ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
businessdaily-efood
Φωτο: efood

Η εξέλιξη του efood: Καινοτομία και προσιτές λύσεις για τους καταναλωτές

Από την πρώτη της παραγγελία μέχρι και σήμερα, η υπηρεσία του efood έχει αλλάξει πλήρως την καθημερινότητα των καταναλωτών. Πλέον, η πλατφόρμα συνεργάζεται με περισσότερα από 21.000 καταστήματα σε 100 πόλεις σε όλη την Ελλάδα και συνεχίζει να αναπτύσσεται καθημερινά.

Αναμφίβολα, τα τελευταία χρόνια η στροφή της αγοράς και των επιχειρήσεων προς την τεχνολογία είναι μια πραγματικότητα. Η συλλογή και αξιοποίηση δεδομένων αποτελεί το θεμέλιο για την αύξηση της αποδοτικότητας, τη βελτιστοποίηση προϊόντων και υπηρεσιών και, τελικά, τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών. Ένα από τα πιο επιτυχημένα παραδείγματα αυτής της πορείας είναι το efood.

Ακολουθώντας αυτή τη στρατηγική επί 13 χρόνια, το efood συνεχίζει να αναπτύσσεται με εντυπωσιακούς ρυθμούς. Αυτό αποδεικνύεται από τα στοιχεία του α' εξαμήνου του τρέχοντος έτους, όπου επιβεβαιώνεται η ηγετική του θέση ως κορυφαία υπηρεσία delivery στην εγχώρια αγορά. Το 2024, το efood ενισχύει ακόμη περισσότερο τη στρατηγική του πορεία, με μια σειρά από σημαντικές πρωτοβουλίες, όπως περαιτέρω επέκταση της υπηρεσίας delivered by efood, ανάπτυξη των efood local, καθώς και τη συνδρομητική υπηρεσία efood pro.

Προτεραιότητα του efood οι καταναλωτές 

Στο επίκεντρο αυτών των πρωτοβουλιών παραμένουν πάντα οι καταναλωτές. Μέσα από συμφέρουσες συνεργασίες με κορυφαία brands, όπως η Coca-Cola, η Mastercard και η Unilever, το efood εισάγει περισσότερες οικονομικά προσιτές λύσεις, προσφέροντας καθημερινές προσφορές και εκπτώσεις σε αγαπημένα προϊόντα.

Κατανοώντας τις οικονομικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές, το efood προσαρμόζεται στις ανάγκες τους, προσφέροντας λύσεις που συνδυάζουν ποιότητα και οικονομία. Έτσι, συνεχίζει να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις για άμεση και αξιόπιστη εξυπηρέτηση, ενώ διατηρεί την καινοτομία στο επίκεντρο της στρατηγικής του.

Με το βλέμμα στραμμένο στη συνεχή βελτιστοποίηση της καταναλωτικής εμπειρίας, η εταιρεία βρίσκεται σε μία συνεχή προσπάθεια αξιοποίησης όλων των εργαλείων που διαθέτει με σκοπό την ανάδειξη και ενσωμάτωση νέων λειτουργιών και δυνατοτήτων που επηρεάζουν κάθε πτυχή της αγοράς και έχουν σαφές αντίκτυπο σε όλο της το οικοσύστημα. Δημιουργώντας νέες τάσεις και υποδεικνύοντας νέες οδούς, γίνεται συνώνυμο της εξέλιξης της ίδιας της αγοράς στην Ελλάδα.

Είναι σαφές ότι το efood έχει ακόμη πολλά να προσφέρει, συνεχίζοντας να βελτιώνει την καθημερινότητα των καταναλωτών με καινοτόμους τρόπους που ενδέχεται να ξεπεράσουν τις προσδοκίες μας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

BusinessDaily Podcast: Η έκθεση Ντράγκι για την ανταγωνιστικότητα της Ευρώπης

Για το σχέδιο του Ιταλού τραπεζίτη για την ανάπτυξη της Ευρώπης και την ανάκτηση του χαμένου εδάφους συζητούν Γιάννης Παπαδογιάννης - Νώντας Χαλδούπης στο νέο επεισόδιο των podcast του BD.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Η οικονομία και οι επιχειρήσεις στην ομιλία του Πρωθυπουργού στη ΔΕΘ

Για την ομιλία του πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη και τις εξαγγελίες για την οικονομία και τις επιχειρήσεις συζητούν στο νέο επεισόδιο των podcast του BD οι δημοσιογράφοι Γιάννης Παπαδογιάννης και Νώντας Χαλδούπης.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Συνέντευξη του CEO της Piraeus Χρ. Μεγάλου στο Business Daily την Τρίτη 30/7

Μια εφ' όλης της ύλης συνέντευξη του επικεφαλής της Τράπεζας Πειραιώς, Χρήστου Μεγάλου, θα δημοσιευτεί την Τρίτη 30 Ιουλίου στο BD. Ο κ. Μεγάλου μιλά για την Πειραιώς, το τραπεζικό σύστημα, την πορεία και τις προοπτικές της οικονομίας.