ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 09:55:06
έξυπνα γυαλιά Xiaomi
φώτo: XIAOMI

Xiaomi Smart Glasses: Η κινεζική εταιρεία φέρνει τα πρώτα γυαλιά με AI

Η Xiaomi παρουσίασε τα πρώτα της έξυπνα γυαλιά με AI, με κάμερα 12MP, υποστήριξη φωνητικών εντολών και αυτονομία 8,6 ωρών, εισερχόμενη δυναμικά στην αγορά των smart glasses.

Τα πρώτα έξυπνα γυαλιά με τεχνητή νοημοσύνη (AI), παρουσιάσε την περασμένη εβδομάδα η Xiaomi, σηματοδοτώντας την είσοδο του κινεζικού κατασκευαστή smartphone και ηλεκτρικών οχημάτων (EV) σε μια ταχέως αναπτυσσόμενη αλλά γεμάτη κόσμο εγχώρια αγορά.

Τα γυαλιά AI της Xiaomi, έχουν τιμή εκκίνησης 1.999 γιουάν (278,54 δολάρια ΗΠΑ), διαθέτουν υπερ-ευρυγώνια κάμερα 12 megapixel και chip AR1 της Qualcomm. Η μπαταρία διαρκεί 8,6 ώρες με μία μόνο φόρτιση - διπλάσια από τα γυαλιά Ray-Ban Meta - και χρειάζεται 45 λεπτά για την πλήρη επαναφόρτιση, δήλωσε η εταιρεία στην εκδήλωση παρουσίασης το βράδυ της Πέμπτης.

Η εταιρεία με έδρα το Πεκίνο έχει τοποθετήσει τα νέα της γυαλιά ως ένα «προσωπικό έξυπνο gadget επόμενης γενιάς», σύμφωνα με μια εικόνα που δημοσιεύτηκε στον επίσημο λογαριασμό της στο Weibo την Τετάρτη. Ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος Lei Jun δήλωσε ότι τα γυαλιά μπορούν να καταγράφουν βίντεο πρώτου προσώπου και να ανταποκρίνονται σε φωνητικά ερωτήματα - χαρακτηριστικά που έχουν γίνει κοινά στα σύγχρονα έξυπνα γυαλιά, όπως αυτά της Meta Platforms και της Ray-Ban.

Με τη βοήθεια του βοηθού XiaoAI AI της εταιρείας, οι χρήστες του σκελετού Xiaomi μπορούν να χρησιμοποιούν φωνητικές εντολές για να ζητήσουν από τα γυαλιά να τραβήξουν φωτογραφίες, να καταγράψουν κλιπ, να αναγνωρίσουν αντικείμενα ή να μεταφράσουν κείμενο κατά την ανάγνωση ενός βιβλίου. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για τη σάρωση κωδικών QR κινητών πληρωμών για την πραγματοποίηση πληρωμών.

Τα έξυπνα γυαλιά της Meta είναι επί του παρόντος τα πιο δημοφιλή του είδους τους, αντιπροσωπεύοντας πέρυσι πάνω από το 60% της παγκόσμιας αγοράς γυαλιών AI, σύμφωνα με τη συμβουλευτική εταιρεία αγοράς Counterpoint.

Στους βασικούς προμηθευτές της κάμερας στα γυαλιά περιλαμβάνεται ο κατασκευαστής φακών Sunny Optical, βασικός προμηθευτής της Apple, και ο ιαπωνικός τεχνολογικός γίγαντας Sony, σύμφωνα με την Counterpoint.

Η κατασκευάστρια εταιρεία smartphones επιχειρεί εδώ και καιρό να εισέλθει στην ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά έξυπνων γυαλιών, κυρίως μέσω επενδύσεων σε άλλες εταιρείες. Πέρυσι, η Superhexa που υποστηρίζεται από τη Xiaomi κυκλοφόρησε ένα ζευγάρι γυαλιών ήχου AI με την ονομασία Jiehuan.

Αρκετές κινεζικές εταιρείες κινούνται σε αυτόν τον χώρο μετά την επιτυχία της συνεργασίας Meta και Ray-Ban. Τον Φεβρουάριο, η Counterpoint ανέφερε σε έκθεσή της ότι η αλυσίδα εφοδιασμού αναμένει το 2025 να δει «έναν πόλεμο εκατοντάδων έξυπνων γυαλιών».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Απόστολος Τζιτζικώστας πορτρέτο
ΔΙΕΘΝΗ

Τζιτζικώστας: Προτεραιότητα η τεχνητή νοημοσύνη στον ευρωπαϊκό τουρισμό

Ο Απόστολος Τζιτζικώστας μίλησε στη Γενική Συνέλευση του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού για τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στην εξέλιξη του τουρισμού, τονίζοντας τη συμβολή της στη βιωσιμότητα και τη βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας.
Νοσοκομειακό δωμάτιο κλίνες
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Νέα εποχή στο ΕΣΥ με τον Ψηφιακό Βοηθό Ιατρού και τον Βοηθό Πολίτη

Η Τεχνητή Νοημοσύνη ενισχύει το ΕΣΥ με τον Ψηφιακό Βοηθό Ιατρού και τον επικείμενο Βοηθό Πολίτη, προσφέροντας ταχύτερη πρόσβαση σε δεδομένα, μείωση γραφειοκρατίας και πιο ανθρώπινη φροντίδα.
Ομιλία σε συνέδριο
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ημερίδα ΑΠΘ: Γλωσσικές επιστήμες και Τεχνητή Νοημοσύνη στη Θεσσαλονίκη

Ημερίδα για το μέλλον των γλωσσικών επιστημών στον 21ο αιώνα διοργανώνει το Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας του ΑΠΘ (20/11), με 13 ομιλητές και θεματικές όπως τεχνητή νοημοσύνη, νέες διδακτικές προσεγγίσεις και γλώσσα στην ψηφιακή εποχή.
τεχνητή νοημοσύνη interface
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Οι ακροατές δυσκολεύονται να ξεχωρίσουν μουσική που παράγεται από το AI

Σύμφωνα με έρευνα της Ipsos για τη Deezer, το 97% των ακροατών δεν μπορεί να διακρίνει μουσική που δημιουργήθηκε από τεχνητή νοημοσύνη, ενώ αυξάνεται η ανησυχία για απώλεια δημιουργικότητας.