ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:11:20 DATA
Φώτο: Shutterstock

Πρώτος ανοιχτός διαγωνισμός αφήγησης στην Ελλάδα από την Xpress it

Ο διαγωνισμός είναι ανοιχτός σε όλους όσοι έχουν μια ιστορία να διηγηθούν. Οι συμμετέχοντες θα έχουν στη διάθεσή τους εννιά λεπτά για να αφηγηθούν μια προσωπική, αληθινή ιστορία με θέμα που έχουν επιλέξει οι διοργανωτές.

Tον πρώτο ανοιχτό διαγωνισμό αφήγησης, Storytelling Awards by Xpress it, στην Ελλάδα, ανακοίνωσε η Xpress it.  Όπως αναφέρει, αυτός ο διαγωνισμός έχει σχεδιαστεί για να γιορτάσει την τέχνη της αφήγησης και να αναδείξει τις διαφορετικές φωνές και ιστορίες των ανθρώπων της χώρας μας.

Ο διαγωνισμός είναι ανοιχτός σε όλους όσοι έχουν μια ιστορία να διηγηθούν. Οι συμμετέχοντες θα έχουν στη διάθεσή τους εννιά λεπτά για να αφηγηθούν μια προσωπική, αληθινή ιστορία με θέμα που έχουν επιλέξει οι διοργανωτές. Το θέμα του πρώτου διαγωνισμού είναι τα "Σταυροδρόμια". Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 5 Μάϊου, στις 19:00, στο COCO-MAT Athens BC. Μια επιτροπή κριτών θα επιλέξει τις τρεις καλύτερες ιστορίες και θα απονεμηθούν βραβεία στους νικητές. Η Εύα Αντζά, founder της Xpress it ανέφερε ότι η αφήγηση ιστοριών έχει τη δύναμη να φέρει τους ανθρώπους κοντά, να ενισχύσει την ενσυναίσθηση και να δημιουργήσει κατανόηση για τη διαφορετικότητα των ατόμων που απαρτίζουν την κοινωνίας μας

Γιατί Storytelling; Όπως έχουν δείξει μελέτες η αφήγηση μιας ιστορίας κάνει τις πληροφορίες πιο αξιομνημόνευτες. Ο ψυχολόγος Jerome Bruner διαπίστωσε ότι έχουμε 22 φορές περισσότερες πιθανότητες να θυμόμαστε ένα γεγονός όταν αυτό έχει ειπωθεί μέσα από μια ιστορία.

Το Graduate School of Business του Στάνφορντ διαπίστωσε ότι όταν οι άνθρωποι άκουγαν ομιλίες, που περιείχαν είτε στοιχεία και αριθμούς είτε μια ιστορία, μόνο το 5% θυμόταν τα στατιστικά στοιχεία, αλλά το 63% θυμόταν τις ιστορίες. Σύμφωνα με άλλη μελέτη, οι διαφημίσεις που αφηγούνταν μια ιστορία είχαν 21% περισσότερες πιθανότητες να κοινοποιηθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αύξησαν το brand awareness μιας εταιρίας κατά 17% σε σύγκριση με τις διαφημίσεις που δεν χρησιμοποιούσαν το storytelling.

Τελευταίο και πιο σημαντικό, σε μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Journal of Community Psychology, "Η δύναμη της αφήγησης: Kotloff και Roderick J. Watts", οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η αφήγηση ιστοριών μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη κοινωνική υποστήριξη και συλλογική δράση και να αποτελέσει ένα ισχυρό εργαλείο για την προώθηση της ενδυνάμωσης της κοινότητας προωθώντας ταυτόχρονα την ενσυναίσθηση και την κατανόηση μέσα σε αυτήν.

Η Xpress it είναι μια πρωτοβουλία με τρεις κύριους πυλώνες, καθένας από τους οποίους έχει σχεδιαστεί για να εμπνέει, να εκπαιδεύει και να ανταμείβει άτομα με πάθος για την αφήγηση ιστοριών. Αποστολή της είναι η δημιουργία μιας πλατφόρμας για ανθρώπους όλων των καταβολών να μοιραστούν τις ιστορίες τους και να συνδεθούν με άλλους μέσω της δύναμης της αφήγησης. Οι ενδιαφερόμενοι για περισσότερες πληροφορίες καθώς και για να δηλώσουν συμμετοχή μπορούν να επικοινωνήσουν στο [email protected].

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ

Γεγονότα και εξελίξεις σαν σήμερα 20 Νοεμβρίου

Σαν σήμερα το 1764 πέθανε ο Πρώσσος μαθηματικός, Κρίστιαν Γκόλντμπαχ, γνωστός από την «Εικασία του Γκόλντμπαχ», ενός από τα παλιότερα άλυτα προβλήματα της θεωρίας αριθμών και γενικότερα των μαθηματικών.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ

Εκδήλωση για το κρασί στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης

Οι στενοί δεσμοί Ελλάδας και Γαλλίας στον τομέα της αμπελουργίας βρίσκονται στο επίκεντρο της εκδήλωσης με τίτλο «Το κρασί: μια ελληνογαλλική υπόθεση», που πραγματοποιείται στη Θεσσαλονίκη.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ

Eurojackpot: Την Τρίτη στις 21:15 η κλήρωση για τα 120 εκατ. ευρώ

Μέχρι αύριο στις 19:00 η κατάθεση δελτίων για το μέγιστο έπαθλο του παιχνιδιού. Η κατάθεση δελτίων πραγματοποιείται τόσο στους πάγκους εξυπηρέτησης των καταστημάτων ΟΠΑΠ, όσο και μέσω της εφαρμογής OPAP Store App.