ΓΔ: 1397.4 -0.02% Τζίρος: 14.22 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:23:00 DATA

Moveo.AI: Μπαίνει στην αγορά των ΗΠΑ και αναπτύσσεται στη Βραζιλία

Η ελληνική startup που έφερε την Τεχνητή Νοημοσύνη στην εξυπηρέτηση πελατών περνάει στην απέναντι όχθη του Ατλαντικού και θέλει να αναπτύξει την παρουσία της στις ΗΠΑ, ενώ εδραιώνεται και στη Βραζιλία.

Σε μια από τις πιο εξωστρεφείς ελληνικές startup εξελίσσεται η Moveo.AI, η οποία σε μόλις τρία χρόνια ζωής περνάει στην άλλη όχθη του Ατλαντικού και στοχεύει στις ΗΠΑ έχοντας ήδη κάνει αισθητή την παρουσία της και στη Βραζιλία.

Όπως αναφέρουν οι ιδρυτές της Moveo.AI, Πάνος και Γιώργος Καραγιάννης στο BD, «έχουμε ξεκινήσει ήδη και υπάρχουν ήδη κάποιες εταιρείες που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα. Επικεντρωνόμαστε πλέον να αναπτύξουμε την παρουσία μας σε ΗΠΑ που ήταν ο στόχος μας και Βραζιλία που βρισκόμαστε ήδη». Ήδη οι ThermoPro, Genie LifeSciences, η Exis recovery και η Carnegie Diner Café, συνεργάζονται με τη Moveo.ΑΙ στην απέναντι όχθη του Ατλαντικού.

Με τους δύο ιδρυτές της Moveo.AI να έχουν ζήσει αρκετά χρόνια στις ΗΠΑ, η πλατφόρμα στοχεύει να αναπτύξει την παρουσία της στη Ν. Υόρκη και τις ακτές, έχοντας ανοίξει ένα κύκλο χρηματοδότησης που κλείνει σύντομα, ενώ υπάρχουν ήδη πωλητές της πλατφόρμας στο Σιάτλ με την ομάδα να ετοιμάζεται να διευρυνθεί. «Ήταν από την αρχή ο στόχος μας η παρουσία στις ΗΠΑ και τώρα πρόκειται να επικεντρωθούμε εκεί».

Για την παρουσία στη Βραζιλία αναφέρουν πως «ήδη υπάρχει κόσμος και υπάρχουν partners με τη δραστηριότητα εκεί να πηγαίνει πολύ καλά, καθώς το τρέχουμε και περισσότερο καιρό. Δραστηριοποιούμαστε προς το παρόν στο Σάο Πάολο, με την παρουσία μας να διευρύνεται».

Με το conversational AI να μπαίνει όλο και πιο δυναμικά στα επιχειρησιακά πλάνα των επιχειρήσεων η Moveo.AI έχει καταφέρει να αποκτήσει ένα σημαντικό πελατολόγιο, με περισσότερες από 50 επιχειρήσεις, και κάθε μήνα σε 85 χώρες περισσότεροι από 3 εκατ. χρήστες επικοινωνούν με τις επιχειρήσεις μέσω της πλατφόρμας που είναι διαθέσιμη σε 21 γλώσσες.

 Μεταξύ των επιχειρήσεων που διαθέτουν την πλατφόρμα είναι η Kaizen Gaming, η Skroutz, η Edenred, η Attica Bank, η AVIS, τα Everest, Elpedison, Viva, η Vitex, καθώς και οργανισμοί του δημοσίου τομέα, όπως το υπουργείο Εξωτερικών. Η πλατφόρμα λειτουργεί σε όλες τις προξενικές αρχές της Ελλάδας σε περίπου 80 χώρες, και 123 προξενικές αρχές σε 19 διαφορετικές γλώσσες, αποτελώντας τον ψηφιακό βοηθό των απόδημων Ελλήνων.

Από τους σημαντικότερους πελάτες της Moveo είναι η Kaizen Gaming με το σήμα της Stoiximan στην Ελλάδα και την Betano στον υπόλοιπο κόσμο, με την πλατφόρμα να βρίσκεται σε 13 χώρες εξυπηρετώντας περίπου 1 εκατ. ανθρώπους παγκοσμίως.

Τι προσφέρει η Moveo στις επιχειρήσεις

Η Moveo.AI δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να μειώσουν τα λειτουργικά τους έξοδα αυτοματοποιώντας τις διαδικασίες τους,  ενώ παράλληλα βελτιώνουν την εξυπηρέτηση πελατών τους, διαθέτοντας έναν εικονικό βοηθό που μπορεί να αυτοβελτιώνεται, δίνει μέσω της χρήσης της Τεχνητής Νοημοσύνης.

Ειδικότερα, επιτρέπει σε επιχειρήσεις να σχεδιάζουν, να αναπτύσσουν και να διαχειρίζονται τους δικούς τους εικονικούς ΑΙ βοηθούς, χωρίς να χρειάζεται να γράφουν κώδικα. Η πλατφόρμα δεν είναι ένα παραδοσιακό chatbot με περιορισμένες δυνατότητες, αλλά δίνει την ευκαιρία να υπάρξει επικοινωνία μεταξύ επιχείρησης και πελάτη με ένα φυσικό τρόπο, μειώνοντας παράλληλα τις δαπάνες, αλλά αυξάνοντας την παραγωγικότητα μιας επιχείρησης.

Αξιοποιώντας την πλατφόρμα της Moveo.ΑΙ, κάθε επιχείρηση μπορεί να δημιουργήσει έναν ΑΙ εικονικό βοηθό μέσα σε λίγες μέρες, χρησιμοποιώντας προηγούμενες συνομιλίες, το περιεχόμενο ιστοσελίδων ή εγγράφων, FAQs, ή ακόμη και σύντομες περιγραφές διαδικασιών. Η σχεδίαση, ανάπτυξη και διαχείριση γίνεται μέσα από μία εύκολη στη χρήση πλατφόρμα, χωρίς να χρειάζεται τεχνικές γνώσεις (no-code).

Ο εικονικός βοηθός ενσωματώνεται πλήρως στο σύστημα κάθε εταιρείας, όσο και στα κανάλια επικοινωνίας που χρησιμοποιεί (WhatsΑpp, Instagram, Facebook, Viber κ.ά), ενώ, χάρη στην πολύ ισχυρή κατανόηση της φυσικής γλώσσας, χειρίζεται ορθογραφικά και συντακτικά λάθη.

Επιπλέον, ο εικονικός βοηθός μαθαίνει διαρκώς και αυτοβελτιώνεται, χρησιμοποιώντας αλγορίθμους μηχανικής εκμάθησης και μπορεί να αντιλαμβάνεται όσα δεν γνωρίζει, να τα κατηγοριοποιεί και να ζητάει να τον εκπαιδεύσει ο χρήστης του, ώστε να μπορεί να δίνει τις σωστές απαντήσεις κάθε φορά.

Η πλατφόρμα της Moveo έχει πολύ υψηλούς βαθμούς στην επίλυση προβλημάτων και εξυπηρέτησης πελατών, βοηθώντας έτσι τις ομάδες του customer support μιας επιχείρησης να μειωθεί ο όγκος εργασίας τους κατά 80% δίνοντας έτσι τη δυνατότητα να εξυπηρετήσουν καλύτερα τους πελάτες που όντως έχουν ένα σοβαρό πρόβλημα και χρειάζεται να εξυπηρετηθούν από άνθρωπο.

Πρόσφατα επίσης η Moveo έβγαλε το δικό της Large Language Model (LLM) εκπαιδευμένο για customer support και ακόμα πιο συγκεκριμένα στους τομείς του Fintech, E-comm, Gametech και όπως ανέφερε ο Γιώργος Καραγιάννης κατά τη διάρκεια του VISA Innovation Program, είναι περίπου 5 φορές πιο γρήγορο από το GPT-4, έχοντας μειώσει κατά πολύ ένα πολύ μεγάλο ποσοστό του hallucination, ενώ είναι ασφαλές και μπορεί να αναπτυχθεί καθώς δεν βασίζεται σε API integration με το GPT-4 όπως οι περισσότερες επιχειρήσεις στην αγορά.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

MoveoAI: Ψηφιακός βοηθός επιχειρήσεων που κόβει το κόστος λειτουργίας

Η πλατφόρμα που δραστηριοποιείται στην ακμάζουσα αγορά του conversational AI αναμένει να καταγράψει αύξηση εσόδων κατά 25% τη φετινή χρονιά και στοχεύει να εντείνει την παρουσία της εκτός συνόρων.
trump_musk
ΔΙΕΘΝΗ

Τι φέρνει η δεύτερη θητεία Τράμπ για τους κολοσσούς της τεχνολογίας

Οι εταιρείες περιμένουν ότι θα απαλλαγούν από τις έρευνες για παραβιάσεις της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας, αλλά και ότι θα αποφύγουν ένα περιοριστικό πλαίσιο για την Τεχνητή Νοημοσύνη.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Βλέπει» υπερδιπλάσια έσοδα η Profile, ποντάρει στην Τεχνητή Νοημοσύνη

Η νέα λύση Τεχνητής Νοημοσύνης που φέρνει η εταιρεία θα αποτελέσει τη ναυαρχίδα που θα την οδηγήσει σε τζίρο που μπορεί να ξεπεράσει τα 60 εκατ. ευρώ το 2026. Στα 130 εκατ. ευρώ το ανεκτέλεστο.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Βλέπει» τη Wall Street η Blueground και κάνει άνοιγμα στην Ασία

Η ελληνική εταιρεία επιδιώκει να γίνει «μονόκερος» και πραγματοποίησε το 2023 τρεις εξαγορές, ενισχύοντας τη θέση της στις ΗΠΑ. Τώρα θέλει να επεκταθεί στην Ασία και να αυξήσει την κερδοφορία της.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Keyvoto: Ανοίγει φτερά εκτός Ελλάδας, φέρνει νέες λύσεις για τις επιχειρήσεις

Σε πορεία δυναμικής ανάπτυξης βρίσκεται η ελληνική startup από την Πτολεμαΐδα ετοιμάζεται να λανσάρει νέα προϊόντα για τις επιχειρήσεις, ενώ κοιτάει μεγάλες αγορές του εξωτερικού.