ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Πηγή; Bodytalk

Bodytalk: Με δύο καταστήματα εγκαινιάζει την παρουσία της στην Αίγυπτο

Η αγορά της Μέσης Ανατολής ενδιαφέρει ιδιαίτερα την ελληνική εταιρεία athleisurewear, ενώ μέσα στο 2024 θα ανακοινώσει την επέκταση της και σε άλλη αγορά του εξωτερικού. Αύξησε τις πωλήσεις της σε 12 εκατ. ευρώ το 2022.

Στην αγορά της Αιγύπτου εισήλθε πρόσφατα η ελληνική εταιρεία αθλητικών ειδών Bodytalk, εγκαινιάζοντας το πρώτο της κατάστημα εντός των χώρων του εμπορικού κέντρου Mall of Egypt, στο Κάιρο. Όπως σημειώνει στο BD ο γενικός διευθυνής της εταιρείας, κ. Φώτης Ντάντης, η ευρύτερη αγορά της Μέσης Ανατολής ενδιαφέρει ιδιαίτερα την ελληνική εταιρεία ενδυμάτων athleisure wear, με την λειτουργία ενός νέου σημείου να δρομολογείται τις προσεχείς ημέρες.

Το νέο κατάστημα της αλυσίδας καλύπτει εμβαδόν 197 τμ, διαθέτοντας μία γκάμα γυναικείων, ανδρικών και παιδικών ρούχων καθώς και αξεσουάρ, τα οποία έχουν επιλεχθεί με ειδική μέριμνα ώστε να ανταποκρίνονται στην κουλτούρα της αιγυπτιακής αγοράς. Παράλληλα, η Bodytalk λάνσαρε και το ομώνυμο ηλεκτρονικό της κατάστημα για την αγορά της Αιγύπτου, προωθώντας την πολυκαναλική προσέγγιση για την εξυτπηρέτηση του Αιγυπτιακού κοινού.

Ως προς την εγχώρια αγορά, η αλυσίδα διαθέτει συνολικά 27 καταστήματα, εκ των οποίων τα 9 βρίσκονται εντός χώρων εμπορικών κέντρων, σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Κρήτη, Λάρισα, Καλαμάτα, Ιωάννινα και Τρίκαλα, ενώ τρία συνολικά σημεία λειτουργούν με την μέθοδο franchising.

Σύμφωνα με τον κ. Ντάντη, το 2023 ήταν μία χρονιά με αρκετές προκλήσεις για το λιανεμπόριο, στην σκιά ιδιαίτερων συνθηκών, όπως ο πόλεμος, οι πλημμύρες, οι πυρκαγιές αλλά και η ακρίβεια στα βασικά αγαθά που ανάγκασαν την διοίκηση της εταιρείας να αναπροσαρμόσει τους στόχους της, βελτιστοποιώντας παράλληλα διαδικασίες κι εκπαιδεύοντας το προσωπικό της. Ωστόσο, ο ίδιος σημειώνει ότι το τελευταίο δίμηνο εξελίσσεται θετικά, με την κατανάλωση να ανακάμπτει και την ζήτηση να ακολουθεί. «Μέσα στο 2024 θα είμαστε επίσης σε θέση να ανακοινώσουμε και το άνοιγμα σε μία νέα αγορά, διευρύνοντας την παρουσία μας εκτός ελληνικών συνόρων», επισημαίνει ο κ. Ντάντης.

Σημειώνεται ότι η Bodytalk έκλεισε τη χρήση του 2022 με αυξημένες πωλήσεις, συνολικού ύψους 12,08 εκατ ευρώ, έναντι πωλήσεων 11,6 εκατ ευρώ το 2021, με το ήμισυ αυτών να αφορά σε λιανικές πωλήσεις εσωτερικού, οι οποίες ανήλθαν σε 6,89 εκατ ευρώ το 2022, από 5,85 εκατ το 2021. Αντιθέτως, μικρή κάμψη παρουσίασαν οι πωλήσεις χονδρικής, οι οποίες διαμορφώθηκαν σε 4,44 εκατ ευρώ πέρσι, από 5,14 εκατ ευρώ το προηγούμενο έτος.

Τα μικτά κέρδη της Bodytalk ανήλθαν την χρονιά που πέρασε σε 6,74 εκατ ευρώ, από 6,1 εκατ ευρώ το 2021, όμως το αποτέλεσμα προ φόρων μειώθηκε σε 170.681 ευρώ, από 1,36 εκατ ευρώ το 2021, ποσό στο οποία ωστόσο είχαν ενσωματωθεί έκτακτα έσοδα ύψους 535.064 ευρώ. Κατ' αναλογία, και τα αποτελέσματα μετά φόρων ήταν μειωμένα σε 26.310 ευρώ το 2022, από 1,23 εκατ ευρώ το 2021. Η καθαρή θέση της εταιρείας παρέμεινε ωστόσο σταθερή, σε 4.77 εκατ ευρώ, ενώ μειωμένες είναι οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις της, σε 2,54 εκατ ευρώ, από 3,45 εκατ ευρώ το 2021.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τζίρο 100 εκατ. θα φέρει η Foot Locker στον όμιλο Φουρλή το 2027

Μέσω της Sportswear AE ο όμιλος Φουρλή τοποθετείται ανταγωνιστικά στην αγορά των αθλητικών ενδυμάτων και υποδημάτων, αναπτύσσοντας τις αλυσίδες Intersport και Foot Locker στη Ν.Α. Ευρώπη. Επενδύσεις άνω των 80 εκατ. μέχρι το 2028.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έτος σταθεροποίησης κι ανόδου του 2024 για την αλυσίδα Toi & Moi

Η αλυσίδα γυναικείων ενδυμάτων διαβλέπει προοπτικές επαναφοράς σε κερδοφορία φέτος, μετά από ένα έτος μείωσης πωλήσεων και ζημίων. Διατηρεί 20 σημεία πώλησης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πέντε καταστήματα στο δίκτυο της JD Sports και σχέδια για νέα επέκταση

Ο βρετανικός όμιλος τροφοδοτεί την ανάπτυξη του μέσω του ανοίγματος νέων σημείων διεθνώς. Άνοιξε 83 νέα καταστήματα το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης, αυξάνοντας τα έσοδα του κατά 5% συγκριτικά με πέρσι.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενισχυμένες οι πωλήσες της Shop & Trade, οι τόκοι πίεσαν την κερδοφορία

Η εταιρεία προσδοκά καλύτερες επιδόσεις φέτος. Ποντάρει στην αποδοτικότητα της εφοδιαστικής της αλυσίδας και σε συνεργασίες με ξένα σήματα, όπως τα υποδήματα Birkenstock που είχαν αύξηση πωλήσεων 150% το 2023.
Pepco
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πιέζονται διεθνώς οι πωλήσεις της Pepco, δύο νέα καταστήματα στην Ελλάδα

Η επέκταση του δικτύου καταστημάτων θα τροφοδοτήσει την ανάπτυξη στην Ελλάδα και το 2025, παρά τα αυξανόμενα κόστη αγορών και μεταφοράς εμπορευμάτων. Μειώθηκαν οι πωλήσεις του ομίλου το δ' τρίμηνο.