ΓΔ: 1397.79 0.01% Τζίρος: 60.93 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 15:42:30 DATA
Φώτο: Shutterstock

Η ακύρωση της επένδυσης της VW στην Τουρκία ανοίγει την όρεξη σε Ρουμανία και Βουλγαρία

Ρουμανία και Βουλγαρία είναι έτοιμες να προσφέρουν περισσότερα κίνητρα στην Volkswagen για να μεταφέρει η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία στή χώρα τους την επένδυση για το νέο εργοστάσιο που έχει «παγώσει» λόγω Συρίας.

Η Βουλγαρία και η Ρουμανία είναι έτοιμες να προσφέρουν περισσότερα κίνητρα στον Όμιλο Volkswagen για να πείσουν τον γερμανικό όμιλο να κατασκευάσει το νέο εργοστάσιο αυτοκινήτων. Όπως είναι γνωστό, ο γερμανικός όμιλος επανεξετάζει την αρχική απόφασή του για την κατασκευή του νέου εργοστασίου στην Τουρκία, αναφέρει το Automotive News Europe.

Η Volkswagen, αρχικά επέλεξε τη Μανίσα, 40 χλμ. βορειοανατολικά της Σμύρνης, στη δυτική ακτή της Τουρκίας, για να εγκαταστήσει το εργοστάσιό της το οποίο θα κοστίσει 1,3 δισ. ευρώ. Το αρχικό πρόγραμμα προέβλεπε ότι η παραγωγή θα ξεκινήσει το 2022.

Την Τρίτη, η εταιρεία ανέφερε ότι ανέβαλε την τελική απόφαση σχετικά με την περιοχή στην Τουρκία, εν μέσω διεθνών επικρίσεων για τη στρατιωτική επιχείρηση της χώρας στη Συρία και ανησυχιών για την φήμη της μάρκας.

Η Βουλγαρία και η Ρουμανία αξιοποιούν την ευκαιρία που προέκυψε από την αναθεώρηση της VW για τη χώρα που θα δημιουργηθεί το νέο εργοστάσιο.

«Η κυβέρνηση της Βουλγαρίας είναι έτοιμη να ενισχύσει την προσφορά της και να διπλασιάσει τις επιχορηγήσεις που θα διαθέσει στη VW, στα 260 εκατ. ευρώ από τα αρχικά 135 εκατ. ευρώ», δήλωσε ο Ρόζεν Πλένβελιβ, μέλος του βουλγαρικού συνδέσμου αυτοκινήτων.

«Μπορούμε να επεκτείνουμε τη συνεργασία μας με τη Volkswagen σε διαφορετικές περιοχές, η Βουλγαρία πρέπει να κατασκευάσει υποδομή για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, έχουμε επίσης ιδέες για την υποστήριξη της αυτοκινητοβιομηχανίας με πρόσθετες υποδομές και εκπαιδευτικά μέτρα», συμπλήρωσε.

Μετά την απόφαση της VW, η Ρουμανία δήλωσε ότι ξεκίνησε νέες συνομιλίες για να ασκήσει πιέσεις για την επένδυση. Η Ρουμανία διαθέτει εργοστάσιο της Ford Motor και φιλοξενεί τη Dacia, η οποία ανήκει στην Renault.

Η νέα μονάδα της VW προγραμματίζεται να κατασκευάσει τη νέα γενιά των VW Passat και Skoda Superb, με μέγιστη ετήσια παραγωγική δυναμικότητα 300.000 οχήματα, σύμφωνα με την Automotive News Europe.

Το νέο εργοστάσιο, θα διευκολύνει την παραγωγική ικανότητα στα τσεχικά εργοστάσια της Skoda και θα επιτρέψει στο εργοστάσιο της VW στο Έμντεν της Γερμανίας, να διακόψει την παραγωγή του Passat και να επικεντρωθεί στη παραγωγή των νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Προγράμματα έρευνας τεχνολογίας χρηματοδοτεί με 21 εκατ. λέβα η Σόφια

Τα κονδύλιο προορίζονται για έρευνα στη βουλγαρική βάση της Ανταρκτικής «Άγιος Κλήμης της Αχρίδας» και για έρευνες του Ινστιτούτου Επιστήμης Υπολογιστών, Τεχνητής Νοημοσύνης και Τεχνολογίας (INSAIT) στο Πανεπιστήμιο της Σόφιας.
ΔΙΕΘΝΗ

Οριστικό λουκέτο από τα τέλη Μαρτίου μπαίνει στην Audi Βρυξελλών

Η κρίση στη μητρική Volkswagen πιέζει τον γερμανικό κολοσσό να περιορίσει τα κόστη. Ξεκινά επομένως το ριζικό πρόγραμμα λιτότητας από το μικρό εργοστάσιο στις Βρυξέλλες, το οποίο παράγει αποκλειστικά ένα και μόνο μοντέλο: το ηλεκτρικό SUV Q8 e-tron.
ΔΙΕΘΝΗ

Περικοπές μισθών κατά 10% σχεδιάζει η Volkswagen στη Γερμανία

Ο επικεφαλής του συμβουλίου εργαζομένων της Volkswagen δήλωσε τη Δευτέρα ότι η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να κλείσει τουλάχιστον τρία εργοστάσια στη Γερμανία και να απολύσει δεκάδες χιλιάδες υπαλλήλους.