ΓΔ: 1401.58 0.28% Τζίρος: 97.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 DATA
Φώτο: Shutterstock

Με αυστηρά μέτρα προστασίας η επανεκκίνηση της κρουαζιέρας

Η κρουαζιέρα στη Γερμανία επανεκκινεί με τους ειδικούς να προειδοποιούν πως η δέσμη υγειονομικών μέτρων δεν είναι βιώσιμη καθώς ο τζίρος από τα ταξίδια να είναι πάρα πολύ χαμηλός.

Η κρουαζιέρα επανεκκινεί λαμβάνοντας αυστηρά μέτρα προστασίας κατά της εξάπλωσης του κορονοϊού με τους επιβάτες να θεωρούν οτι είναι πιο ασφαλείς στην κρουαζιέρα τους παρά στο σουπερ μάρκετ. Την ίδια στιγμή προβληματισμός επικρατεί για τα έσοδα που θα καταφέρει φέτος να συγκεντρώσει ο κλάδος με την επιβατική κίνηση να είναι φέτος τουλάχιστον «αναιμική».

Παράλληλα, την ίδια ώρα που η Tui Cruises αποπειράται την επιστροφή στη κανονικότητα, η ανταγωνίστρια εταιρία Aida Cruises ανέβαλε, κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή, την επιστροφή της στις θάλασσες. Μερικές μέρες νωρίτερα είχαν βρεθεί θετικά στον κορονοϊό 11 μέλη πληρώματος σε σκάφος της.

Η Deutsche Welle αναφέρει πως στο γερμανικό κρουαζιερόπλοιο «Mein Schiff 2» που ταξίδεψε για τρεις μόλις μέρες με 1.500 επιβάτες, οι υγειονομικοί κανόνες στο κρουαζιερόπλοιο ήταν ιδιαίτερα αυστηροί. «Κάθε πρωί μεταξύ 08:30 πμ και 11:30 πμ, όλοι ανεξαιρέτως οι επιβάτες σχημάτιζαν ουρές μπροστά σε ειδική αίθουσα για να ελεγχθεί η θερμοκρασία τους», λέει η Φριντερίκε Γκρενεμάιερ υπεύθυνη επικοινωνίας της Tui Cruises.

Προσθέτει επίσης πως «η διαδικασία ήταν πολύ απλή. Έμπαινες στην αίθουσα, έλεγες τον αριθμό του δωματίου σου, σου μετρούσαν τη θερμοκρασία και μετά έβγαινες πάλι έξω». Σε περίπτωση που δεν εμφανίζονταν όλοι οι επιβάτες, γινόταν αναγγελία από τα μεγάφωνα του κρουαζιερόπλοιου με θερμή παράκληση να έρθουν στην ειδική αίθουσα για ένα σύντομο έλεγχο διάρκειας λίγων λεπτών.

Εννοείται ότι πολύ πριν επιβιβαστούν στο κρουαζιερόπλοιο μετρήθηκε η θερμοκρασία όλων των επιβατών και απάντησαν σε ερωτηματολόγιο σχετικά με την υγεία τους. Τα μέλη του πληρώματος ήταν υποχρεωμένα να φορούν κατά της διάρκεια του τριήμερου ταξιδιού προστατευτική μάσκα, διαφορετικά έπρεπε να τηρούν απόσταση από τους άλλους επιβάτες τουλάχιστον 1,50 μέτρο. Στα εστιατόρια με μπουφέ, οι επιβάτες δεν είχαν πρόσβαση, όπως συνέβαινε συνήθως στο παρελθόν, στα φαγητά. Έκαναν τις επιλογές τους και το προσωπικό σέρβιρε το φαγητό στο τραπέζι. 

Ο Έλληνας καθηγητής Θαλάσσιου Τουρισμού στο γερμανικό πανεπιστήμιο Μπρεμερχάφεν και ειδικός σε ζητήματα γύρω από την κρουαζιέρα Αλέξης Παπαθανάσης εκτιμά ότι η δέσμη υγειονομικών μέτρων των εφοπλιστικών εταιριών δεν είναι βιώσιμη. Μιλώντας πρόσφατα στο περιοδικό Der Spiegel δήλωσε ότι δεν είναι βέβαιος αν οι εταιρίες έχουν εξετάσει όλα τα πιθανά σενάρια. Τι θα γινόταν, διερωτάται, αν παρουσιάζονταν, για ακόμα φορά κρούσματα κορωνοϊού σε ένα κρουαζιερόπλοιο.

Oι εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην κρουαζιέρα δεν κάνουν τζίρο μόνο με τον αριθμό επιβατών, αλλά και με τη γαστρονομία, τα καταστήματα και όλες τις άλλες υπηρεσίες που προσφέρονται στο στο κρουαζιερόπλοιο. Εύλογο ο τζίρος να είναι πολύ μικρότερος, όταν στο κρουαζιερόπλοιο δεν επιβαίνουν ούτε οι μισοί επιβάτες.  Οι δαπάνες όμως είναι παρόμοιες ως εάν το πλοίο να ήταν γεμάτο επιβάτες, ακόμα και εάν το προσωπικό και τα τρόφιμα είναι πολύ λιγότερα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

businessdaily-FTI-Group-Germany
ΔΙΕΘΝΗ

Αίτηση πτώχευσης από τον τρίτο μεγαλύτερο τουριστικό όμιλο της Ευρώπης

Η FTI απασχολεί 11.000 άτομα παγκοσμίως και προσφέρει εκδρομές σε περισσότερους από 40 προορισμούς σε όλο τον κόσμο, μεταξύ άλλων μέσω των 10.000 συνεργαζόμενων πρακτορείων της στη Γερμανία.
Tourismos, Turism, Pieria, Litohoro
ΔΙΕΘΝΗ

Μεγάλο ενδιαφέρον από τους τουρίστες της Γερμανίας για την Πιερία

Για την Πιερία, τα πλεονεκτήματα της περιοχής είναι τα πολλά camping, οι όμορφες παραλίες, αλλά και η γειτνίαση με τον Όλυμπο. Πολλοί τουρίστες που την είχαν επισκεφθεί στο παρελθόν επιθυμούν να ξαναέρθουν.
Neoi, Young, Tourismos, Taxidia
ΔΙΕΘΝΗ

Η έκρηξη του πληθωρισμού περιορίζει τις διακοπές των Γερμανών

Σύμφωνα με έρευνα της PricewaterhouseCoopers το 73% των Γερμανών δηλώνει ότι θα σκεφτόταν να περιορίσει τα αεροπορικά ταξίδια λόγω της αύξησης των τιμών. Αναγκαίες οι εκπτώσεις και προσφορές για να αυξηθεί η φετινή ζήτηση.