ΓΔ: 1455.67 0.20% Τζίρος: 155.88 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Φώτο: Ο Ιωάννης Κιτιξής, Country Head & Managing Director

Worldline: Σε ετοιμότητα 150.000 POS της ελληνικής αγοράς το 2024

Όπως αναφέρει η διοίκηση της εταιρείας, στην Ελλάδα στο οκτάμηνο του 2024, το οποίο ήταν ιδιαίτερα απαιτητικό λόγω της υποχρεωτικής διασύνδεσης των POS με τις ταμειακές μηχανές.

Σε αναπτυξιακή τροχιά βρίσκεται η Worldline σημειώνοντας σημαντικές επιδόσεις, ενισχύοντας τις προσπάθειες της ελληνικής επιχειρηματικότητας για να πραγματοποιήσει το ψηφιακό άλμα.  Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 2023, ​η Worldline κατέγραψε υψηλή κερδοφορία με έσοδα 4.6 δισ. ευρώ και 2,3 δισ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2024, ενώ ο ρυθμός ανάπτυξης έφτασε το 2%.

Στην Ελλάδα, κατά το πρώτο οκτάμηνο του έτους, το οποίο ήταν ιδιαίτερα απαιτητικό για τις εταιρείες του κλάδου λόγω της υποχρεωτικής διασύνδεσης των POS με τις ταμειακές μηχανές, η εταιρεία έθεσε σε ετοιμότητα 150.000 POS με ECR διασύνδεση. Για τον 2ο κύκλο ERP συστημάτων με POS διασύνδεση είναι σε ετοιμότητα 85.000, από τα 91.000 POS. Τα υπόλοιπα θα είναι έτοιμα προς το τέλος του Οκτωβρίου.

Η καινοτομία της Worldline εκτείνεται και πέρα από τις τεχνολογικές λύσεις. Η Worldline συμμετείχε ενεργά στην ίδρυση της Ελληνικής Ένωση Acquirers, με στόχο τη συνολική ανάπτυξη του κλάδου στην Ελλάδα. Αντιπρόεδρος της Ένωσης εξελέγη ο κ. Ιωάννης Κιτιξής, γεγονός που αποδεικνύει τον προσανατολισμό της εταιρείας στη διαμόρφωση της επόμενης μέρας για τις ψηφιακές πληρωμές. «Ιδρύσαμε την ένωση μέσα στο καλοκαίρι. Είναι ένα θεσμικό εργαλείο που μόλις στήθηκε και είναι στα πρώτα του βήματα. Είναι εδώ να δείξει ένα κοινό πρόσωπο μιλώντας θεσμικά με την κυβέρνηση και για οτιδήποτε αφορά τον χώρο μας όπως κανονιστικά θέματα. Χρειάζεται ένας συντονισμός για να λειτουργήσει η αγορά. Είναι προς όφελος της ελληνικής αγοράς» σημείωσε ο κ. Κιτιξής.

Στο πλαίσιο της διασύνδεση POS με ταμειακή, η Worldline προχώρησε στην υλοποίηση της πλατφόρμας All-in-One. Πρόκειται για μία ολοκληρωμένη λύση που αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή, δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός.

Η συγκεκριμένη λύση παρέχει επιπλέον λειτουργικότητες για τέσσερις διαφορετικούς κλάδους δραστηριότητας:

  • Retail (λιανική) με δημιουργία έως 10.000 προϊόντων της επιχείρησης και διαχείρισης αποθεμάτων,
  • Travel (τουρισμός) με σύστημα κρατήσεων,
  • Ordering (εστίαση) για λήψη παραγγελιών,
  • Βooking (υπηρεσίες) για διαχείριση ραντεβού.

H προσήλωση της Worldline στις ανάγκες της αγοράς καταδεικνύεται και από τα πακέτα συναλλαγών EASY, τα οποία είναι σχεδιασμένα για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και είναι διαθέσιμα αποκλειστικά από το δίκτυο καταστημάτων Eurobank. Με αυτά δίνεται η δυνατότητα στους επαγγελματίες να αποκτήσουν εύκολα ένα Android POS τελευταίας τεχνολογίας, καλύπτοντας παράλληλα τις καθημερινές συναλλαγές με κάρτα. Με κόστος από 19 ευρώ μηνιαίως και μηδενική προμήθεια, για προκαθορισμένης αξίας συναλλαγών, τα πακέτα αυτά αποτελούν μια βιώσιμη λύση που ενισχύει την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων.

Θετικό ήταν το πρόσημο και για το Smart Pos app, το οποίο εξυπηρέτησε και νέους κλάδους που εντάχθηκαν στην υποχρεωτικότητα, όπως τα ΤΑΧΙ. Εκεί, οι ενεργοί χρήστες πλησιάζουν τους 40.000, καθώς η εφαρμογή μπορεί πλέον να εξυπηρετεί όλες τις ανάγκες ​ των επιχειρήσεων. Στα άμεσα σχέδια της εταιρείας περιλαμβάνεται το λανσάρισμα λειτουργικοτήτων όπως το Apple Pay & Google Pay, ώστε να διευκολυνθούν ακόμα περισσότερο οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

NBG Pay_Αντικατάσταση POS
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

NBG Pay: Δυνατότητα οι επιχειρήσεις να αντικαταστήσουν το παλιό POS με νέο

Αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες, οι επιχειρήσεις μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα από τα διαθέσιμα μοντέλα τερματικών POS και λύσεων που προσφέρει η NBG Pay.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Epsilon Net: Πιστοποιήθηκε από την ΑΑΔΕ η υπηρεσία Epsilon All in One

Η οικογένεια λύσεων «EPSILON ALL in ONE» προσφέρει άμεσες ευκολίες για πληρωμές με κάρτες, χωρίς την ανάγκη ύπαρξης φορολογικών μηχανισμών, ενσωματώνοντας σε μια συσκευή διαφορετικές επιλογές.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΔΕΗ: Παροχή προσωποποιημένων λύσεων για κάθε πελάτη ξεχωριστά

Στο επίκεντρο του 7ου Συνεδρίου Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ βρέθηκε η όσο το δυνατόν πιο άρτια εξυπηρέτηση των πελατών της εταιρείας, ενώ σε αυτό συμμετείχαν περισσότεροι από 1.000 εργαζόμενοι.