ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Neoi, Young, Tourismos, Taxidia
Φωτο: Shutterstock

Οι κινέζοι γιορτάζουν ταξιδεύοντας το Φεστιβάλ του Φθινοπώρου

Η φετινή εορταστική περίοδος χαρακτηρίζεται ως η «χρυσή εβδομάδα» για τις τουριστικές μετακινήσεις.

Με ταξίδια σε περιοχές πολιτιστικής κληρονομιάς, στη δυτική έρημο, με την παρακολούθηση δημοφιλών τηλεοπτικών εκπομπών, αλλά και με την ενασχόλησή τους με τον αθλητισμό, οι Κινέζοι απολαμβάνουν τη φετινή περίοδο των εορτασμών για το Φεστιβάλ του Φθινοπώρου, αλλά και τον εορτασμό της Εθνικής Ημέρας της Κίνας.

Η φετινή εορταστική περίοδος χαρακτηρίζεται ως η «χρυσή εβδομάδα» για τις τουριστικές μετακινήσεις, αλλά και για τη συνολική καταναλωτική κίνηση της τουριστικής αγοράς.

Περισσότερα από 395 εκατομμύρια ταξίδια σε τουριστικές περιοχές έγιναν κατά το πρώτο τριήμερο της εορταστικής περιόδου με ετήσια αύξηση 75,8%, ενώ τα συνολικά έσοδα του τουριστικού τομέα κατέγραψαν αύξηση 125,3% στα 342,24 δισεκατομμύρια γιουάν (44,43 δισεκατομμύρια ευρώ) κατά το πρώτο τριήμερο, όπως δείχνουν τα στοιχεία του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Japan Airlines, Iapvnia, Aerometafores
ΔΙΕΘΝΗ

Αναθέρμανση του τουριστικού ρεύματος στην Ιαπωνία μετά την πανδημία

Στα 1,82 εκατ. ανήλθαν οι επισκέπτες στη χώρα τον Μάρτιο συνεχίζοντας την ανοδική πορεία της επιβατικής κίνησης μετά την άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών. Ωστόσο οι αφίξεις παραμένουν κατά 34% χαμηλότερες σε σχέση με τα προ πανδημίας επίπεδα.