Η Κίνα κατέγραψε αύξηση της διακίνησης των τουριστών κατά την πρόσφατη «χρυσή εβδομάδα» της περιόδου των διακοπών του φετινού φθινοπώρου, με έμφαση στην ανθεκτικότητα, αλλά και στο δυναμισμό της κινεζικής οικονομίας.
Η τουριστική κίνηση αυξήθηκε τόσο προς δημοφιλείς, όσο και προς αντισυμβατικούς τουριστικούς προορισμούς.
Οι οκταήμερες διακοπές για το Φεστιβάλ του Φθινοπώρου, αλλά και για την Εθνική Ημέρα της Κίνας, είχαν ως αποτέλεσμα την καταγραφή της πιο ισχυρής τάσης οικονομικού δυναμισμού στην κινεζική τουριστική αγορά κατά τα τελευταία χρόνια, με τον αριθμό των τουριστικών ταξιδιών, αλλά και των εσόδων του τουριστικού τομέα να ξεπερνούν τα επίπεδα πριν από την πανδημία COVID-19.
Σύμφωνα με το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού στη διάρκεια των φετινών φθινοπωρινών διακοπών έγιναν 826 εκατομμύρια εσωτερικά ταξίδια, με ετήσια αύξηση 71,3%, αλλά και αύξηση 4,1% σε σύγκριση με το 2019.
Μέτρα για την αύξηση της κατανάλωσης
Πρόσφατα, το Πεκίνο είχε ανακοινώσει μέτρα για την αύξηση της κατανάλωσης ενόψει των επικείμενων εθνικών διακοπών, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Εμπορίου.
Οι αργίες της Εθνικής Ημέρας της Κίνας, αλλά και του Φεστιβάλ στα Μέσα του Φθινοπώρου που θα διαρκέσουν από τις 29 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 6 Οκτωβρίου της φετινής χρονιάς, αποτελούν παραδοσιακά μία περίοδο κορύφωσης της κατανάλωσης προϊόντων στην Κίνα.
Προκειμένου να ενεργοποιήσει την καταναλωτική αγορά, το υπουργείο θα δρομολογήσει μία ευρεία καμπάνια δράσεων για την προώθηση της κατανάλωσης, μέσω της υλοποίησης καινοτόμων σεναρίων κατανάλωσης, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο εκπρόσωπος του ίδιου υπουργείου, Χε Γιαντόνγκ στη διάρκεια μιας συνέντευξης Τύπου.
Η Κίνα θα υλοποιήσει πλήρως τις υπάρχουσες πολιτικές για τη διεύρυνση και την αύξηση της κατανάλωσης, ενώ προγραμματίζει την ενεργοποίηση μιας σειράς μέτρων για την υποστήριξη τομέων, όπως, η εξασφάλιση της ροής ανταλλακτικών για τα αυτοκίνητα, αλλά και για άλλους σημαντικούς τομείς της κατανάλωσης, σύμφωνα με τον Χε.