Χρονιά ορόσημο ήταν το 2023 για την ταχύτατα αναπτυσσόμενη ελληνική εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων Pink Woman, καθώς καταγράφηκε σημαντική βελτίωση πωλήσεων και κερδών. Μιλώντας στο BD, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Δημήτρης Ματεμτζής, υπογράμμισε την δυναμική ανάπτυξη της αλυσίδας και μέσα στους πρώτους μήνες του 2024, στην βάση του επιτυχημένου μοντέλου λειτουργίας που προτάσσει τη συσχέτιση ποιότητας και τιμής.
«Το 2023 πετύχαμε αύξηση τζίρου σε ποσοστό 12,9% συγκριτικά με το 2022, αγγίζοντας τα 40,17 εκατ ευρώ με τη θετική τάση να συνεχίζεται και κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024, οπότε και πετύχαμε αύξηση πωλήσεων κατά 17,8%, συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό διάστημα», σημειώνει ο κ. Ματεμτζής.
Ο ίδιος επισημαίνει ότι ο ίδιος ρυθμός ανάπτυξης δύναται να διατηρηθεί σε όλη την διάρκεια του 2024, παρά τις προκλήσεις με τις οποίες βρίσκεται αντιμέτωπο το λιανεμπόριο, με τη στρατηγική της Pink Woman να εστιάζει στη διατήρηση σταθερών τιμών -όπως έχει κάνει την τελευταία τριετία- αλλά και την ενίσχυση του δικτύου καταστημάτων της αλυσίδας πανελλαδικά. Εντυπωσιακή ήταν επίσης η βελτίωση των καθαρών αποτελεσμάτων για την εταιρεία την χρονιά που πέρασε, με τα κέρδη προ φόρων να αυξάνονται κατά 64% το 2023, συγκριτικά με το 2022, αγγίζοντας τα 4,2 εκατ ευρώ, και τα κέρδη EBITDA να βελτιώνονται σε 5,1 εκατ. ευρώ.
«Αν και το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αυξηθεί σημαντικά, η εντύπωσή μας είναι ότι τα φυσικά καταστήματα θα διατηρήσουν τη σημαντική τους θέση στον ανταγωνισμό, σε μία αγορά όπου καταγράφεται σημαντική συγκέντρωση, με λιγότερες εταιρείες να καταλαμβάνουν μεγαλύτερα μερίδια», τονίζει ο κ. Ματεμτζής. «Οι προτιμήσεις των καταναλωτών αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου, αλλά η αναζήτηση προϊόντων value for money παραμένει σταθερή. Αυτό γίνεται ακόμα πιο έντονο σε περιόδους όπως η σημερινή, με τις πληθωριστικές πιέσεις να επιδεινώνουν το διαθέσιμο εισόδημα των πολιτών. Ως εκτούτου η δυναμική εμπειρία αγορών που τα φυσικά καταστήματα προσφέρουν σε συνδυασμό με την δυνατότητα να δοκιμάσεις τα προϊόντα, και να συνομιλήσεις με τους πωλητές αποτελούν παράγοντες που θα κατευθύνουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών στα φυσικά καταστήματα», καταλήγει ο κ. Ματεμτζής.
Σημειώνεται ότι η Pink Woman έκλεισε το 2023 ελέγχοντας δίκτυο συνολικά 115 καταστημάτων, ενώ σχεδιάζει να προσθέσει ακόμη 10 νέα σημεία μέσα στο τρέχον έτος, αυξάνοντας τον αριθμό τους σε 130 μέσα στην επόμενη διετία. Η εταιρεία κατασκευάζει το μεγαλύτερο μέρος των συλλογών της σε χώρες της Ασίας, για λόγους κόστους αλλά και όγκου παραγωγής, καθώς διακινεί ετησίως περισσότερα από 4 εκατομμύρια τεμάχια.