ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Πγή: Intrafashion

Συμφωνία... win - win η εξαγορά της Axel από Intrafashion (Pink Woman)

Η συμφωνία θα ολοκληρωθεί στο τέλος του έτους με τα οικονομικά οφέλη να διαφαίνονται μέσα στην επόμενη χρήση. Ανοδικά σε ποσοστό 21% οι πωλήσεις της Intrafashion το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.

Σημαντικές συνέργειες αναμένεται να προκύψουν από την πρόσφατη συμφωνία εξαγοράς του 100% της εταιρείας αξεσουάρ Axel Accessories ΑΕ από την Intrafashion Group, η οποία ελέγχει το δίκτυο καταστημάτων γυναικείων ενδυμάτων Pink Woman.

Σύμφωνα με πληροφορίες του BD, η συμφωνία θα ολοκληρωθεί στο τέλος του έτους, με τα οικονομικά οφέλη να διαφαίνονται από τη χρήση του 2025. Ιδιαίτερη έμφαση αναμένεται να δοθεί στο κανάλι της χονδρικής, το οποίο πρόκειται να αναπτυχθεί περισσότερο, ειδικά στην περίπτωση της Axel, τόσο εγχώρια όσο και σε αγορές του εξωτερικού, ενώ σε ό,τι αφορά το προϊοντικό μείγμα, αυτό αναμένεται να παραμείνει αμετάβλητο, διατηρώντας εν πολλοίς την ανεξαρτησία των δύο brands και των συνακόλουθων δικτύων καταστημάτων. Οι δύο πλευρές ανακοίνωσαν τη μεταξύ τους συμφωνία πριν λίγες ημέρες ωστόσο, η εξαγορά αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στον Σεπτέμβριο, και η πλήρης απορρόφηση στο τέλος του έτους.

Σε ό,τι αφορά την Intrafashion, ο όμιλος βρίσκεται σε σταθερή αναπτυξιακή τροχιά. Το πρώτο εξάμηνο του έτους οι πωλήσεις του ενισχύθηκαν κατά 21%, συγκριτικά με πέρσι, ενώ πιο υποτονικά δείχνει να κινείται μέχρι στιγμής η περίοδος των εκπτώσεων. Η εταιρεία έκλεισε το 2023 με πωλήσεις αυξημένες σε ποσοστό 12,9% συγκριτικά με το 2022, στα 40,17 εκατ ευρώ, ενώ αυξημένα κατά 64% ήταν τα καθαρά της κέρδη, αγγίζοντας τα 4,2 εκατ ευρώ. Ο όμιλος στο τέλος του έτους ήλεγχε δίκτυο 115 καταστημάτων ενώ σχεδιάζει να προσθέσει ακόμη 15 σημεία μέσα στην επόμενη διετία. Μέσα στην άνοιξη ανακοίνωσε τη συνεργασία με τον ιταλικό όμιλο Teddy Group, για την ανάπτυξη δικτύου καταστημάτων των brands Calliope και Terranova στην χώρα μας μέσα στην επόμενη διεττία, σε μία κίνηση ισχυροποίησης του αποτυπώματος του ομίλου στην εγχώρια αγορά γυναικείου ενδύματος.

Σε ό,τι αφορά την Axel, η εταιρεία διατηρεί δίκτυο 11 καταστημάτων στην χώρα μας ενώ έχει παράλληλα παρουσία μέσω χονδρικής σε αγορές του εξωτερικού, όπως η Ιταλία, η Ισπανία, η Γαλλία και η Πορτογαλία. Η συμφωνία με την Intrafashion αναμένεται να ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της εκτός συνόρων, ισχυροποιώντας την θέση της όμως κι εντός συνόρων. Σύμφωνα με τον δημοσιευμένο ισολογισμό της εταιρείας, το 2022 οι πωλήσεις της ανήλθαν σε 9,7 εκατ ευρώ, έναντι 9,8 εκατ ευρώ το 2021, ενώ τα μικτά της κέρδη διαμορφώθηκαν σε 4,6 εκατ ευρώ, έναντι 5,1 εκατ ευρώ το προηγούμενο έτος. Το καθαρό αποτέλεσμα ήταν αρνητικό, με ζημιές μετά φόρων ύψους 2,4 εκατ ευρώ, έναντι ζημιών ύψους 319.360 ευρώ την προηγούμενη χρήση.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δύο νέα brands φέρνει στην ελληνική αγορά ένδυσης ο όμιλος Intrafashion

Ο όμιλος υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας με τον ιταλικό όμιλο Teddy Group, για την ανάπτυξη των αλυσίδων ένδυσης Terranova και Calliope στην χώρα μας. Το πρώτο σημείο εγκαινιάστηκε στην οδό Ερμού τον περασμένο μήνα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με όπλο τις σταθερές τιμές, η Pink Woman πετυχαίνει ισχυρή ανάπτυξη

Η εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων έχει επιλέξει να κρατά σταθερές τιμές τα τελευταία χρόνια και κερδίζει έδαφος στην αγορά με διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων και σημαντική αύξηση κερδών το 2023.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έτος σταθεροποίησης κι ανόδου του 2024 για την αλυσίδα Toi & Moi

Η αλυσίδα γυναικείων ενδυμάτων διαβλέπει προοπτικές επαναφοράς σε κερδοφορία φέτος, μετά από ένα έτος μείωσης πωλήσεων και ζημίων. Διατηρεί 20 σημεία πώλησης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πέντε καταστήματα στο δίκτυο της JD Sports και σχέδια για νέα επέκταση

Ο βρετανικός όμιλος τροφοδοτεί την ανάπτυξη του μέσω του ανοίγματος νέων σημείων διεθνώς. Άνοιξε 83 νέα καταστήματα το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης, αυξάνοντας τα έσοδα του κατά 5% συγκριτικά με πέρσι.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενισχυμένες οι πωλήσες της Shop & Trade, οι τόκοι πίεσαν την κερδοφορία

Η εταιρεία προσδοκά καλύτερες επιδόσεις φέτος. Ποντάρει στην αποδοτικότητα της εφοδιαστικής της αλυσίδας και σε συνεργασίες με ξένα σήματα, όπως τα υποδήματα Birkenstock που είχαν αύξηση πωλήσεων 150% το 2023.