Οι Φρουροί της Επανάστασης του Ιράν ανακοίνωσαν ότι εξαπέλυσαν επιθέσεις εναντίον θέσεων των αμερικανικών ενόπλων δυνάμεων στην περιοχή του Κόλπου, σε αντίποινα για τα αμερικανικά πλήγματα στη χώρα, σύμφωνα με την κρατική ραδιοτηλεόραση (IRIB).
Η ανακοίνωση δεν διευκρίνισε ποιες θέσεις αποτέλεσαν στόχο. Οι Φρουροί προειδοποίησαν ωστόσο ότι «εάν οι επιθέσεις επαναληφθούν, η απάντησή μας θα είναι μεγαλύτερη από αυτήν».
Την Παρασκευή το βράδυ, οι αμερικανικές ένοπλες δυνάμεις πραγματοποίησαν πλήγματα σε αποθήκες πυραύλων και drones, καθώς και σε τοποθεσίες παράκτιων ραντάρ στο Ιράν. Οι ενέργειες αυτές έγιναν ως αντίποινα για το πλήγμα που δέχθηκε την Πέμπτη φορτηγό πλοίο στα Στενά του Ορμούζ, το οποίο αποδίδεται στην Τεχεράνη.
Το διοικητήριο των ΗΠΑ αρμόδιο για τη Μέση Ανατολή (U.S. Central Command - CENTCOM) επιβεβαίωσε τις επιχειρήσεις, επισημαίνοντας ότι στόχος ήταν η αποτροπή περαιτέρω επιθέσεων στην κρίσιμη αυτή θαλάσσια περιοχή.