ΓΔ: 1396.44 -0.09% Τζίρος: 56.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 15:19:00 DATA
Amazon-Bezos
Shutterstock

Δίωξη σε βάρος της Amazon για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης στις ΗΠΑ

Ο εισαγγελέας της Ουάσιγκτον, αξιώνει την καταβολή αποζημιώσεων και τη λήψη μέτρων για να απαγορευτούν αυτού του είδους οι πρακτικές στο μέλλον.

Αντιμέτωπη για μία ακόμη φορά με τις κατηγορίες για παραβίαση των αντιμονοπωλιακών τακτικών είναι η Amazon, καθώς ο γενικός εισαγγελέας της Ουάσιγκτον, Καρλ Ράσιν, άσκησε σήμερα δίωξη σε βάρος της, για παρεμπόδιση του ελεύθερου ανταγωνισμού στο διαδικτυακό εμπόριο.

«Η συμπεριφορά της Amazon και το μερίδιό της στην αγορά αποδεικνύουν την πρόθεσή της να οικοδομήσει ένα μονοπώλιο και υποδεικνύει μια επικίνδυνη πιθανότητα επιτυχίας στην επικράτησή της στον τομέα της διανομής στο διαδίκτυο», αναφέρεται στην αγωγή του εισαγγελέα Καρλ Ράσιν.

Καταλογίζει στον κολοσσό του ηλεκτρονικού εμπορίου ότι εμποδίζει τις εταιρείες να πωλούν τα προϊόντα τους λιγότερο ακριβά αλλού, παρά μόνο στην πλατφόρμα του. Παράλληλα, αξιώνει την καταβολή αποζημιώσεων και τη λήψη μέτρων για να απαγορευτούν αυτού του είδους οι πρακτικές στο μέλλον.

«Η Amazon χρησιμοποίησε τη δεσπόζουσα θέση της στην αγορά της διανομής μέσω διαδικτύου για να κερδίσει με κάθε τίμημα», αναφέρει στο Twitter.

Ο όμιλος από το Σιάτλ «μεγιστοποιεί τα κέρδη του σε βάρος των πωλητών και των καταναλωτών, που αναγκάζονται να πληρώσουν τεχνητά αυξημένες τιμές, βλάπτοντας τον ανταγωνισμό και την καινοτομία», συνεχίζει.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Πρόστιμο 32 εκατ. στην Amazon στη Γαλλία για παρακολούθηση εργαζομένων

Η γαλλική ρυθμιστική αρχή εκτίμησε σε ανακοίνωσή της ότι τα στοιχεία που συγκεντρώνει το επιμελητειακό δίκτυο της Amazon στη Γαλλία αποτελεί «ένα υπερβολικό σύστημα παρακολούθησης της δραστηριότητας και της απόδοσής τους».
ΔΙΕΘΝΗ

Η Amazon αντιμετωπίζει μήνυση ορόσημο για το μονοπώλιο από την FTC

Η Amazon αναγκάζει τους πωλητές της να χρησιμοποιήσουν τις αποθήκες της, αλλά και τις υπηρεσίες διανομής προϊόντων που διαθέτει, διογκώνοντας τα κόστη για τους πελάτες της, αλλά και για τους πωλητές της, σύμφωνα με την FTC.