ΓΔ: 2013.59 -0.50% Τζίρος: 201.95 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04
Πολυσύχνατοι δρόμοι Πεκίνου
Πλήθος στους δρόμους του Πεκίνου, κατά τη διάρκεια αγορών σε αγορά.

Κίνα: Επιτακτική ανάγκη η αύξηση της ζήτησης, αλλά και της κατανάλωσης προϊόντων

Η Κίνα είναι η δεύτερη μεγαλύτερη καταναλωτική αγορά, καθώς και η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως, για πάνω από δέκα χρόνια.

Το Πεκίνο παρουσίασε στις 16 Μαρτίου ένα νέο σχέδιο για την αύξηση των καταναλωτικών δαπανών, με στόχο την αύξηση της κατανάλωσης, αλλά και την ενίσχυση της προσπάθειας ανάπτυξης της κινεζικής οικονομίας.

Η Κίνα είναι η δεύτερη μεγαλύτερη καταναλωτική αγορά, αλλά και η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως, για χρονικό διάστημα μεγαλύτερο της δεκαετίας.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι πωλήσεις λιανικής των καταναλωτικών αγαθών που αποτελούν βασική ένδειξη για την πορεία της κατανάλωσης στην κινεζική αγορά κατέγραψαν ετήσια αύξηση 4% στο πρώτο δίμηνο του 2025. Το ποσοστό αυτό είναι αυξημένο κατά 0,5% σε σύγκριση με το αντίστοιχο δίμηνο του 2024.

Παρά τα θετικά στατιστικά στοιχεία, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών παραμένει αδύναμη εξαιτίας πολλαπλών παραγόντων, ενώ από την άλλη μεριά, είναι επιτακτική ανάγκη η αύξηση της ζήτησης, αλλά και της κατανάλωσης προϊόντων, όπως εξήγησε στη διάρκεια μιας συνέντευξης Τύπου ο Λι Τσουνλίν, αναπληρωτής διευθυντής της Εθνικής Επιτροπής Ανάπτυξης και Μεταρρυθμίσεων της Κίνας (NDRC).

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πολυσύχνατοι δρόμοι Πεκίνου
ΔΙΕΘΝΗ

Κίνα: Αναβάθμιση αφορολόγητων καταστημάτων για περισσότερες τουριστικές επιλογές

Η Κίνα ανακοίνωσε νέα μέτρα για τα αφορολόγητα καταστήματα από 1η Νοεμβρίου, με στόχο την αύξηση της κατανάλωσης μέσω βελτιώσεων στη φορολογική επιστροφή και στη διεύρυνση των διαθέσιμων προϊόντων.
Σημαία Κίνας οικονομία
ΔΙΕΘΝΗ

Κίνα: 5,4% άνοδος στην αξία υπηρεσιών το εννεάμηνο 2025, σύμφωνα με NBS

Σημαντική αύξηση 5,4% σημείωσε η προστιθέμενη αξία των υπηρεσιών στην Κίνα το διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2025, καλύπτοντας το 58,4% του ΑΕΠ, ενώ ο σχετικός δείκτης ενισχύθηκε 5,6% το Σεπτέμβριο, σύμφωνα με το NBS.
Κίνα-Εμπόριο
ΔΙΕΘΝΗ

Άνοδος 2,7% στις πωλήσεις λιανικού εμπορίου στην Κίνα το φθινόπωρο

Αύξηση 2,7% σημείωσαν οι πωλήσεις λιανικής και εστίασης στην Κίνα κατά τον εορτασμό της Εθνικής Ημέρας, ενώ η κίνηση σε μεγάλους εμπορικούς δρόμους αυξήθηκε 8,8% και τα έσοδα κατά 6%, σύμφωνα με το υπουργείο Εμπορίου.
Κουτί «Made in China»
ΔΙΕΘΝΗ

Σταθερή ανάπτυξη της ελαφριάς βιομηχανίας Κίνας στο 14ο Πενταετές

Η κινεζική ελαφρά βιομηχανία σημείωσε σταθερή πρόοδο κατά το 14ο Πενταετές Πρόγραμμα, με 140.000 επιχειρήσεις και 17,92 εκατ. θέσεις εργασίας το 2024, διατηρώντας τα ηνία στις εξαγωγές για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά.