Χρονιά επιτυχιών ήταν το 2019 για το γκρουπ Renault σε Ελλάδα και Ευρώπη. Στην χώρα μας η Renault και η Dacia πραγματοποίησαν συνολικές πωλήσεις 6.112 αυτοκινήτων και κατέγραψαν αύξηση της τάξης του 11%, την ώρα που οι συνολικές πωλήσεις της αγοράς επιβατικών κατέγραψαν αύξηση 10,3%. Παράλληλα, το συνολικό μερίδιο του γκρουπ Renault στην Ελλάδα, ανέβηκε στο 5,4%.
Το ευέλικτο Twingo σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 48% στην κατηγορία του, ενώ το παγκόσμιο γαλλικό best seller, το Renault Clio το τελευταίο 3μηνο του χρόνου, έκανε συνολικά 3.000 πωλήσεις, αύξηση της τάξης του 1,7%, κατακτώντας την 8η θέση στο σύνολο των πωλήσεων της ελληνικής αγοράς. Το πρωτοποριακό compact crossover Renault Captur σημείωσε αύξηση των πωλήσεών του κατά 65%, ενώ το Kadjar αύξησε τις πωλήσεις του κατά 52%, κάνοντας μια εξαιρετική χρονιά.
Από την άλλη, η Dacia αύξησε τις πωλήσεις της κατά 38,9% και το μερίδιό της στην ελληνική αγορά πήγε στο 1,6% (από το 1,3% της προηγούμενης χρονιάς). Και αυτό το χρωστάει πρωτίστως στο αυθεντικό SUV Dacia Duster που κατέκτησε την 3η θέση της κατηγορίας του (C-SUV), εκτοξεύοντας τις πωλήσεις του κατά 79%, σε σχέση με το 2018.
Τέλος, υπάρχει μια ολόκληρη εξηλεκτρισμένη γκάμα μοντέλων η οποία βρίσκεται προ των πυλών με τα υβριδικά Clio Ε-TECH, Captur E-TECH Plug-in και το νέο Megane E-TECH Plug-in, την ώρα που το αμιγώς ηλεκτρικό Twingo ZE θα πλαισιώσει την ηλεκτρική γκάμα της Renault, δίπλα στο ηλεκτρικό ΖΟΕ.