ΓΔ: 1407.03 -0.97% Τζίρος: 71.88 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Πηγή: Endless

Η Endless EC μπαίνει στα σούπερ μάρκετ με δικό της brand απορρυπαντικού

Σε νέα εποχή δυναμικής ανάπτυξης και εξωστρέφειας έχει μπει πλέον η εταιρεία Endless (πρώην Ευρωχαρτική), με αλλαγές στο μετοχολόγιο, αλλά και λανσάρισμα των δικών της brands στον κλάδο των απορρυπαντικών.

Σε περίοδο δημιουργικού μετασχηματισμού βρίσκεται η εταιρεία Endless (πρώην Ευρωχαρτική), καθώς πλέον η οικογένεια Τρακάκη απέκτησε το σύνολο των μετοχών, εξαγοράζοντας και το υπόλοιπο 50% που ανήκε στην οικογένεια Χριστόπουλου, ενώ η εταιρεία κάνει rebranding στον κλάδο των απορρυπαντικών, μπαίνοντας πλέον στα μεγάλα σούπερ μάρκετ και σε όλη τη λιανική με τα δικά της σήματα, φιλοδοξώντας να διεκδικήσει μερίδια από τη σημαντική αυτή αγορά.

Η εταιρεία είχε παρουσία στα απορρυπαντικά αλλά ήταν κυρίως μέσω συνεργασιών στο χονδρεμπόριο αλλά και σε μικρά καταστήματα γειτονιάς, πάντα με ιδιωτική ετικέτα. Πλέον αυτό αλλάζει και η Endless EC ξεκινά τον Ιούλιο μεγάλη καμπάνια προβολής των δικών της σημάτων στο χώρο των απορρυπαντικών. Όπως τόνισε σε χθεσινή εκδήλωση ο κύριος μέτοχος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Γιώργος Τρακάκης, πλέον ο τζίρος της Endless EC προέρχεται 70% από τα χαρτικά και 30% από τα απορρυπαντικά.

Παράλληλα, η εταιρεία παρουσιάζει και νέα σειρά χαρτικών προϊόντων, ενώ μπαίνει και σε δύο νέες κατηγορίες, όπως είναι τα υγρά καθαριστικά και τα μαλακτικά ρούχων. Όπως τόνισε από την πλευρά της η κα Εύη Οικονόμου, commercial director της εταιρείας, πλέον, το ισοζύγιο της εταιρείας είναι 65% με δικά της brand και 35% σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Σύμφωνα με τον κ. Τρακάκη, τέλη του 2023 η οικογένειά του απέκτησε το ποσοστό της οικογένειας Χριστόπουλου με την οποία συμπορεύονταν μετοχικά και επιχειρηματικά από το 1985, όταν και ξεκίνησε η πρώτη μορφή της επιχείρησης ως μια μικρή βιοτεχνία. Το τίμημα της εξαγοράς, ο κ. Τρακάκης δεν θέλησε να το αποκαλύψει. Συνάμα, άλλαξε το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας, με τρία μέλη από την οικογένεια Τρακάκη και τέσσερα προστέθηκαν από την αγορά, ενώ το νέο σχήμα «τρέχει» ήδη ένα εξάμηνο.

Εντός του 2024 η εταιρεία έχει «χτίσει» μια νέα ομάδα στελεχιακού δυναμικού καλύπτοντας τομείς στις πωλήσεις, στην προβολή, στο marketing και σε πλευρές του management που δεν καλύπτονταν, ενώ τα καινούρια προϊόντα είναι το πρώτο project αυτής της νέας ομάδας.

Σύμφωνα με τον CEO της Endless, το 2024 είναι πολύ καλή χρονιά σε θέματα όγκου πωλήσεων, με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης, όμως η αύξηση των τιμών στο χαρτί είναι ξανά μεγάλη και φτάνει στο 35%-40% από το Δεκέμβριο του ‘23, με την εταιρεία να μην έχει μεγάλα περιθώρια ανατιμήσεων δεδομένου ότι είναι μια άκρως ανταγωνιστική κατηγορία προϊόντων, οπότε μειώνεται σημαντικά το περιθώριο κέρδους.

Όπως τόνισε ο κ. Τρακάκης, η καλύτερη ιστορικά χρονιά της εταιρείας ήταν το 2022 όταν και πέτυχε κύκλο εργασιών 75 εκατ. ευρώ (λόγω και των ανατιμήσεων εξαιτίας των τιμών ενέργειας και πρώτων υλών), ενώ το 2023 ο τζίρος ήταν ελαφρώς μικρότερος, όμως η κερδοφορία ήταν στα ίδια επίπεδα. Τα προηγούμενα χρόνια η εταιρεία ολοκλήρωσε επενδυτικό πρόγραμμα 19 εκατ. ευρώ, εκσυγχρονίζοντας και αναβαθμίζοντας όλη την παραγωγή της.

Το επενδυτικό πρόγραμμα περιελάμβανε παραγωγικές εγκαταστάσεις, μηχανολογικό εξοπλισμό και νέες γραμμές παραγωγής, καθώς επίσης και νέους αποθηκευτικούς χώρους 15.000 τ.μ. Πλέον, η ημερήσια παραγωγική δυναμικότητα στα χαρτικά ανέβηκε στους 350 τόνους, ενώ στα απορρυπαντικά έφτασε τους 250 τόνους.

Πλέον, προωθεί στο χώρο της λιανικής και στα μεγάλα σούπερ μάρκετ τη σειρά Good Mood που είναι το δικό της brand που ξεκίνησε με τα χαρτικά το 2022 και πλέον επεκτάθηκε φέτος στα απορρυπαντικά και θα αποτελέσει την αιχμή του δόρατος στην προσπάθεια να αυξήσει τα μερίδιά της. Στο χώρο των σούπερ μάρκετ, η εταιρεία έχει μερίδιο αγοράς 3,1% στα ρολά υγείας και 3,3% στα ρολά κουζίνας.

Σημειώνεται πως η Endless, ήταν η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λάνσαρε στα τέλη της δεκαετίας του ‘80 το γνωστό χάρτινο τραπεζομάντιλο που χρησιμοποιείται σε ταβέρνες και σε άλλα κατάστημα εστίασης, αποτελώντας ένα από τα καλά προϊόντα της.

Θυμίζουμε πως πριν από δύο – τρία χρόνια, η Endless, ως Ευρωχαρτική τότε, είχε φλερτάρει με την είσοδό της στο ελληνικό χρηματιστήριο, κάτι που όμως δεν έγινε για διάφορους λόγους. Μιλώντας χθες για το ενδεχόμενο μελλοντικής εισαγωγής στο Χρηματιστήριο, ο κ. Τρακάκης τόνισε ότι δεν το αποκλείουμε, θα το δούμε ξανά στο μέλλον, όμως σε αυτή τη φάση προέχει η ανάπτυξη των νέων προϊόντων που μπορεί να αλλάξει επίπεδο όλη την εταιρεία. Η εταιρεία απασχολεί σήμερα 253 εργαζόμενους.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

masoutis_kerkyra
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πού ανοίγει νέα καταστήματα η Μασούτης, γιατί δημιουργεί εταιρεία ακινήτων

Το 18ο κατάστημά της στην Κέρκυρα εγκαινίασε η Μασούτης, ενώ δρομολογεί το άνοιγμα και στη Λευκάδα. Τρία καταστήματα σε Αττική και Χαλκίδα. Αξιοποιούνται ακίνητα αξίας 250 εκατ. ευρώ με νέα εταιρεία.
Med
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ποια είναι η εταιρεία εσωρούχων MED που μπαίνει στην Εναλλακτική Αγορά

Την προσεχή Παρασκευή η εισαγωγή της MED A.B.E.E.. Δραστηριοποιείται στο σχεδιασμό, την κατασκευή και την εμπορία ενδυμάτων μαγιό, εσωρούχων και αξεσουάρ. Διαθέτει 24 καταστήματα στην Ελλάδα και δύο στο εξωτερικό.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πώς θέλουν οι Έλληνες να είναι τα σούπερ μάρκετ του μέλλοντος

Επιβράβευση της οικολογικής συνείδησης, γρήγορη παραλαβή των προϊόντων και έξοδος χωρίς διέλευση από το ταμείο οι τρεις μεγαλύτερες επιθυμίες των καταναλωτών για το σούπερ μάρκετ του 2030.
Lidl-store
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Lidl: Μείωση τιμών έως 35% σε 160 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Η εταιρεία εξασφαλίζει σε συνεργασία με τους προμηθευτές της, για ακόμη μία φορά, τις πιο συμφέρουσες τιμές στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της, επιτυγχάνοντας μείωση έως 35% σε επιλεγμένα προϊόντα.