ΓΔ: 1392.13 -0.39% Τζίρος: 29.56 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:24:30 DATA
Φώτο: Rolco

Rolco: Αποκλειστικά με ενέργεια από Ανανεώσιμες Πηγές η παραγωγή της

Έχοντας στον πυρήνα της φιλοσοφίας της τη διαφύλαξη και την προστασία του περιβάλλοντος η βιομηχανία απορρυπαντικών μειώνει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα κατά 800 τόνους διοιξειδίου του άνθρακα ετησίως.

Η βιομηχανία απορρυπαντικών ROLCO, επενδύει συστηματικά και αδιάκοπα στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, με τη διαδικασία παραγωγής προϊόντων των δικών της σημάτων να προέρχεται αποκλειστικά και μόνο από αυτές, με στόχο να οδηγήσει τον κλάδο σε ένα πιο «πράσινο» μέλλον.

Για περισσότερο από μια πενταετία, η ROLCO μειώνει σταδιακά το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα σε όλο το εύρος της παραγωγικής της διαδικασίας που αφορά τις δικές τις μάρκες με ετήσια παραγωγή πλέον των 13.000 τόνων απορρυπαντικών και καθαριστικών, που αντιστοιχούν σε περισσότερους από 118 κωδικούς προϊόντων της, όπως: MyPlanet, Baby Planet, ROL, ESSEX, BIONOL & ROLI. 

Στο πλαίσιο αυτό η RΟLCO έχει υιοθετήσει ενεργειακά αποδοτικές τεχνολογίες στο σύνολο της παραγωγής της, καινοτόμες συνθέσεις και πρακτικές μείωσης του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος στη συσκευασία, παρασκευάζοντας προϊόντα με ενέργεια που προέρχεται 100% από ΑΠΕ. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί πως με αυτόν τον τρόπο, η ROLCO διασφαλίζει ενέργεια που αντιστοιχεί σε περισσότερες από 700.000 KWh ετησίως, εξοικονομώντας έτσι πάνω από 800 τόνους CO2 από το περιβάλλον που θα είχαν αποβληθεί αν είχαν χρησιμοποιηθεί ΚWh ενέργειας από μη ανανεώσιμες πηγές. 

Για να είναι πιο κατανοητή η ουσιαστική σημασία της ετήσιας εξοικονόμησης 800 τόνων CO2, αλλά και πιο απτό το πόσο μεγάλη είναι αυτή η ποσότητα, αρκεί να δούμε παραδείγματα από την καθημερινότητα, όπως:

  1.  Αυτοκίνητα: Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Περιβάλλοντος, το μέσο επιβατικό όχημα εκπέμπει περίπου 120 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο. Υποθέτοντας μια μέση ετήσια απόσταση οδήγησης 15.000 Km για ένα αυτοκίνητο στην Ελλάδα, προκύπτουν: 120 γραμμάρια / km × 15.000 km = 1,8 τόνοι CO2 /αυτοκίνητο ετησίως. Δηλαδή, οι 800 τόνοι CO2 που εξοικονομεί η ROLCO στην ετήσια παραγωγή της, αντιστοιχούν στις εκπομπές περίπου 444 αυτοκινήτων για ένα έτος.
  2. Ηλεκτρική κατανάλωση σε νοικοκυριά: Σύμφωνα με δεδομένα από την Τράπεζα της Ελλάδας, η μέση ετήσια κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας ανά κάτοικο στην Ελλάδα είναι γύρω στις 5.500 ΚWh. Υποθέτοντας ότι για κάθε ΚWh παράγεται 1kg CO2, τότε οι 800 τόνοι CO2 αντιστοιχούν στην ετήσια κατανάλωση περίπου 145 νοικοκυριών.
  3. Δέντρα: Αντιστρόφως με την παραγωγή CO2, ένα ώριμο δέντρο μπορεί να απορροφήσει περίπου 22kg CO2 τον χρόνο. Άρα οι 800 τόνοι CO2 που εξοικονομεί η ROLCO, αντιστοιχούν στην ποσότητα που θα έπρεπε να απορροφήσουν περίπου 36.364 δέντρα σε ένα έτος.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας, «στην εποχή της κλιματικής αλλαγής που οι πράσινες μορφές ενέργειας καθίστανται βασική προτεραιότητα ολοένα και περισσότερων επιχειρήσεων, η ROLCO αφουγκράζεται τις τάσεις και με απόλυτο Σεβασμό στον Άνθρωπο, το Περιβάλλον και την Κοινωνία, επενδύει συστηματικά στην ορθολογική αξιοποίηση των ενεργειακών πόρων, στοχεύοντας σε ένα πιο πράσινο και βιώσιμο μέλλον για όλους, αλλά και εμπνέοντάς μας να γίνουμε περιβαλλοντικά πιο υπεύθυνοι και ευαισθητοποιημένοι».  

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Παπουτσάνης: To brand Natura γιορτάζει ανανεωμένο τα 30 του χρόνια

Με σεβασμό στο περιβάλλον, τα έξι κρεμοσάπουνα Natura διατίθενται σε οικολογική ανταλλακτική συσκευασία, με 80% λιγότερο πλαστικό ενισχύοντας συνολικά το πράσινο αποτύπωμα της Παπουτσάνης. 
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Η Αθηναϊκή Στρωματοποιία εξασφάλισε περιβαλλοντική πιστοποίηση

Τη δέσμευσή της για βιώσιμη ανάπτυξη και διαρκή βελτίωση των περιβαλλοντικών της επιδόσεων επισημοποίησε η Αθηναϊκή Στρωματοποιία, λαμβάνοντας από τη EURO-Cert την πιστοποίηση του Συστήματος Περιβαλλοντικής Διαχείρισης (ΣΠΔ), σύμφωνα με το πρότυπο ISO 14001.
Lidl-store
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Σε μηδενικές εκπομπές διοξειδίου άνθρακα μέχρι το 2050 στοχεύει η Lidl

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ επεκτείνει τη στρατηγική της για το κλίμα, ώστε να συμπεριλάβει νέους στόχους, έχοντας ήδη καταγράψει σημαντική μείωση των εκπομπών αερίων την τελευταία πενταετία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Alumil: Σε αναπτυξιακή τροχιά και το 2023, πάει για πορεία ρεκόρ το 2024

Η εταιρεία αρχιτεκτονικών συστημάτων αλουμινίου πέτυχε αξιοσημείωτη αύξηση του όγκου των πωλήσεών της κατά 7% το 2023. Το πρώτο τρίμηνο του 2024 οι πωλήσεις ήταν αυξημένες κατά 15% σε επίπεδο ομίλου.