ΓΔ: 1390.49 0.56% Τζίρος: 113.37 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 DATA
businessdaily-ELBISCO

Η Elbisco προχωρά σε μείωση τιμών έως 12,1% για 27 προϊόντα της

Η εταιρεία προχώρησε στη μείωση τιμών 27 προϊόντων της, από 5,1% ως 12,1% και για ελάχιστο χρονικό διάστημα 6 μηνών. Οι μάρκες της ELBISCO, ΑΛΛΑΤΙΝΗ, ΚΡΙΣ ΚΡΙΣ και ΒΟΣΙΝΑΚΗ μειώνουν τις τιμές.

Ανταποκρινόμενη άμεσα στην πρωτοβουλία «Μόνιμη Μείωση Τιμής» του υπουργείου Ανάπτυξης, η Elbisco προχώρησε στη μείωση τιμών 27 προϊόντων της, από 5,1% ως 12,1% και για ελάχιστο χρονικό διάστημα 6 μηνών. Οι μάρκες της ELBISCO, ΑΛΛΑΤΙΝΗ, ΚΡΙΣ ΚΡΙΣ και ΒΟΣΙΝΑΚΗ μειώνουν τις τιμές σε βασικές κατηγορίες αγαθών για το καθημερινό τραπέζι, όπως το ψωμί, το αλεύρι, οι φρυγανιές, τα μπισκότα και τα κέικ.

Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στον καταναλωτή και θέλοντας να ανταποδώσει την εμπιστοσύνη και την αγάπη του κόσμου όλα αυτά τα χρόνια, η εταιρεία Elbisco στηρίζει και πάλι έμπρακτα την ελληνική οικογένεια και οικονομία.

Ακολουθεί αναλυτικά ο πίνακας των 27 προϊόντων της Elbisco, που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία «Μόνιμη Μείωση Τιμής»:

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση καθαρών εσόδων 13,7% στο εννεάμηνο για την Coca Cola HBC

«Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου αποδεικνύουν ξεκάθαρα ότι το χαρτοφυλάκιο προϊόντων 24/7 κατανάλωσης, μπορεί να οδηγήσει σε καλής ποιότητας ανάπτυξη υπό ποικίλες συνθήκες αγοράς» ανέφερε ο Zoran Bogdanovic.
AB Basilopoulos, Super Market
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σταθερές οι πωλήσεις το 2023, σε πορεία μετάβασης η ΑΒ Βασιλόπουλος

Τα προσαρμοσμένα EBITDA ανήλθαν σε 132 εκατ., στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο έτος, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα σταθεροποίηση της απόδοσης, καθώς το ποσοστό λειτουργικής κερδοφορίας παρέμεινε αμετάβλητο.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση 14,6% στον κύκλο εργασιών της Agrino για το 2023 στα 43,6 εκατ.

H σημαντική αύξηση του τζίρου της εταιρείας προέρχεται από τη δυναμική πορεία της κατηγορίας των υγιεινών σνακς - ρυζογκοφρετών και των ετοίμων προϊόντων με βάση το ρύζι και λιγότερο σε ανατιμήσεις των προϊόντων.