ΓΔ: 1406.2 0.33% Τζίρος: 208.82 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 DATA
Γιώργος Καψής, Διευθυντής Εφοδιαστικής Αλυσίδας των OK! Anytime Markets

Διάκριση των ΟΚ! Anytime Markets στα βραβεία Franchise Business Awards

Τα OK! Anytime Markets διακρίθηκαν ως ο καλύτερος πρεσβευτής της κατηγορίας «Best Logistics Strategy» για την τρέχουσα χρονιά στα βραβεία Franchise Business Awards.

Για ακόμα μια χρονιά τα OK! Anytime Markets διακρίθηκαν στα βραβεία Franchise Business Awards, συγκεκριμένα φέτος στην κατηγορία «Best Logistics Strategy», τα οποία διοργανώνονται κάθε χρόνο από το περιοδικό Franchise Business, αποτελώντας τον πλέον καταξιωμένο θεσμό και κορυφαία εκδήλωση για το franchising.

Στην απονομή των βραβείων που πραγματοποιήθηκε στο κέντρο πολιτισμού Gazarte παρευρέθηκαν εκπρόσωποι του Επιχειρηματικού Κόσμου, υψηλόβαθμα και καταξιωμένα στελέχη των κλάδων του Ελληνικού Λιανικού Εμπορίου,  του Marketing και του Franchising, καθώς και εκπρόσωποι από τον δημοσιογραφικό χώρο.  

Το βραβείο παρέλαβε ο κος Γιώργος Καψής, Διευθυντής Εφοδιαστικής Αλυσίδας των OK! Anytime Markets ο οποίος δήλωσε σχετικά:  «Η διάκριση μας στην κατηγορία «Best Logistics Strategy» είναι ιδιαίτερη τιμή και επιβεβαιώνει την προσπάθεια μας για την ανάπτυξη ενός υγιούς δικτύου καταστημάτων που πληροί τις προδιαγραφές και ενισχύει τη στρατηγική κατεύθυνση της εταιρείας μας. Η συνεργασία με το δίκτυο franchise των ΟΚ! Anytime Markets, παρέχει σημαντικά πλεονεκτήματα στον συνεργάτη franchisee με αποτέλεσμα να δημιουργείται μια εναρμονισμένη σχέση μεταξύ της εταιρείας και τους συνεργάτες της. Από κοινού στοχεύουμε στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας που μας επισκέπτονται καθημερινά, με ελκυστικά και λειτουργικά σημεία πώλησης σε κάθε γειτονιά, προσφέροντας μεγάλη γκάμα προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές».

Τα κριτήρια με βάση τα οποία επιλέχθηκε ο καλύτερος πρεσβευτής της κατηγορίας «Best Logistics Strategy» για την τρέχουσα χρονιά βασίστηκαν στην αξιολόγηση των επιχειρησιακών πρακτικών της εφοδιαστικής αλυσίδας, με στόχο τον εξορθολογισμό της, τη μείωση κόστους ή / και τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας προς τον πελάτη. 

Τα καταστήματα ευκολίας (convenience stores) OK! Anytime Markets, με ισχυρή παρουσία 16 χρόνων στον χώρο του λιανεμπορίου επενδύουν συνεχώς στη διεύρυνση του δικτύου των καταστημάτων τους με την μέθοδο του Franchising.

Σήμερα η εταιρεία μετράει ήδη 110 καταστήματα, με προοπτική την περαιτέρω αύξηση των σημείων πώλησης, δεδομένης της μεγάλης ζήτησης από ενδιαφερόμενους franchisees λόγω των ανταγωνιστικών πακέτων συνεργασίας που προσφέρει η εταιρεία.

Όπως αναφέρει το δελτίο Τύπου της εταιρείας, στο πλαίσιο της συνεργασίας τους με τα OK! Anytime Markets οι συνεργάτες επωφελούνται από σημαντικά πλεονεκτήματα, ορισμένα από τα οποία είναι: 

  • Το σήμα και την επωνυμία
  • Την αποκλειστικότητα συνεργασίας και περιοχής
  • Την τεχνογνωσία στο στήσιμο και την οργάνωση του καταστήματα
  • Την αρχική και συνεχή εκπαίδευση του προσωπικού
  • Την συνεχή υποστήριξη λειτουργίας του καταστήματος με παροχή εμπορικής, διοικητικής και οικονομικής τεχνογνωσίας.
  • Ανταγωνιστικές τιμές πώλησης προϊόντων
Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Lidl-store
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Lidl: Μείωση τιμών έως 35% σε 160 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Η εταιρεία εξασφαλίζει σε συνεργασία με τους προμηθευτές της, για ακόμη μία φορά, τις πιο συμφέρουσες τιμές στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της, επιτυγχάνοντας μείωση έως 35% σε επιλεγμένα προϊόντα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η Κρητικός εξαγοράζει την αλυσίδα Katerina’s Market στη Μεσσηνιακή Μάνη

Πρόκειται για μία ενέργεια που σηματοδοτεί την είσοδο του δικτύου των σούπερ μάρκετ Κρητικός στη Μεσσηνιακή Μάνη, μέσω μίας τοπικής, επώνυμης αλυσίδας με ιδιαίτερα επιτυχημένη παρουσία στην περιοχή.
Carrefour market
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ξεκίνησε τη λειτουργία του το πρώτο κατάστημα Carrefour στην Αττική

Στόχος της εταιρείας είναι η δημιουργία ενός διευρυμένου δικτύου καταστημάτων, σε ολόκληρη την Ελλάδα, το οποίο θα περιλαμβάνει, καταστήματα,  διαφορετικών τύπων, κατάλληλα προσαρμοσμένα στις συνθήκες της κάθε τοπικής αγοράς.
Carrefour-Super-Market-Ellada
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέα εποχή για την Carrefour στην Ελλάδα, εγκαινίασε πέντε καταστήματα

Μέχρι στιγμής η εταιρεία έχει εγκαινιάσει δύο καταστήματα στη Ζάκυνθο και τρία στην Χαλκιδική, ενώ έχει δρομολογηθεί η δημιουργία επτά ακόμα σε περιοχές με έντονη τουριστική κίνηση.