ΓΔ: 2019.25 1.15% Τζίρος: 240.95 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Αεροσκάφος United Airlines
Αεροσκάφος Boeing 787 της United Airlines πετά πάνω από υδάτινη έκταση, πιθανότατα κατά τη διάρκεια διεθνούς πτήσης.

ΗΠΑ: Μετεωρολογικό μπαλόνι πίσω από τη θραύση παρμπρίζ της United

Η επικεφαλής του NTSB ανέφερε πως μετεωρολογικό μπαλόνι ίσως προκάλεσε τη θραύση παρμπρίζ σε πτήση United Airlines στα 36.000 πόδια, οδηγώντας σε αναγκαστική προσγείωση. Το συμβάν διερευνάται επισταμένως.

Πιθανή σύγκρουση με μετεωρολογικό μπαλόνι φαίνεται να ευθύνεται για τη θραύση του παρμπρίζ αεροσκάφους της United Airlines σε ύψος 36.000 ποδών, σύμφωνα με ανακοίνωση της επικεφαλής του Εθνικού Συμβουλίου για την Ασφάλεια των Μεταφορών (NTSB) στις ΗΠΑ.

Η Windborne Systems γνωστοποίησε ότι πιστεύει πως ένα από τα μετεωρολογικά μπαλόνια της συγκρούστηκε την περασμένη Πέμπτη στη Γιούτα με αεροσκάφος Boing 737 MAX της United Airlines, το οποίο εκτελούσε την πτήση 1093.

Η επικεφαλής του NTSB, Τζένιφερ Χόμεντι, δήλωσε ότι η σχετική αναφορά της εταιρείας εξετάζεται στο πλαίσιο της έρευνας για το συμβάν, το οποίο, όπως τόνισε, «θα μπορούσε να ήταν καταστροφικό για το αεροσκάφος και τους επιβαίνοντες» υπό ορισμένες συνθήκες.

Τα παρμπρίζ των αεροσκαφών είναι πολυστρωματικά, σχεδιασμένα ώστε να αποτρέπουν την απώλεια πίεσης στην καμπίνα σε περίπτωση ζημιάς κατά τη διάρκεια της πτήσης.

Την προηγούμενη εβδομάδα, η United Airlines έκανε γνωστό ότι σήμανε συναγερμός σε αεροσκάφος της που είχε απογειωθεί από το Ντένβερ με 134 επιβάτες και εξαμελές πλήρωμα. Το αεροσκάφος προχώρησε σε αναγκαστική προσγείωση στο Σολτ Λέικ Σίτι, ενώ οι επιβάτες επιβιβάστηκαν αργότερα σε άλλο αεροσκάφος για να συνεχίσουν το ταξίδι τους προς το Λος Άντζελες.

Η Χόμεντι σημείωσε ότι το Εθνικό Συμβούλιο για την Ασφάλεια των Μεταφορών επανεξετάζει τα συστήματα έγκαιρης προειδοποίησης των πιλότων για πιθανές απειλές κατά τη διάρκεια της πτήσης.

Η Windborne Systems έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από 4.000 αποστολές μετεωρολογικών μπαλονιών, ενημερώνοντας κάθε φορά την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (FAA). Όπως ανέφερε, «συνεργαζόμαστε στενά με την FAA επί του θέματος» και έχουν γίνει αλλαγές για να περιοριστεί ο χρόνος που τα μπαλόνια παραμένουν μεταξύ 30.000 και 40.000 ποδών.

Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει δεδομένα πτήσεων σε πραγματικό χρόνο για να αποτρέψει μελλοντικά περιστατικά, ενώ επανεξετάζει και τα υλικά κατασκευής των μπαλονιών ώστε να μειωθεί ο αντίκτυπος ενδεχόμενης σύγκρουσης.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Λευκός Οίκος εξωτερικό
ΔΙΕΘΝΗ

ΗΠΑ: Συνέπειες της δημοσιονομικής παράλυσης στη χώρα

Η δημοσιονομική παράλυση στις ΗΠΑ διακόπτει τη λειτουργία μη αναγκαίων ομοσπονδιακών υπηρεσιών, προκαλώντας προβλήματα κυρίως στις μεταφορές. Το προηγούμενο shutdown το 2018 διήρκεσε 35 ημέρες. Οι υπηρεσίες τώρα υπολειτουργούν.
ΔΙΕΘΝΗ

Αμερικανοί λιμενεργάτες εναντίον... ρομπότ: Τι σημαίνει η μεγάλη απεργία

Το σωματείο των λιμενεργατών της ανατολικής ακτής των ΗΠΑ πέτυχε αυξήσεις 62% σε βάθος εξαετίας με μια σύντομη κινητοποίηση, αλλά συνεχίζει τη διαπραγμάτευση για να αποτρέψει την είσοδο ρομπότ στους λιμένες.