ΓΔ: 2063.7 0.21% Τζίρος: 60.67 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 14:11:39
Έκθεση EUROPORT 2025
Φώτο: Διεθνής έκθεση EUROPORT 2025, Credits: Enterprise Greece

Δυναμική παρουσία της ελληνικής ναυτιλίας στη διεθνή έκθεση EUROPORT 2025

Η Enterprise Greece συντόνισε την παρουσία 16 ελληνικών εταιρειών στην EUROPORT 2025, αναδεικνύοντας την καινοτομία, τη βιωσιμότητα και την ηγετική θέση της ελληνικής ναυτιλίας στη διεθνή αγορά.

Η ελληνική ναυτιλιακή βιομηχανία βρέθηκε στο προσκήνιο της διεθνούς έκθεσης EUROPORT 2025, που πραγματοποιήθηκε από τις 4 έως τις 7 Νοεμβρίου στο εκθεσιακό κέντρο «Ahoy» του Ρότερνταμ, σύμφωνα με ανακοίνωση της Enterprise Greece.

Η EUROPORT αποτελεί μία από τις σημαντικότερες διεθνείς εκθέσεις για τη σύνθετη ναυπηγική βιομηχανία και την καινοτόμο τεχνολογία, προσελκύοντας φέτος πάνω από 23.000 επαγγελματίες του κλάδου από 87 χώρες. 

Με τη συμμετοχή 1.100 εκθετών και 13 εθνικών περιπτέρων, η έκθεση ανέδειξε το Ρότερνταμ ως κορυφαία πλατφόρμα B2B δικτύωσης για τον ναυτιλιακό τομέα, δίνοντας έμφαση σε καινοτόμες τεχνολογίες και τις προκλήσεις της σύγχρονης ναυτιλίας.

Η ελληνική εκπροσώπηση, υπό την αιγίδα της Enterprise Greece, περιλάμβανε 16 εταιρείες που παρουσίασαν τη δυναμική, την καινοτομία και την εξωστρέφεια της ελληνικής ναυτιλιακής βιομηχανίας. 

Τα ελληνικά περίπτερα ξεχώρισαν για τον συνδυασμό παραδοσιακών βιομηχανικών προϊόντων με προηγμένες τεχνολογικές εφαρμογές και πράσινες λύσεις, επιβεβαιώνοντας την ηγετική θέση της Ελλάδας στη διεθνή ναυτιλία.

Η παρουσία των ελληνικών επιχειρήσεων αντανακλά το σταθερό όραμα της χώρας για βιώσιμη ανάπτυξη, τεχνολογική πρωτοπορία και ενίσχυση της εξωστρέφειας στον κλάδο. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Enterprise Greece, Δρ. Μαρίνος Γιαννόπουλος, τόνισε ότι «η ελληνική ναυτιλία δεν αποτελεί απλώς έναν κλάδο της οικονομίας∙ είναι ένας ζωντανός φορέας καινοτομίας, προσαρμοστικότητας και βιώσιμης ανάπτυξης»

Υπογράμμισε επίσης τη σημασία των επενδύσεων σε φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες και εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό, καθώς και τον ρόλο της Enterprise Greece στην ενίσχυση της διεθνούς προβολής της ελληνικής ναυτιλίας.

Το πρόγραμμα της EUROPORT 2025 περιλάμβανε παράλληλες εκδηλώσεις που ανέδειξαν τις νέες τάσεις και τις καινοτομίες του κλάδου. Ξεχώρισαν τα GREEN4SEA, SMART4SEA και CAREER4SEA EUROPORT Awards, με έμφαση στη βιωσιμότητα, τον ψηφιακό μετασχηματισμό και το ανθρώπινο δυναμικό. 

Το Smart Stage φιλοξένησε συζητήσεις για την αυτοματοποίηση και τα καύσιμα χαμηλών εκπομπών, ενώ τα συνέδρια Mare Forum Ship Finance και Young Europort Programme εστίασαν στη ναυτιλιακή χρηματοδότηση και τη νέα γενιά επαγγελματιών.

Σημαντική ήταν η επίσημη παρουσία της Πρέσβειρας της Ελλάδας στην Ολλανδία, Κατερίνας Γκίνη, καθώς και στελεχών του Λιμενικού Σώματος και του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων στη Χάγη, οι οποίοι εξέφρασαν τη στήριξή τους στις ελληνικές εταιρείες που συμμετείχαν στην έκθεση.

Η Enterprise Greece, ως αρμόδιος εθνικός φορέας υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, έχει ως αποστολή την προσέλκυση επενδύσεων και την προώθηση των ελληνικών εξαγωγών, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της διεθνούς ανταγωνιστικότητας της χώρας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Βασίλης Κικίλιας στο γραφείο
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Συνάντηση Κικίλια - Ρίξι στο Κάιρο για ενίσχυση της ναυτιλιακής συνεργασίας

Ο Βασίλης Κικίλιας συναντήθηκε στο Κάιρο με τον Ιταλό Υφυπουργό Μεταφορών Edoardo Rixi, συζητώντας την ενίσχυση της συνεργασίας Ελλάδας–Ιταλίας στη ναυτιλία και στις θαλάσσιες μεταφορές.
Βασίλης Κικίλιας ομιλία
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Β. Κικίλιας: Ενισχύεται η συνεργασία μεταξύ Ελλάδας και Ιταλίας στη ναυτιλία

Ελλάδα και Ιταλία ενισχύουν τη συνεργασία τους στη ναυτιλία, σύμφωνα με συνάντηση του Βασίλη Κικίλια και του Ιταλού Υφυπουργού Edoardo Rixi στο Κάιρο, δίνοντας έμφαση στην ανταγωνιστικότητα και την κοινή τους παρουσία στη Μεσόγειο.
Βασίλης Κικίλιας
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Β. Κικίλιας: Η ναυτιλία χρειάζεται διεθνείς κανόνες, όχι τιμωρητικά μέτρα

Ο Β. Κικίλιας δήλωσε πως η ναυτιλία χρειάζεται διεθνείς κανόνες αποδεκτούς από όλους και όχι τιμωρητικούς μηχανισμούς, ενώ η Ελλάδα στηρίζει διαχρονικά τον ΙΜΟ και προτείνει βελτιώσεις στο πλαίσιο μηδενικών εκπο