Η επικεφαλής της παγκόσμιας διαφημιστικής εταιρείας NBCUniversal, Λίντα Γιακαρίνο, παραιτήθηκε για να ενταχθεί στο Twitter ως η επόμενη διευθύνουσα σύμβουλος.
Ο ιδιοκτήτης του Twitter Έλον Μασκ επιβεβαίωσε την πρόσληψη με ένα tweet την Παρασκευή.
«Είμαι ενθουσιασμένος που καλωσορίζω τη Linda Yaccarino ως τη νέα διευθύνουσα σύμβουλο του Twitter!» έγραψε ο Μασκ στο Twitter. Είπε ότι «θα επικεντρωθεί κυρίως στις επιχειρηματικές δραστηριότητες, ενώ εγώ θα επικεντρωθώ στο σχεδιασμό προϊόντων και στη νέα τεχνολογία».
Πρόσθεσε: «Ανυπομονώ να συνεργαστώ με τη Linda για να μετατρέψω αυτή την πλατφόρμα σε X, την εφαρμογή για τα πάντα».
Η ανακοίνωση έρχεται μία ημέρα αφότου ο Μασκ δήλωσε μέσω Twitter ότι θα αποχωρήσει από το ρόλο του και ότι θα υπάρξει νέος διευθύνων σύμβουλος του ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης, αν και δεν κατονόμασε το νέο πρόσωπο. Ο Μασκ ανέφερε στο tweet του ότι το πρόσωπο αυτό θα ξεκινήσει σε περίπου έξι εβδομάδες.
Η Γιακαρίνο εντάχθηκε στην NBCUniversal το 2011 και είχε ανέβει στην κορυφή της παγκόσμιας διαφημιστικής επιχείρησης της εταιρείας. Τη Δευτέρα, ο επικεφαλής των διαφημίσεων επρόκειτο να συμμετάσχει στην εκδήλωση Upfront της NBCUniversal στο Radio City της Νέας Υόρκης - την παρουσίαση πωλήσεων που κάνει η εταιρεία, μαζί με τους ομολόγους της στα μέσα ενημέρωσης, στη διαφημιστική βιομηχανία κάθε χρόνο τον Μάιο.
Το μακροχρόνιο στέλεχος διαφημίσεων φέρνει στο Twitter πλούσιες σχέσεις με κορυφαίους διευθυντές μάρκετινγκ και άλλα στελέχη διαφημίσεων, σε μια εποχή που η πλατφόρμα είδε τους διαφημιστές να φεύγουν -και ως εκ τούτου να χάνουν δισεκατομμύρια δολάρια- μετά την εξαγορά της από τον Μασκ πέρυσι.
Ο Μασκ ολοκλήρωσε την εξαγορά του Twitter ύψους 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων τον Οκτώβριο του περασμένου έτους. Αμέσως μετά, απέλυσε τα κορυφαία στελέχη της εταιρείας και απέλυσε χιλιάδες υπαλλήλους.
Πολλές εταιρείες σταμάτησαν τις διαφημιστικές τους δαπάνες στην πλατφόρμα, καθώς στο Twitter παρατηρήθηκε αύξηση της προσβλητικής ομιλίας και ρητορικής, όπως έχουν καταγράψει αρκετές ομάδες υπεράσπισης. Σε μια προσπάθεια να αντισταθμίσει την απώλεια των διαφημιστικών εσόδων, ο Μασκ δημιούργησε μια νέα συνδρομητική υπηρεσία, το Twitter Blue, η οποία προσφέρει δυνατότητες όπως η δυνατότητα σύνταξης μεγαλύτερων tweets.
Η Γιακαρίνο και ο Μασκ κάθισαν μαζί σε μια συνέντευξη-κλειδί σε ένα συνέδριο μάρκετινγκ στη Φλόριντα στα μέσα Απριλίου. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, οι δύο τους συζήτησαν για τον ρόλο που διαδραματίζουν οι έμποροι στο μέλλον του Twitter, καθώς και για τη θέση του στην πολιτιστική συζήτηση.
Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, ο Μασκ φέρεται να προσπάθησε να καθησυχάσει τους διαφημιστές ότι το Twitter ήταν ένα αξιοσέβαστο μέρος για τις μάρκες τους.