Ο απολογισμός των θυμάτων από τον διπλό σεισμό που έπληξε τη Βενεζουέλα προχθές το απόγευμα (τοπική ώρα) αυξάνεται συνεχώς, φτάνοντας τους 235 νεκρούς, σύμφωνα με τον υπουργό Υγείας Κάρλος Αλβαράδο.
«Δυστυχώς, υποδεχτήκαμε 235 ασθενείς που διακομίστηκαν χωρίς ζωτικές ενδείξεις ή πέθαναν με την άφιξή τους στις δομές υγείας μας», δήλωσε ο κ. Αλβαράδο στη δημόσια τηλεόραση της χώρας της Λατινικής Αμερικής.
Ο προηγούμενος προσωρινός απολογισμός των αρχών έκανε λόγο για 188 νεκρούς, γεγονός που δείχνει τη ραγδαία επιδείνωση της κατάστασης μετά τον καταστροφικό σεισμό.