ΓΔ: 1394.38 -0.23% Τζίρος: 32.87 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:50:00 DATA
Φώτο: Shutterstock

Να «ξεκλειδώσει» τη δυναμική της κινεζικής αγοράς παιχνιδιών θέλει η Lego

O κολοσσός των παιχνιδιών από τη Δανία δείχνει έντονο ενδιαφέρον για μια από τις μεγαλύτερες αγορές παγκοσμίως καθώς τα παιδιά στην Κίνα διαθέτουν έξι ώρες την εβδομάδα για παιχνίδι.

Ο παγκόσμιος κολοσσός στον τομέα των παιδικών παιχνιδιών LEGO επιδιώκει να “ ξεκλειδώσει” την τεράστια δυναμική των παιδικών παιχνιδιών της κινεζικής αγοράς, μέσω της συμμετοχής του, για έκτη φορά, στην επικείμενη κινεζική διεθνή έκθεση εισαγωγών, εξαγωγών China International Import Expo (CIIE).

Μία πρόσφατη παγκόσμια έρευνα που πραγματοποίησε η LEGO με τη συμμετοχή 1.000 ερωτηθέντων από την ηπειρωτική Κίνα έδειξε ότι τα παιδιά στην Κίνα, διαθέτουν κατά μέσο όρο έξι ώρες την εβδομάδα για παιχνίδι, με τον χρόνο αυτό, να αντιστοιχεί σε ποσοστό λιγότερο από το 2% του συνολικού χρόνου μιας εβδομάδας.

Στο μεταξύ, ποσοστό μεγαλύτερο από το 90% των συμμετεχόντων γονέων αναγνώρισαν τον σοβαρό ρόλο που έχει το παιχνίδι στην ανάπτυξη των παιδικών δεξιοτήτων.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Μπάιντεν: Ο ανταγωνισμός ΗΠΑ και Κίνας να μην εξελιχθεί σε σύγκρουση

Ο Αμερικανός πρόεδρος έκανε δηλώσεις στη Λίμα, όπου ολοκληρώθηκε η σύνοδος του οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας Ασίας-Ειρηνικού (APEC) σε μια από τις τελευταίες περιοδείες του στο εξωτερικό.