 και του τρίτου τριμήνου του 2027.
Πρόκειται για έξι Dual Fuel Medium Gas Carriers ("MGCs") και τέσσερα Liquid CO2 Handy Multi Gas Carriers ("LCO2s").
Η εταιρεία παρέλαβε επίσης τα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου ("LNG/Cs”) "Assos”, "Apostolos” και "Aktoras” ως μέρος της συμφωνίας απόκτησης 11 πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου τελευταίας γενιάς (MEGA), ("Συμφωνία LNG/C"), η οποία ολοκληρώθηκε στις 21 Δεκεμβρίου 2023.
Κατά την ίδια περίοδο, ολοκληρώθηκε η πώληση πέντε πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, των M/V "Athos”, "Athenian”, "Seattle Express”, "Fos Express” και "Aristomenis”, με κέρδος ύψους 15,2 εκατ. δολ.
Τέλος, ανακοινώθηκε ο διορισμός του κ. Brian Gallagher ως εκτελεστικού αντιπροέδρου για τις επενδυτικές σχέσεις.
Σχολιάζοντας τις επιδόσεις της Capital Product Partners, ο CEO κ. Γεράσιμος Καλογηράτος δήλωσε: «Πρόκειται για ένα ακόμα τρίμηνο ορόσημο για την Εταιρεία. Πρώτα απ' όλα, η αναμενόμενη μετονομασία της σε "Capital Clean Energy Carriers Corp." (Ticker Nasdaq: CCEC) και η μετατροπή της σε εταιρεία των Νήσων Μάρσαλ με υψηλά πρότυπα εταιρικής διακυβέρνησης αποτελούν ένα σημαντικό βήμα στo πλαίσιo της στρατηγικής εξέλιξης που ανακοινώσαμε τον Νοέμβριο του 2023.
Επιπλέον, η παράδοση τριών πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου τελευταίας γενιάς κατά τη διάρκεια του τριμήνου αυξάνει τον στόλο μας σε 12 πλοία αυτού του τύπου, ενώ άλλα έξι θα ακολουθήσουν το 2026-2027.
Επιπροσθέτως, η εξαγορά δέκα ακόμα εξειδικευμένων πλοίων μεταφοράς φυσικού αερίου τον Ιούνιο μας καθιστά πλέον μία από τις κορυφαίες πλατφόρμες μεταφοράς φυσικού αερίου παγκοσμίως, με έμφαση στην ενεργειακή μετάβαση».