Τέλος στη συνεργασία με την κινεζική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου JD.com, μετά από 8 χρόνια έβαλε η Walmart, με ένα αντίτιμο περί των 3,6 δισ. δολαρίων που συγκέντρωσε από την πώληση του μεριδίου της, το οποίο και πούλησε με γενναίο discount καθώς η σχέση αυτή απέδιδε όλο και λιγότερα σε μια εποχή που εντείνεται η πίεση στις κινεζικές εταιρείες τεχνολογίας.
Σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το Bloomberg, η Walmart πούλησε 144,5 εκατομμύρια μετοχές έναντι 24,95 δολαρίων η καθεμία, που αντιστοιχεί σε discount 11% σε σχέση με το κλείσιμο της Τρίτης στις ΗΠΑ, και κοντά στο κατώτερο άκρο ενός ενδεικτικού εύρους τιμών από 24,85 έως 25,85 δολάρια. Στο άκουσμα της είδησης, οι μετοχές της JD.com που είναι εισηγμένες στο Χονγκ Κονγκ υποχώρησαν κατά 11%, προκαλώντας ένα γενικευμένο sell off σε τεχνολογικό κλάδο και ηλεκτρονικό εμπόριο.
Όπως αναφέρει το Bloomberg, η αποσύνδεση Walmart-JD ακολουθεί το μοτίβο των ηλεκτρονικών και φυσικών επιχειρήσεων λιανικής πώλησης που διαλύουν τις συνεργασίες τους, καθώς οι φιλοδοξίες για μια απρόσκοπτη συγχώνευση της φυσικής και της κυβερνοεμπειρίας των καταναλωτών δεν κατάφεραν να υλοποιηθούν. Νωρίτερα φέτος, το Bloomberg ανέφερε ότι η Alibaba εξετάζει το ενδεχόμενο να πουλήσει τον βραχίονα των πολυκαταστημάτων InTime.
Η Cailian ανέφερε την Τετάρτη ότι η Walmart δήλωσε ότι η απόφαση να μειώσει τη συμμετοχή της θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί στις δικές της επιχειρήσεις στην Κίνα και να διαθέσει κεφάλαια σε άλλες προτεραιότητες.
Το franchise Sam's Club της Walmart αποτέλεσε λαμπρό παράδειγμα για την εταιρεία, καθιστώντας την τη μόνη αλυσίδα υπεραγορών που σημείωσε αύξηση πωλήσεων πέρυσι μεταξύ των 5 κορυφαίων παικτών, σύμφωνα με την China Chain Store & Franchise Association. Στην Κίνα, η μονάδα προσφέρει premium αγαθά με ένα μοντέλο μέλους που τώρα αντιγράφουν οι ανταγωνιστές.