ΓΔ: 2061.69 0.26% Τζίρος: 203.80 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
DEI-Katastima
Φωτο: ΔΕΗ

Τηλεφωνική εξυπηρέτηση από τη ΔΕΗ δωρεάν 24 ώρες το 24ωρο

Η ΔΕΗ προχώρησε στην 24ωρη λειτουργία του τηλεφωνικού της κέντρου συνεπής στην υπόσχεσή της για διαρκή βελτίωση και αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών της σε κάθε επαφή με την εταιρεία.

Σε 24ωρη βάση, 365 ημέρες το χρόνο, λειτουργεί πλέον το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ και έτσι οι πελάτες μπορούν  να καλούν δωρεάν στο 800 900 1000 οποιαδήποτε στιγμή προτιμούν για την εξυπηρέτησή τους. Η ΔΕΗ προχώρησε στην 24ωρη λειτουργία του τηλεφωνικού της κέντρου συνεπής στην υπόσχεσή της για διαρκή βελτίωση και αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών της σε κάθε επαφή με την εταιρεία.

Το τηλεφωνικό κέντρο ΔΕΗ δίνει απαντήσεις και λύσεις σε κάθε είδους ανάγκη: 

  •    προσφέρει ενημέρωση για νέα προϊόντα και υπηρεσίες, 
  •    δέχεται αιτήματα για τη σύναψη σύμβασης ρεύματος και φυσικού αερίου,
  •    παρέχει πληροφορίες και διευκρινίσεις σχετικά με χρεώσεις που περιλαμβάνουν οι λογαριασμοί, 
  •    δίνει πληροφορίες για την εξέλιξη πορείας αιτημάτων
  •    πραγματοποιεί εξόφληση λογαριασμών με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας,
  •    πραγματοποιεί διακανονισμούς πληρωμών, 
  •    προσφέρει ενημέρωση και τεχνική υποστήριξη για το myΔΕΗ, τον νέο ψηφιακό κόσμο της ΔΕΗ. 

Video Call & Live Chat για εταιρικούς πελάτες

Για τους επαγγελματίες, η ΔΕΗ, εκτός από το  εξειδικευμένο τηλεφωνικό κέντρο 800 500 7000, δημιούργησε και δύο νέες υπηρεσίες εξυπηρέτησης στο dei.gr ενσωματώνοντας νέες τεχνολογίες. Συγκεκριμένα, οι υφιστάμενοι και νέοι εταιρικοί πελάτες των προγραμμάτων ΔΕΗ myBusiness 4All ή ΔΕΗ myBusiness 4All+, έχουν τη δυνατότητα χρήσης υπηρεσιών Video Call και Live Chat στην επικοινωνία τους με τη ΔΕΗ.

Με την υπηρεσία Video Call, με  ένα κλικ, ο εξειδικευμένος εκπρόσωπος βρίσκεται στην οθόνη του επαγγελματία για να τον εξυπηρετήσει και να λύσει κάθε απορία, ενώ υπάρχει και δυνατότητα προγραμματισμού ημερομηνίας και ώρας που εξυπηρετούν τον επαγγελματία για την επικοινωνία.

Η υπηρεσία Live Chat προσφέρει εξυπηρέτηση και υποστήριξη για τον επαγγελματία που προτιμά να γράφει από τον υπολογιστή ή το κινητό του τηλέφωνο, αντί να επικοινωνήσει μέσω τηλεφώνου ή βιντεοκλήσης. Η γραπτή συνομιλία πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο με εξειδικευμένο εκπρόσωπο ο οποίος είναι έτοιμος να λύσει κάθε απορία.

Η ΔΕΗ θα συνεχίσει να εξελίσσει τις υπηρεσίες της, για οικιακούς και εταιρικούς πελάτες, ενδυναμώνοντας συνεχώς όλα τα κανάλια επικοινωνίας για την καλύτερη, αμεσότερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πελατών της. 
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Εφαρμογή myΔΕΗ οθόνη κινητού
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΕΗ: Από ζημιές 1,7 δισ. το 2019 σε κέρδη 400 εκατ. το 2024

Η ΔΕΗ, με στροφή στις ΑΠΕ και επέκταση σε νέες αγορές, μείωσε ζημιές, αύξησε επενδύσεις και έσοδα, ενώ μηδενίζει ως το 2026 τη λιγνιτική παραγωγή. Οι εκπομπές CO2 πέφτουν σημαντικά, ενόσω η εταιρεία αναπτύσσεται σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Γεώργιος Στάσσης-ΔΕΗ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η ΔΕΗ αποχαιρετά τον λιγνίτη το 2026 και επενδύει 10,1 δισ. έως το 2028

Το 2026 κλείνουν οι τελευταίες λιγνιτικές μονάδας και η Πτολεμαϊδα 5 μετατρέπεται σε μονάδα αερίου. Επενδύσεις 10,1 δισ. σε ΑΠΕ, αποθήκευση, τηλεπικοινωνίες και τεχνητή νοημοσύνη, ενίσχυση παρουσίας στα Βαλκάνια μέχρι το 2028.
Χρηματιστηριακό γράφημα
MARKET MAKER

Τα ρεκόρ της Motor Oil, το όραμα Στάσση για τη ΔΕΗ και η βουτιά του ΟΛΠ

Ανάσα πήραμε χθες, γιατί εκτός του ότι πλησιάζαμε κρίσιμα σημεία, είχε πέσει αρκετά χαμηλά και η επενδυτική ψυχολογία. Έχουμε ισχυρά αποτελέσματα και καλές προοπτικές από τις ελληνικές εισηγμένες και εκεί θα πρέπει να εστιάσουν οι επενδυτές.
Κτίριο ΔΕΗ Ιωαννίνων
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η ΔΕΗ ετοιμάζει νέα προϊόντα και επενδύσεις σε ενέργεια και τηλεπικοινωνίες

Η ΔΕΗ από το 2026 θα προσφέρει νέες υπηρεσίες, όπως φωτοβολταϊκά, αντλίες θερμότητας και τηλεπικοινωνίες μέσω οπτικών ινών, ενώ προχωρά σε μεγάλες επενδύσεις σε ΑΠΕ και μονάδες φυσικού αερίου στην Ελλάδα και το εξωτερικό.