ΓΔ: 1390.65 0.01% Τζίρος: 68.38 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Φώτο: Shutterstock

Συνεχίζει τις περικοπές η KLM: Καταργεί άλλες 1.000 θέσεις εργασίας

Η εταιρεία αντιδράει επίσης και στο ενδεχόμενο απαραίτητου αρνητικού rapid test σε όσους επιβάτες θέλουν να πετάξουν στην Ολλανδία.

Άλλες 1.000 θέσεις εργασίας θα «κόψει« η KLM, ο ολλανδικός βραχίονας της Air France μέσα στο 2021 που θα προστεθούν στις από πάνω από 5.000 απώλειες θέσεων εργασίας το 2020.  Η εταιρεία εξέφρασε επίσης την αντίθεσή της στα σχέδια της κυβέρνησης της χώρας με τα οποία θα απαιτείται από όλους τους επιβάτες να έχουν αρνητικό τεστ COVID-19 πριν πετάξουν στην Ολλανδία.

Η KLM είχε ανακοινώσει μέσα στον περασμένο Ιούλιο ότι θα περικόψει 1.500 επιπλέον θέσεις εργασίας στο πλαίσιο αναδιάρθρωσης, βάσει του οποίου χρειάζεται να μειώσει τις εκπομπές κατά 50% έως το 2030 καθώς και να προετοιμαστεί για την ανάκαμψη της επιβατικής κίνησης μετά την κρίση του κορονοϊού.

Η μητρική εταιρία Air France-KLM ανακοίνωσε τον Ιούλιο λειτουργικές ζημίες 1,55 δισεκ. ευρώ για το δεύτερο τρίμηνο, με την κίνηση να είναι μειωμένη κατά 95% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.

Η KLM ανακοίνωσε ότι οι νέες περικοπές θα σημαίνουν ότι το εργατικό της δυναμικό, που αριθμούσε 33.000 εργαζομένους πριν από την πανδημία, θα μειωθεί κατά 20% συνολικά έως το 2022. Η εταιρία δεν απέκλεισε περαιτέρω μειώσεις.

Για λόγους σύγκρισης, η Air France σχεδιάζει να περικόψει 6.500 θέσεις εργασίας, ή 16% του εργατικού δυναμικού, έως το 2022.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Στο στόχαστρο 20 αεροπορικές για ψευδείς «πράσινους» ισχυρισμούς

Οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να εξηγήσουν πως οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που προκαλούνται από μία πτήση μπορούν να αντισταθμιστούν από τα κλιματικά σχέδια που έχουν καταρτίσει.
ΔΙΕΘΝΗ

Πλήγμα 1,8 δισ. για την Air France - KLM στο α' τρίμηνο λόγω πανδημίας

Πενταπλάσια η ζημιά που κατέγραψε ο αεροπορικός κολοσσός σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, στην οποία περιλαμβάνεται και η αγορά καυσίμων που δεν χρησιμοποιήθηκαν ύψους 455 εκατ. ευρώ.