ΓΔ: 2059.39 -0.75% Τζίρος: 209.80 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Φώτο: Shutterstock

Μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά κλιματιστικών διεκδικεί η Hisense

Η κινεζική εταιρεία έχει μερίδιο 5% στην ελληνική αγορά κλιματισμού. Ακολουθεί στρατηγική ανάπτυξης μέσω συνεργατών και αξιοποιώντας την καλή θέση που έχει ήδη σε τηλεοράσεις και λευκές συσκευές.

Να διευρύνει το αποτύπωμά της στην ελληνική αγορά κλιματισμού στοχεύει η Hisense. Η κινεζική εταιρεία δημιουργεί νέα κέντρα εκπαίδευσης και showroom στην Αθήνα και βλέπει διψήφια αύξηση του τζίρου τη φετινή χρονιά, ενώ σε συνεργασία με την Delphis Climate, η Hisense δημιούργησε το πρώτο Experience Center.

Μετά από τρία χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά κλιματιστικών, η Hisense θέλει να περάσει στην επόμενη πίστα και να αυξήσει τα μερίδιά της σε μια αγορά που βρίσκεται σε συνεχή άνοδο. Η Hisense στοχεύει να διευρύνει την παρουσία της στην ελληνική αγορά μέσα από το δίκτυο των συνεργατών της, δημιουργώντας τους δικούς της χώρους εντός των καταστημάτων τους με παρόμοια αισθητική και κοινή ταυτότητα. Τα κλιματιστικά Hisense βρίσκονται εντός 250 καταστημάτων λιανικής, και εκτός των μεγάλων αλυσίδων retail, με την κινεζική εταιρεία να μην στοχεύει προς το παρόν να δημιουργήσει δικό της δίκτυο καταστημάτων.

Η εταιρεία έχει ήδη ένα σημαντικό μερίδιο στις πωλήσεις τηλεοράσεων και λευκών συσκευών στην Ελλάδα που πλησιάζει σε διψήφιο ποσοστό, ενώ παγκοσμίως αποτελεί την τρίτη δύναμη στον χώρο των τηλεοράσεων. Στην ελληνική αγορά κλιματισμού μετά από τρία χρόνια παρουσίας έχει φτάσει σε μερίδιο της τάξης του 5%.

«Αυτή είναι η μαγιά και με τη στήριξη που θα υπάρξει θα διευρύνουμε το αποτύπωμά μας στην ελληνική αγορά», σημείωσαν στο BD στελέχη της εταιρείας κατά τη διάρκεια εκδήλωσης των εγκαινίων του νέου Experience Center της Hisense, εκφράζοντας την αισιοδοξία της για τη φετινή χρονιά: «Είμαστε είμαστε αρκετά αισιόδοξοι για την φετινή χρονιά. Νούμερα δεν μπορούμε να πούμε ακόμα ωστόσο έχει υπάρξει σημαντική άνοδος φέτος που θα φτάσει μεγάλη διψήφια αύξηση στον τζίρο».

Στρατηγικές κινήσεις για διεύρυνση της παρουσίας στην Ελλάδα

Το νέο Experience Center που δημιούργησε η εταιρεία στα Κ. Πατήσια θα είναι ένα κέντρο εκπαίδευσης και showroom για κατασκευαστές ή μεγάλους πελάτες, ενώ και οι ψυκτικοί θα μπορούν να χρησιμοποιούν τις εγκαταστάσεις για την εκπαίδευσή τους. «Η δημιουργία του experience center είναι πολύ σημαντική γιατί είναι ένα μήνυμα στην αγορά ότι η εταιρεία έχει έρθει για να μείνει. Επενδύει στην Ελλάδα και αντανακλά το πόσο σημαντικός είναι ο κλάδος του κλιματισμού για τη Hisense. Θα ακολουθήσουν κι άλλες ενέργειες. Η σύμπραξη με το Αριστοτέλειο και σε επίπεδο retail με τους συνεργάτες μας» ανέφερε στο BD, ο διευθύνων σύμβουλος της DELPHIS, Τίμος Δασκαλόπουλος

Η κινεζική εταιρεία δείχνει να εμπιστεύεται τις γνώσεις και την εξειδίκευση του ελληνικού εργατικού δυναμικού, με τον κ. Δασκαλόπουλο να δηλώνει ότι «η δημιουργία του experience center αποτελεί μια σημαντική κινεζική επένδυση στη χώρα και σηματοδοτεί τον ισχυρό δεσμό ανάμεσα στη Delphis και τη Hisense και την δέσμευση της εταιρείας στην ανάπτυξη δεξιοτήτων σχετικά με τον κλιματισμό και την διεύρυνση των γνώσεων ψυκτικών και επαγγελματιών του χώρου». Επισήμανε πως «υπάρχουν συνέργειες με την Ομοσπονδία Ψυκτικών Ελλάδος. Σκεφτόμαστε κάποιες συνέργειες και αναζητούμε τους πόρους για να υπάρξουν δράσεις που θα ενισχύσουν τον κλάδο και να αναπτυχθεί», ενώ η εταιρεία πρόκειται να τρέξει κι άλλες δράσεις για την ενίσχυση των επαγγελματιών του κλάδου.

Γι αυτό το λόγο εξάλλου σχεδιάζεται να δημιουργηθεί και ένα δεύτερο Experience Center στη Θεσσαλονίκη, με την εταιρεία να έχει στα πλάνα της την δημιουργία περισσότερων αντίστοιχων κέντρων, πρώτα στα αστικά κέντρα και στη συνέχεια να υπάρξουν σε μικρότερες πόλεις. «Θέλουμε να προωθήσουμε πράσινες τεχνολογίες που ενισχύουν τις προσπάθειες για το κλίμα και να έχουμε ένα ισχυρό δίκτυο συνεργατών με γνώσεις και ικανότητες που εξυπηρετούν συνολικά τους πελάτες», υπογράμμισε η διοίκηση της εταιρείας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αστροναύτης στο διάστημα
ΔΙΕΘΝΗ

Κίνα: Αστροναύτες επέστρεψαν με ασφάλεια μετά το πρόβλημα στο Shenzhou-20

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η επιστροφή τριών Κινέζων αστροναυτών, μετά την καθυστέρηση που προκάλεσε τεχνικό πρόβλημα στο Shenzhou-20. Το πλήρωμα προσγειώθηκε με ασφάλεια στην εσωτερική Μογγολία.
Σημαίες Κίνας και ΗΠΑ
ΔΙΕΘΝΗ

Η Κίνα αντιδρά έντονα στην αμερικανική πώληση όπλων στην Ταϊβάν

Η Κίνα αντέδρασε έντονα στην πρώτη έγκριση πώλησης όπλων των ΗΠΑ στην Ταϊβάν μετά την επιστροφή Τραμπ στην εξουσία, προειδοποιώντας πως θα λάβει κάθε αναγκαίο μέτρο για να προστατεύσει την εδαφική της ακεραιότητα και ασφάλεια.
Σαναέ Τακαΐτσι πορτρέτο
ΔΙΕΘΝΗ

Κλιμακώνεται η ένταση Κίνας-Ιαπωνίας μετά τις δηλώσεις για την Ταϊβάν

Η Κίνα κάλεσε τον Ιάπωνα πρεσβευτή διαμαρτυρόμενη για τις δηλώσεις της νέας πρωθυπουργού Τακαΐτσι σχετικά με πιθανή στρατιωτική στήριξη της Ταϊβάν. Το Τόκιο απάντησε πως η θέση του για την Ταϊβάν παραμένει αμετάβλητη.
Ορίζοντας της Σανγκάης νύχτα
ΔΙΕΘΝΗ

Σανγκάη: Ενισχύεται ο ρόλος της ως έδρα 1.060 πολυεθνικών εταιριών

Η Σανγκάη παραμένει κορυφαίο οικονομικό κέντρο, φιλοξενώντας 1.060 έδρες πολυεθνικών και 631 κέντρα R&D έως φέτος τον Σεπτέμβριο, ενισχύοντας τον ρόλο της στην καινοτομία και τη διεθνή επιρροή, σύμφωνα με τη δημοτική επιτροπή.
Σημαία Κίνας γρανάζια βιομηχανίας
ΔΙΕΘΝΗ

Κίνα: Άνοδος 48,9% στην παραγωγή μπαταριών το διάστημα Ιαν-Σεπ 2025

Η βιομηχανική παραγωγή μπαταριών σημείωσε αύξηση 48,9% το 2025, φτάνοντας τις 786 GWh, λόγω της ανόδου των NEVs. Οι κινεζικές εξαγωγές ξεπέρασαν τις 129 GWh, ενώ η Κίνα ενίσχυσε τη διεθνή της πρωτοκαθεδρία.