ΓΔ: 1428.81 -1.26% Τζίρος: 198.87 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 DATA
businessdaily-Formula1
Φωτο: Shutterstock

LVMH και Formula 1 ενώνουν τις δυνάμεις τους, τι περιλαμβάνει η συμφωνία

Η συμφωνία που ανακοινώθηκε σήμερα το απόγευμα, φαίνεται πως ξεκίνησε κατά τη διάρκεια του περσινού Grand Prix του Λας Βέγκας και η πρώτη «δοκιμή» ήταν επιτυχημένη.

H Liberty Media - στην οποία ανήκει στη Formula 1 και ο γίγαντας πολυτελείας LVMH συνάπτουν 10ετή συνεργασία, σύμφωνα με κοινό δελτίο τύπου των εταιρειών το απόγευμα της Τετάρτης. 

Η συνεργασία θα ξεκινήσει επίσημα με την έναρξη της επόμενης σεζόν της F1 και θα περιλαμβάνει «φιλοξενία,  εξειδικευμένες ενεργοποιήσεις, περιορισμένες εκδόσεις και εξαιρετικό περιεχόμενο».

Η επίσημη συμφωνία, όπως αναφέρει το CNBC, δεν θα είναι η πρώτη φορά που η LVMH και η F1 συνεργάζονται. Η F1 συνεργάστηκε με ένα από τα εμπορικά σήματα της LVMH κατά τη διάρκεια του περσινού Grand Prix του Λας Βέγκας και η συνεργασία ήταν επιτυχημένη, σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Liberty Media, Greg Maffei

«Η ευκαιρία να επεκτείνουμε τις εμπορικές μας συμφωνίες είναι εμβληματική του οράματος που έχουμε για τη Formula 1, καθώς η επιχείρηση συνεχίζει να αναπτύσσει την πλατφόρμα της», δήλωσε ο Maffei στην ανακοίνωση. «Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τον Bernard και τον Frédéric Arnault τα επόμενα χρόνια».

Η LVMH κατέχει εμπορικά σήματα όπως η Louis Vuitton, η Moet Hennessy και η TAG Heuer, τα οποία θα συμπεριληφθούν στη συνεργασία.

«Τόσο στα εργαστήριά μας όσο και στις πίστες σε όλο τον κόσμο, είναι αυτή η αδιάκοπη αναζήτηση για να σπάσουμε τα όρια που εμπνέει το όραμά μας, και αυτό είναι το νόημα που θέλουμε να προσδώσουμε σε αυτή τη μεγάλη και μοναδική συνεργασία μεταξύ της Formula 1 και του Ομίλου μας», δήλωσε στην ανακοίνωση ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου LVMH Bernard Arnault.

Περισσότερες λεπτομέρειες για τη συνεργασία πρόκειται να ανακοινωθούν το 2025 και στην ανακοίνωση δεν περιλαμβάνονται οικονομικές λεπτομέρειες. 

Η Liberty Media αγόρασε την F1 το 2017 και έχει εκτοξεύσει την ανάπτυξη του πρωταθλήματος τα τελευταία χρόνια.

Στο Netflix κυκλοφόρησε μια σειρά από τα παρασκήνια της Formula 1 με τίτλο «Formula 1: Drive to Survive» το 2019, η οποία βοήθησε να ωθηθεί η F1 από ένα εξειδικευμένο άθλημα σε ένα πιο mainstream κοινό, καθώς οι θεατές έγιναν οπαδοί αφού είδαν τις προσωπικότητες των μεμονωμένων οδηγών. Το άθλημα πήρε επίσης ώθηση από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τους δημιουργούς περιεχομένου, δίνοντας στους ανθρώπους περισσότερους τρόπους να γίνουν οπαδοί.

Το επόμενο Γκραν Πρι θα διεξαχθεί στις 20 Οκτωβρίου στο Όστιν του Τέξας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Λήγουν οι Αγώνες του Παρισιού, τη σκυτάλη παίρνει το Λος Άντζελες

Η δήμαρχος του Λος Άντζελες Κάρεν Μπας, η οποία θα είναι η πρώτη μαύρη δήμαρχος που θα λάβει την Ολυμπιακή σημαία, αναγνώρισε ότι η γαλλική πρωτεύουσα είχε θέσει ψηλά τον πήχη, ενώ εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι η πόλη της θα αποδειχτεί άξια διάδοχος.
ΔΙΕΘΝΗ

Ο Τομ Κρουζ θα κάνει ελεύθερη πτώση στην τελετή λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων

Σύμφωνα με το TMZ ο ηθοποιός θα αιωρείται από την κορυφή του Stade de France για να προσγειωθεί στον αγωνιστικό χώρο του σταδίου και η Ολυμπιακή σημαία θα τον συνοδεύει καθ’ όλη τη διάρκεια.