Τέλος η απαγόρευση για τα Boeing 737 ΜΑΧ από την ομοσπονδιακή υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας των Ηνωμένων Πολιτειών (FAA). Με την άρση της απαγόρευσης η μετοχή της Boeing ενισχύεται κατά 6,1% στις προσυνεδριακές συναλλαγές της Wall Street.Ήδη υπάρχουν προγραμματισμένες πτήσεις για τις 29 Δεκεμβρίου για το δρομολόγιο Νέα Υόρκη-Mαϊάμι με Boeing 737 Max από την American Airlines.
Η απαγόρευση που είχε τεθεί στις 13 Μαρτίου του 2019 για το Boeing 737 Max αφότου είχε εμπλακεί σε δύο ατυχήματα με 346 θανάτους λόγω σφάλματος λογισμικού, είναι η μεγαλύτερη σε διάρκεια απαγόρευση για επιβατικά αεροσκάφη στην ιστορία. Επίσης σύμφωνα με την έρευνα, οι πιλότοι δεν είχαν εκπαιδευθεί επαρκώς στα νέα συστήματα για λόγους εξοικονόμησης οικονομικών πόρων.
«Αυτό το μοντέλο είναι το κλειδί της στρατηγικής μας για το μέλλον» ανέφερε ο επικεφαλής της Ryanair Έντι Γουίλσον σύμφωνα με τη Deutche Welle. «Όσο πιο γρήγορα είναι διαθέσιμα τόσο το καλύτερο γιατί με το 737 Max θα μπορέσουμε να μειώσουμε κι άλλο το κόστος». Η συγκεκριμένη αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους είναι ο μεγαλύτερος αγοραστής των συγκεκριμένων αεροσκαφών στην Ευρώπη με 135 παραγγελίες. «Υποθέτουμε ότι τα Max θα μπορέσουν να πετάξουν το επόμενο καλοκαίρι» ανέφερε ο ίδιος αναμένοντας να δώσει σημαντική ώθηση στην εταιρεία που έχει δεχθεί - όπως όλες οι αεροπορικές εταιρείες - ισχυρό πλήγμα λόγω των περιορισμών που επιβάλει η πανδημία.
Σύμφωνα με την Deutche Welle, πολλοί από τους πελάτες της Βοeing, όπως οι Norwegian Air Shuttle (110 παραγγελίες), Turkish Airlines (75) και TUI (72), δεν δείχνουν να βιάζονται να παραλάβουν τα συνολικά 470 αεροσκάφη της εταιρείας. Βέβαια, η αργοπορία αυτή αποτελεί πλήγμα για την ίδια την Boeing που πληρώνεται μετά την παραλαβή των αεροσκαφών. Την ίδια στιγμή αρκετοί πελάτες έχουν αποσύρει τις αρχικές 4.400 παραγγελίες των 737 Μax. Συνολικά, 1043 παραγγελίες ακυρώθηκαν ή στράφηκαν σε άλλα μοντέλα. Ωστόσο η Boeing συνέχισε να κατασκευάζει το συγκεκριμένο μοντέλο.